דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה 

מאת    [ 17/03/2010 ]

מילים במאמר: 894   [ נצפה 2926 פעמים ]

הגדלת חזה

אומרים שיופי ואסתטיקה הם עניין של גיאוגרפיה. בדרך כלל זה נכון. במרוקו למשל, כדי לתאר אישה יפה נהגו להלל אותה בכך שהיא לבנה ושמנה. באירופה למשל, דווקא נשים רזות ושחומות נחשבות ליפות וסקסיות, וגם שם מדובר בעניין של תקופה, כי בתקופת הרנסאנס, נשים רזות לא עשו את זה לאומנים שנהגו לצייר בעיקר נשים עסיסיות ושמנמנות. אבל, חרף כל השינויים באופנה ובטעם, דומה כי חזה גדול תמיד היה סמל נשי מובהק ומעולם לא נס לחו, ולא משנה אם את רזה, או שמנה.

ככל הנראה, ההסכמה הרחבה על כך שחוצה גבולות של מזרח ומערב, עבר ועתיד, היא זו שעושה את ניתוח הגדלת חזה כל כך פופולארי. כולן רוצות שדיים גדולות ומדובר בנשים בכל הגילאים, החל בנערות צעירות ועד נשים בגילאי 50 .

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד מהניתוחים הפופולאריים ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית. מלבד העניין האסתטי נשים לא מהססות לעבור אותו כיוון שמדובר בתהליך פשוט שכמעט לא מותיר צלקות וההחלמה ממנו לא מאוד ארוכה אם כי יש כאב ואי נוחות לאורך תקופה.

אחד הגורמים לכך שנשים מזדרזות מאוד לעבור הגדלת חזה היא תחושת אי הנוחות מהחזה הקטן שלהן. מלבד העובדה שחזה גדול מסמל נשיות, אימהות, סקסיות ופריון, גם הגרדרובה לא כל כך מסתדרת עם חזה קטן. נשים רוצות קצת עסיסיות בפלג גופן העליון ומשהו שישדרג את הבגד. חזיות הפושאפ מהוות פתרון מסוים אבל לא לאורך זמן. אם כך הגדלת חזה מוסיפה גם לביטחון העצמי של האישה וגם מגדילה את טווח הבגדים שהיא יכולה ללבוש.

לפעמים, נשים בלהיטותן לעשות את השינוי המיוחל רצות לביצוע הגדלת חזה בלי לחשוב פעמיים. חלקן אפילו אינן מיחסות חשיבות לסיכונים האפשריים בביצוע ניתוח הגדלת חזה וכאן המקום ללמוד קצת יותר אודות הנושא כדי למנוע צרות עתידיות או סיכונים מיותרים. ניתוח הגדלת חזה כן יכול להיות בטוח, פחות כואב ויותר אסתטי אם נקפיד על האמור בהמשך וננקוט בצעדים שיביאו אותנו לרופא טוב, הכנה נכונה ואיסוף מידע. ידע הוא כוח, גם שמדובר בניתוח הגדלת חזה.

ניתוח הגדלת חזה נמשך כחצי שעה ואינו נחשב כמסובך.

אם הכל הולך כשורה, תוך מספר חודשים יצאת לדרך חדשה.

מה כן יכול לקרות בתהליך הגדלת חזה ?


    •  א-סימטריה. כל העניין בניתוח הגדלת חזה הוא לשפר את רמת האסתטיקה. אם כל שד יהיה שונה בגודלו, או שהפטמה לא תשב בדיוק במקום ביחס לשד השני, לא עשינו כלום. גם בחזה טבעי לא קיימת סימטריה מושלמת בהרבה מאוד מקרים, אבל מדובר בשינויים מינוריים. זה יכול לקרות גם בניתוח הגדלת חזה, אבל אנו מדברים על חריגות יוצאות מן הכלל כמו גדלים שונים בצורה בולטת, הרווח בין השדיים, צלקת גדולה מדי ובעיות נוספות. הפתרון: בחרי ברופא מנתח מקצוען ובעל ניסיון. ישנם מנתחים שיציעו לך הגדלת חזה במחירים מפתים, אבל אל לך להתפתות. בדקי את רישיון העבודה של הרופא וצפי בעבודות קודמות שלו, לא רק בתמונות אלא גם מנשים שעברו את זה, בעיקר חברות טובות.
    •  אובדן תחושה באזור הפטמה. נשים רבות סובלות אחרי הניתוח מאובדן תחושה מסוים בפטמות. יש לקחת את זה בחשבון, אבל זה תלוי גם בצורת הניתוח וזה קורה בעיקר אם מחדירים את שתלי הסיליקון מאזור הפטמה ולא מהחלק התחתון של השד. אובדן התחושה הוא בדרגות שונות ולעיתים יש תחושה לא נעימה כשנוגעים. גם לרמת המקצועיות של המנתח יש חשיבות ואם הוא טוב, יורד הסיכוי לבעיה זו. בכל מקרה, גם אם קיים אובדן תחושה מסוים, ברוב המקרים זה חולף כעבור חודש-חודשיים. כדאי לדבר עם המנתח שלכן לגבי השיטות השונות והסיכונים הנלווים אליהן.
    •  התקשות קפסולרית. כיום התופעה לא שכיחה כבעבר אך עדיין קיימת. מדובר במצב בו מצטברים תאים באזור השתלים וגורמים לכאב ולמראה לא הכי טבעי במספר אזורים. אם זה קורה, לעיתים מוצאים את השתל. זה קורה בעיקר בגלל תגובה של הגוף ומעין התנגדות לשתל. רופא טוב עם ניסיון בניתוחי הגדלת חזה יכול לייעץ לכם כיצד להימנע מתופעה זו.
    •  כאבים לאורך זמן. נשים רגישות במיוחד עלולות לסבול תקופה ארוכה מרגישות יתר באזור שלעיתים מקרין לאחת הידיים ויהיה קושי בתזוזה לתקופת מה.
    •  בעיות נוספות. אם לא הכל הלך כשורה בניתוח, וצריך לקחת את זה בחשבון בכל תהליך כירורגי, ייתכנו דימומים, דחייה של השתל, זיהום, דליפה, צלקת בולטת מדי ועוד בעיות מינוריות.

אנו שוב מדגישים את הצורך בבירור מוקדם עם הרופא המנתח שמבצע הגדלת חזה מה הם הסיכונים, הם נדירים או שכיחים והאם הוא חושב שבאופן אישי צפוי לך סיכון מסוים. בנוסף, כדאי שתעשי סקר מול מקורות אובייקטיביים, כולל מדיה, ספרים, אינטרנט ונשים שעשו זאת. אין בעיה לעשות זאת וכדאי מאוד להיכנס לפורומים מהימנים בתחום הגדלת חזה. הידע, הנתונים והמידע יעניקו לך אפשרות הוגנת להכיר את כל התמונה וכך לבצע החלטה מחושבת שלקחה את כל הנתונים בחשבון בצורה בוגרת, תוך העמדת היתרונות מול החסרונות, והנקודות הטובות מול הנקודות הפחות זוהרות, ויש גם כמה כאלה. לא תמיד, אבל זה יכול לקרות.

הגדלת חזה: חזון מול מציאות

בחזונך מאוד ברור לך אך החזה שלך ייראה לאחר הניתוח, אך עלייך לזכור שלמבנה החזה ובית החזה שלך יש השפעה משמעותית על תוצאות הניתוח. אם עדיין את מתכננת להרות קיים סיכון שצורת השד תשתנה. אי אפשר לדעת איך גופך יגיב לשינויים בגופך בעקבות ההיריון. ולגבי הנקה, מחקרים הוכיחו שניתן להניק לאחר ניתוח הגדלת חזה.

מיקום השתל יכול להיות מתחת לשריר בית החזה או מעליו. רוב ניתוחי הגדלת חזה נערכים היום בשיטה הראשונה- החדרת השתל מתחת לשריר ולא מעליו. בשיטה זו השתל מוגן יותר מפגיעה חיצונית.

לכל אחת מן השיטות אותן ציינו לעיל יש יתרונות וחסרונות. ניתוח תת שרירי יתמוך בשתל , השריר מהווה כעין חזייה טבעית.

 

לקבלת מידע מקיף לגבי נושא מחירי הגדלת חזה לחצו כאן : מחירי הגדלת חזה .

פורטל חזה - כל מה שרצית לדעת על הגדלת חזה , הקטנת חזה, הרמת חזה ועוד...


Mor Yadai




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב