דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על הקשר בין לימודי תקשורת ויחסי ציבור 

מאת    [ 21/03/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2034 פעמים ]

משרדים אלו עוסקים במגוון רחב של נושאים, מפוליטיקה ועד תרבות, אופנה ולייף סטייל. מאחורי כמעט כל ידיעה שאנו קוראים בעיתון, רואים בטלוויזיה או שומעים ברדיו עומד איש יחסי ציבור הניצב מאחורי הקלעים ומקדם את לקוחותיו אל קידמת הבמה.

לא בכדי הפכו יחסי הציבור ל"פרסום החדש". החדרה איטית, שקטה ומתוכננת היטב היא לא רק זולה יותר מקמפיין פרסום ענק אלא גם אפקטיבית הרבה יותר. קהלים עצומים נחשפים לכמויות מידע גדולות בתוכניות טלוויזיה ובעיתונים המועדפים עליהם ואלו מציגים כתבות אינפורמטיביות המקודמות על ידי אנשי יחסי ציבור ודוברים.

נשמע פשוט? זה ממש לא. התקשורת בארץ אמנם מונעת מלא מעט יחסי ציבור, אך היא אינה משוחדת ולא כל הצעה של אנשים מעולם יחסי הציבור מתקבלת בברכה.  על מנת לקדם את לקוחותיו צריך היחצ"ן להכיר היטב את עולם התקשורת, הגורמים הפועלים בו והעניין שלהם בנושאים שונים. גם לאופן ואופי הפנייה חוקים משלהם שיש להכיר היטב בטרם ניגשים לעבודה.

בעבר הסתפקו רבים בהנחה כי על מנת להיות איש יחסי ציבור טוב מספיק ידע בכתיבה וקשרים טובים עם עיתונאים. לאור ההתקדמות הבלתי פוסקת של עולם התקשורת והתחרות ההולכת וגדלה בענף יחסי הציבור ברור היום שלא די באלו.  יחצ"ן טוב צריך להכיר את עולם התקשורת באופן מקיף. בעבודי קריאיטיב- בית הספר למקצועות הפרסום, הפנימו היטב את הנושא. בבית הספר מציעים את מגמת לימודי יחסי ציבור השם דגש על למידה מעמיקה של עולם התקשורת, לצורך כך מונו מרצים חדשים מעולם יחסי הציבור והתקשורת וביניהם: יובל אברמוביץ' שינהל את המגמה במקביל למגמת לימודי עיתונות במקום , זאב ינאי (מורל-צור), המאמנת האישית ואחת מעורכת אתר לאישה, קרן אוחיון, אליהו לאב מנכ"ל לאב תקשורת, הכותבת ואשת התקשורת עטרה אופק ועוד.

זה הוא מחזורה הרביעי של מגמת יחסי הציבור בעבודי. הודות לתפישה החדשנית של הנושא נתוני ההשמה של בוגרי המגמה מרשימים ביותר: כשמונים אחוז מבוגרי המחזורים הקודמים השתלבו בתעשיית יחסי הציבור. בין בוגרי המגמה שהשתלבו בשוק העבודה גבע טלמור (דובר אתר WIN WIN), יונית דן (מורל צור), מירי בלבול (בעלת משרד עצמאי), תמר רובין (אלה איתן) יאן קוטליארסקי (GCS) ועוד.

שיטת הלימוד והעבודה בעבודי קריאיטיב דוגלת ביישום החומר הנלמד וצבירת ניסיון מעשי עוד בזמן הלימודים, לפיכך החליטו השנה לערוך חידוש מרכזי בתוכנית הלימודים: אמץ לך לקוח.

במחזור הלימודים החדש שייפתח בסוף חודש זה יבחרו התלמידים לקוח אותו ילוו מהרגע הראשון ויישמו עליו את החומר הנלמד תוך הכוונה ופיקוח של המרצים השונים, מבניית אסטרטגיה נכונה, הוצאת ידיעות לתקשורת ועד הכנתו לראיון עיתונאי.

בית הספר עבודי קריאיטיב הינו בית ספר "בוטיקי" וייחודי הקיים כעשרים ושתיים שנה ומהווה חלק מחברת עבודי הוותיקה. בבית הספר מועברים קורסים מקצועיים בתחומי הקופירייטינג, ארטדיירקשן, סטיילינג יחסי ציבור –תקשורת, ועיתונות- מגמה חדשה. מטרתו של בית הספר הינה לאתר אנשים בעלי פוטנציאל ויצירתיות ולהכשירם בעזרת מרצים מובילים מעולם התקשורת והפרסום לעבודה מעשית וקריאייטיבית בתעשייה. הלימודים נעשים בכיתות של עד עשרים תלמידים תוך דגש על יחס ופיתוח אישיים.

חברת עבודי קריאייטיב הינו בית ספר לפרסום הנגזר מחברת הפרסום עבודי בעלת הוותק הידוע. מטרת החברה היא לאתר ולהכשיר אנשים בעלי חוש ייצירתי באחת ממגמותיה: לימודי קופירייטינג , לימודי יחסי ציבור, לימודי סטיילינג ,לימודי עיתונאות. מסיימי המגמות נמצאים בתפקידים המובילים בתחומים אותם אנו מלמדים כתוצאה מאחת הסדנאות: לימודי יחסי ציבור , לימדי סטיילינג, לימודי עיתונאות , לימודי קופרייטינג.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב