דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שריף קורות חיים 

מאת    [ 22/03/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3966 פעמים ]

הזמר שריף החל לשיר בגיל צעיר מאד. הוא נולד בשישי לאפריל, 1979 באילת וחזר בגיל חמש עם הוריו לכפר עוספייה שם גדל. בגיל שבע הופיע בתחרות כשרונות צעירים בכפר ומשם הגיע לתכנית "כוכב עולה". יהודה קיסר, שצפה בתוכנית, הגיע לדלית אל כרמל לראות את שריף מופיע באולם הספורט ומשם הכל התחיל. יהודה קיסר, נגן גיטרה מוביל בסצנת הזמר הים תיכוני של אז, ממקימי להקת העוד האגדתית ובעל סגנון ייחודי בנגינה על גיטרה חשמלית, סגנון המשלב רוק עם מוסיקה יוונית וים תיכונית אותו רבים מחקים, דיבר עם הוריו של שריף ולקח אותו תחת חסותו לתל אביב.

עוד כשהיה בן שבע הקליט שריף את אלבומו הראשון ומתוכו הלהיט הידוע עד היום ומזוהה איתו: "בסבוסה די". במהלך השמונה שנים הבאות ניהל יהודה קיסר את שריף שהפך תחת חסותו לאחד מאמני המופעים הנדרשים בארץ. הם הוציאו יחד כארבעה אלבומי חאפלות. בתקופה זו שריף לא הלך לבית הספר לאחר שהיה מופיע מספר הופעות רב כל ערב. אביו הקפיד ללוות אותו ודאג להשכלתו באמצעות מורה פרטי. בנוסף, שריף הפך לאחד מנגני הדרבוקה הטובים בארץ.

כשהיה בן חמש עשרה עבר לניהולו של אבי גואטה. שריף עבד עם אבי גואטה במשך כשלוש שנים בהם המשיך להצליח ולהתפרסם. הוא הוציא ארבעה אלבומים נוספים, ואף זכה להופיע ביום הולדתו של מלך ירדן חוסיין בחצר המלוכה. לאחר כשנה-שנתיים עם אבי גואטה, גואטה גילה זמרת חדשה בחדרה העונה לשם שרה חודדטוב, או שרית חדד. בתחילה, לפני ששרית חדד התפרסמה, היא נהגה להופיע לפני הופעותיו של שריף בתור הופעת חימום של רבע שעה. בנוסף הקילטו שניהם את הדואט "שלום חבר" לאחר רצח רבין שהופץ כחלק מאלבומה הראשון של שרית חדד.

לקראת סוף תקופה זו עבר שריף תאונת דרכים בעקבותיה היה מאושפז מספר חודשים בבית החולים. בתקופה זו הוריו התגרשו, ואבי גואטה העביר את תשומת ליבו משריף לשרית חדד. לאחר שבעה חודשים בהם ישב רגל על רגל ולא עשה דבר, החליט שריף לעבור לאמרגן אחר ובחר בחברו, שדר רדיו לב המדינה, מינו בר.

יחד עם מינו בר הוציא שריף עוד מספר אלבומי חאפלות ואת האלבום "לאורך הדרך" שבו הוא ניסה להגיע לסגנון מעט שונה, יווני יותר. בתקופה בה היה בין אמרגנים וניהל את עצמו היה שריך מעורב בתאונת דרכים נוספת, הפעם קטלנית, ובה נהג ללא רישיון וחברו הטוב עמוס מימון ז"ל נהרג במקום. הוא נשפט ונדון לחמש שנות מאסר מהן ריצה כשלוש בין השנים 2003-2005.

לאחר שחרורו חזר שריף חזק לשוק המוסיקה, הוציא מאז אלבום אחד "האושר שלי" בשנת 2007 ועוד מספר סינגלים לקראת אלבום חדש שאת רב החומרים בו הוא כתב ולהלחין בעצמו ואמור לצאת בקרוב. הסינגל האחרון ששיחרר מתוך אלבום זה הוא "מבולבל" אותו כתב והלחין זאב נחמה יוצא אתניX.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב