דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרצאות בנושא רפואה 

מאת    [ 18/03/2010 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 4058 פעמים ]

חיל הרפואה מציל חיים בהאיטי
האסון בהאיטי גבה חיים של כ-100 אלף איש. זהו חור שחור בחייהם של אנשים, אולם ישנם גם כמה ניסים ורגעי חסד – וזאת בשל המשלחת של הרפואה הישראלית. משלחת סיוע הרפואה הישראלית כללה 40 רופאים, 24 אחיות ועוד 20 חובשים ופראמדיקים ועוד 37 חברים, רובם אנשי צבא בקבע. אוהל הרפואה של הישראלים כלל בית חולים שדה, המסוגל לטפל ב-500 נפגעים ובו יחידת טיפול נמרץ, שני חדרי ניתוח, בית מרקחת ומעבדת רנטגן. במשלחת הרפואית מומחים למחלות זיהומיות. בשבועיים שחיל הרפואה היה שם נעשו מעל 100 ניתוחים וכמה עשרות לידות. בנוסף ייצאו למדינה כ-100 אנשי פיקוד העורף. חיל הרפואה של צה"ל בנה מס' מתקנים: מספר מחלקות בהן, מחלקת יולדות, מחלקת פגים כולל אינקובטורים, מחלקת ילדים, כירורגיה, מחלקת פנימית ואורתופדית. אל על סיפקה מטוסים לציוד ולאנשים וחיל הרפואה קיבל תחזוק של נציגים של פיקוד העורף, שיסייעו במשימות חילוץ
הערכות חיל הרפואה למבצע
קרפ"ר,  תת-אלוף נחמן אש הוא זה שפיקד על המבצע, שסה"כ היה מוצלח עם כמה עשרות של ניצולים שחיל הרפואה שלף, וכמה מאות שחיל הרפואה טיפל בהם והציל את החיים שלהם. בית החולים היה מסוגל לטפל ב-500 איש ואף לאשפז כ-50 בני-אדם שזקוקים לטיפול מקיף יותר. ואכן זה מה שקרה פחות או יותר. חיל פיקוד העורף חיפש נעדרים בפורטו פרינס בעוד חיל הרפואה הציל פצועים שנמשו מן ההריסות שהאמריקנים הוציאו. אנשי חיל הרפואה קיבלו חיילי המשלחת סידרת חיסונים, על מנת להתמודד עם אפשרות הידבקות במחלות במהלך שהותם באזור האסון. התברואה בהאיטי לא טובה – ויש בה מחלות רבות, לרבות איידס, אבל בסופו של דבר חזרו כל אנשי הצוות בריאים ושלמים לישראל.
אתר מרצים
רפואה - רפואה טבעית, רפואה קונוונציונאלית, רופאים ועצות. מרצים מובילים יעבירו הרצאות בנושא רפואה ובריאות. ניתן להזמין מרצה או הרצאה דרך האתר. תוכלו לשמוע הרצאות של חיים סדובסקי וירון זפרן בנושא רפואה. למשל, איך לגדל ילדים בריאים? או אולי דווקא כיצד להאריך את תוחלת החיים בלי לחש בחש ובלי תרופות פלא וסמי קסמים. כל האמת על 'מעיין הנעורים' על הכוח המוח וכוח הגוף, וכיצד להוסיף איכות לחיים ואורך לשנים. מהם דברים שרופא לא מספר לך? הרצאה מרתקת על מה שהרופא לא מספר מפני שלא תמיד הוא יכול, מפני ששכח, או סתם מפני שיש תור ארוך מאחוריך.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב