דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת בינה עסקית לרישום וניתוח שיחות טלפון, כל תעבורת הטלפוניה, כולל נתונים ממערכות ניהול 

מאת    [ 18/03/2010 ]

מילים במאמר: 1048   [ נצפה 2853 פעמים ]

SUPERVISION BI היא  מערכת בינה עסקית לעולם הטלפוניה והתוכן.  לא רק רישום שיחות יוצאות ונכנסות, אלא גם תצוגת המתנות,נטישות,שיחות גולשות,שיחות פנימיות ועוד.  לא מדובר במערכת למוקדי שרות, אלא במערכת לעסקים הזקוקים למידע עמוק ומהיר על נתוני הטלפוניה והתוכן הארגוניים.  המערכת היא אינטרנטית, וע"פ הרשאה מאפשרת בלחיצת מקש, תצוגה ידידותית של גרפים וניתוחי עומק בהירים ומובנים מבלי להשקיע שעות רבות בעיבוד וניתוח נתונים. המערכת פותחה בשת"פ  טכנולוגי עם IBM ישראל.  ומסוגלת לתחקר מערכות מידע נוספות ומגוונות בארגון מלבד ערוץ התקשורת, כמו מערכת הנהלת חשבונות, מערכת קשרי לקוחות , ובהתאם להצליב נתונים ממאגרי המידע עם נתוני הטלפוניה הכלל-ארגוניים כסביבת עבודה אחת.   SUPERVISION BI  מאפשרת הבנה עמוקה ומהירה של ההתנהלות הארגונית לעומק ובמהירות , לשיפור ניהול הביצועים,לחיסכון במשאבים שונים והיא מביאה להתייעלות , ולשיפור מהותי בתהליך קבלת ההחלטות בארגון.   

חלק מהפונקציות המתוארות כאן, היו  בעבר נחלתם של מוקדי שרות.SUPERVISION BI  מספקת את המידע הזה לכל ארגון, וכן, פונקציות חדשות המספקות ניתוח הרבה יותר עמוק ומהיר ממידע המתקבל במוקד שרות.  המערכת רואה את כל הארגון מבלי שהעובדים יצטרכו לבצע : LOG IN LOG OUT.   

למערכת מודולים שונים המתאימים לעסקים קטנים ולארגונים גדולים. 

להלן דוגמאות ליכולת המערכת:

2)      מצב טרנקים , קוים, מחלקות,  קבוצות, שלוחות, משתמשים

3)      שיחות יוצאות נכנסות גולשות ננטשות פנימיות

4)      ביליניג בסיסי  ע"פ שלוחה, מחלקה, סניף, ארגון, מספר טלפון, שם ממאגרי המידע

5)      תצוגת שמות ופרטים נוספים ממאגרי המידע של הארגון (עובדים,לקוחות,ספקים וכו)

6)      זמני המתנה וחישוב והצגת ממוצע זמן המתנה של שיחות ננטשות נכנסות.

7)       מד איכות  ע"פ פרמטרים שונים שקבע מנהל המערכת.

8)      ניתוב שיחות נכנסות  VIP ע"פ מידע דינאמי מבסיסי הנתונים

9)      מיון וניתוב שיחות יוצאות בזמן אמת דרך ספקי הטלפוניה הזולים ביותר

10)  סטאטוס משתמש על השלוחה (בהמתנה לשיחה,בשיחה וכו')

11)  אורך משכי שיחה נכנסת יוצאת

12)  תצוגת מספרים פו פולארים נכנסים יוצאים ננטשים.

13)  מדידת עומסים לאורך שעות היום, בהשוואה לימי השבוע, ע"פ סניפים,מחלקות, קוים, משתמשים ועוד.

14)  התפלגויות שימוש בחתכים מגוונים.

15)  ניתוחים רב ממדיים על כל אירועי המרכזייה ובסיסי הנתונים ביצירת דו"חות בלווי תצוגה חכמה של גרפים,  לדוגמא:,
ניתוח השוואתי ע"פ  ימי השבוע בחתכי זמן שונים,על סוגי שיחות שונות, לפי מחלקות סניפים          ניתוח השיחות לאורך יום עבודה בחתכי זמן שונים, על סוגי שיחות שונות לפי  מחלקות סניפים

16)  כניסה לרמת דוחות ע"פ רמת הרשאה,

17)  מצב  גביה, התראות חריגה, שינוי במאזן התזרימי

18)  חישובי שעות לפגישות, דיונים,בחתכי עובדים לקוחות נושאים ועוד

19)  דיוור יומי אוטומטי במיילים -  פורמטים שונים של דוחות ע"פ  הרשאות מנהל.

20)  התראה אוטומטית על חריגים  - תסופק התראה אחת בברירת מחדל ע"פ הגדרת מנהל פרויקט

אופציות:

21)  ביליניג מתקדם

22)  ניתוח ניצול זמן עובד: פגישות,שיחות טלפון פנימיות חיצוניות,מיילים ועוד

23)  לינקים להקלטות, אחזור קל ומהיר של הקלטה

24)  רובוטיקה מתקדמת - פקדים רובוטיים–  מנגנון זה נועד להבראת כשלים ולהפעלת מערכות נוספות כגון:  שחרור פקקים והצלה מקריסת קוים  ע"י חיבור אוטומטי של קווים ושלוחות חלופיים,  משלוח הודעות במייל,בSMS וב POP-UP , הפעלת חייגנים אוטומטיים לcall-back , ניטור מטרידים וחסימתם ועוד.

 

 

Daria Aharoni


CEO


ITCTECH SYSTEMS LTD




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב