דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 דרכים להגדלת תנועת המבקרים לאתר שלכם 

מאת    [ 05/09/2005 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 6530 פעמים ]


אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים, ככל הנראה יש לכם אתר אינטרנט שמקדם את מכירות המוצרים או השירותים.
כל בעלי האתרים האלו מחפשים דרכים מקוריות להביא תנועה איכותים של מבקרים לאתר ולהפוך אותם לקונים.


1. קמפיינים של תשלום-עבור-לחיצה (Pay Per Click)
אם השתמשתם פעם בגוגל, ודאי ראיתם קמפיין תשלום-עבור-לחיצה.
בדרך כלל שמים לב למודעות רצות מצד ימין של דף תוצאות החיפוש.
אלו הם קמפיינים של תשלום-עבור-לחיצה.
אם אתם מקליקים על אחת מהמודעות הללו האדם שפרסם שם את המודעה יצטרך לשלם סכום כלשהו.
גם אתם יכולים ליצור קמפיין כזה (PPC) עבור המוצרים שלכם באותה מידה.
בדרך כלל, אם מישהו לחץ על המודעה שלכם תשלמו בין 5 ל- 10 סנט.
זהו כלי פרסומי יעיל ביותר אם הוא מבוצע כהלכה.


2. כתיבת ספר אלקטרוני (eBook)
ספר אלקטרוני הוא אמצעי מצוין לשיווק המוצרים והשירותים שלכם.
בדקו ומצאו מה הלקוחות שלכם מעוניינים לדעת וכתבו ספר (אלקטרוני) על הנושא.
לכל אורך הדרך שלבו בספר מידע לגבי השירותים והמוצרים שלכם בצירוף קישורים המפנים למידע הרלבנטי באתר שלכם.


3. חתימות אימייל
בכל פעם שאתם שולחים אימייל יש לכם הזדמנות למקם פרסומת חינם בחתימת האימייל.
הוסיפו לחתימת הדואר שלכם שורה המתארת את המוצרים והשירותים שלכם המכילה קישור שיפנה את קוראי האימייל אל האתר שלכם.


4. עמוד רישום לשותפים (Affiliates)
אם אתם לא מציעים באתר שלכם אפשרויות רישום לשותפים הרי מפסידים אלפי אנשים שיפרסמו את מוצריכם בחינם.
יצרו עמוד שמציע לשותפים 25%-50% מן המכירות שישיגו בשבילכם.
עשו את זה קל עבורם ואני נותן את מילתי שאנשים יפרסמו את המוצרים והשירותים שלכם מייד.
רצוי לצייד את המפרסמים-שותפים שלכם בבאנרים, קישורי טקסט וכלים שיווקיים אחרים כדי לאפשר להם להתחיל לעבוד בשבילכם.


5. עוצמת ההמלצה
המלצה (חמה כמובן!) היא פידבק חיובי על המוצרים והשירותים שלכם.
בכל פעם שמישהו כותב משהו חיובי על המוצרים והשירותים שלכם הציגו זאת באתר האינטרנט שלכם.
אל תשכחו לציין את פרטי הממליצים,
כאשר יגיעו מבקרים לאתר שלכם סביר להניח שהם יקנו בסבירות גבוהה יותר אם יראו שאחרים הצליחו עם המוצר שלכם.


6. כתבו בלוג
בלוגים נחשבים לצורת הפרסום החדשה ביותר.
בלוגים הם למעשה יומנים אישיים שבעליהם כותבים בהם רשימות אישיות.
כתבו על כל נושא שמתחשק לכם ואפשרו למשתמשים להגיב.
כך תוכלו להפנות קוראים אל האתר שלכם למידע נוסף בנוגע למוצרים והשירותים שלכם.


7. בחירת מילות מפתח
כאשר מישהו מחפש מוצר או שירות ספציפי, הוא משתמש במנוע חיפוש כלשהו ומקליד לתוכו מילות מפתח.
אם מילות המפתח הללו נמצאות באתר שלכם בריכוז מסויים ידעו מנועי החיפוש לקשר בין הדף באתר שלכם
לתוצאות החיפוש שלהם ויפנו אליכם תנועה חינם.
כמובן שיש פרמטרים רבים נוספים המשפיעים על מיקום דפי האתר שלכם
בתוצאות החיפוש, אולם תוכן שמותאם מראש למילות מפתח מסוימות בהחלט יסייע לכם להגדיל את שיעור המרת המבקרים לקונים באתר שלכם
ובסופו של דבר יותיר ממון רב יותר בידכם.
מערכת חשבונית ירוקה מאפשרת הפקת חשבוניות, קבלות וכל מסמך חשבונאי אחר מכל מחשב המחובר לאינטרנט. המערכת מאושרת לשימוש ע"י רשות המיסים, ומאפשרת שליחת חשבונית חתומה דיגיטלית במייל, ללא צורך בהדפסה וצריכת נייר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב