דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניר לב מציג: כסף בשיווק רשתי- עבודה מהבית- איזה מנטאליות יש לך- של שכיר או של יזם ? שיווק רישתי 

מאת    [ 16/03/2010 ]

מילים במאמר: 720   [ נצפה 2167 פעמים ]

אחת הסיבות היותר נפוצות לכישלונות עבור בעלי עסקים מתחילים בשיווק רשתי היא מה שאני אוהב לכנות 'מנטאליות של שכיר'.

מנטאליות של שכיר היא אותה הגישה המנטאלית והמחשבתית של אדם מסוים לנסיבות וסיטואציות היום יומיות שמתרחשות בחיינו.

אדם בעל מנטאליות של שכיר יחשוב כשכיר, ישפוט דברים כשכיר, יצפה לדברים מ'בוס' כלשהו(כי הוא הרי שכיר), ובקיצור- אדם בעל מנטאליות שכזו הוא שכיר גם אם ברמה התיאורטית הוא אינו כזה.

פה בדיוק מתחילה הבעיה. הרבה אנשים שמתחילים עסק בשיווק רשתי נחשפים לעולם חדש מלא בהזדמנויות שלא היו קיימות בחייהם קודם לכן. והם אכן מנסים אותן, אולם עם אותה המנטאליות של שכיר !

אותה המנטאליות של שכיר, שפוחד כל הזמן שמה מישהו אחר 'יעקוף' אותו ... 'ירוויח יותר' ממנו, יצליח יותר.... כי הרי כשכירים, האפשרויות מוגבלות וכשמישהו אחר מצליח זה ברוב המקרים על חשבון אדם אחר.

היזם, לעומת זאת, יגיד לעצמו 'לצוות שלי אני בוחר אך ורק את הטובים ביותר! אני רוצה שכל האנשים שטובים ממני, יהיו איתי בצוות. בוא נעבוד ביחד עם מצליחנים ונלמד מהם ! ". 

כשכיר יפסיד כמה ימים בגלל מחלה, או במקרה והוא מאוכזב מהתנאים בעבודה הוא יצהיר '"דפקתי" אותם, דפקתי את המקום, דפקתי את הבוס'. היזם יחשוב 'היי! אני הבוס! אני העבודה ! ואני לא הולך לדפוק את עצמי כי אני אוהב את עצמי ומכיוון שאני עוסק אך ורק בדברים שאני אוהב לעשות. אילו לא היה כך, הייתי מפסיק לעשותם. אני ה'יוצר' של המציאות שלי'.

שכיר מורגל וחי כאחד שמחליף כסף בזמן, הוא מעדיף להיות חלק מתוכנית של מישהו אחר רק בכדי לא לקחת אחריות מלאה על דברים שהוא עושה! היזם בונה את התוכניות, מנהל ומסדר אותם בהתאם לרצונותיו, חי את החיים בהתאם לתוכנית שלו ו*נהנה* מהאחריות הנלוות אליה....

השכיר תמיד חושב 'כאן ועכשיו'. "כמה כסף אקבל עבור שעה?" מתי אקבל את התגמול? הוא רוצה אותו מיידי .. מבחינתו, מה שלא קיים על הנייר לא קיים בכלל ....

היזם יחשוב 'איך אני יכול להעביר יותר ערך, על מנת _שיגיע לי_ לקבל יותר תגמול כלכלי כולל?

איך אוכל לקבל רעיונות חדשים ויצירתיים על מנת שאוכל _ליצור_ מצב בו אקבל את כל הכסף שאני חפץ בו, גם אם כרגע הוא לא קיים על השולחן ?

יזם אמיתי *יודע ומבין* שכל דבר טוב קודם כל קורה במחשבה, ורק לאחר מכן הופך למציאות. הוא מבין ש'מציאות' אפשר לזמן ... ואין דבר כזה 'אמת מוחלטת'.

אם תחשבו לרגע על המחשב שאתם יושבים מולו כרגע ... מישהו חשב עליו לפני ! ויזמים אמיתיים יודעים ומודעים לכך בשעת עבודתם ...

אני מאמין שבאיזה מקום השכיר נהנה ממנטאליות של תלות, של להיות 'נתמך', לעומתו היזם נהנה להיות התומך, הן בעצמו והן בסביבתו. היזם יחיה אקטיבית, הוא לא יחפש לקבל רכב נאה או פלאפון חדיש על חשבון עבודה שהוא עובד בה, הוא אוהב את האקטיביות והעצמאות שלו ... הוא אוהב להרגיש את הדברים בשליטה אך ורק שלו.

הרכב, הפלאפון וגם הארוחות. הוא לוקח אחריות ולא בונה על מישהו אחר ש'ידאג' לו או 'יצ'פר' אותו ....

אם הייתי יכול לסמן את ההבדל ב2 מילים הייתי ללא ספק בוחר ב'אחריות אישית'. יזמים הם אנשים שלא מפחדים מאתגרים, מה שמקרין גם לחיי היום יום שלהם .. הם אינם מפחדים לטעות ואינם מפחדים פשוט לחיות ....

אז אלו ביניכם שהחליטו שנמאס להם לחיות כשכירים, או לנסות לבנות עסק של שיווק רשתי או כל עסק עצמאי עם מנטאליות כזו, יש אפשרות גם לדרך אחרת.

על מנת לקבל הדרכה תומכת ואישית ממני, שתוביל אתכם ליצור סכומים של 5 ספרות בחודש בחיים שלכם דרך שיווק רשתי באינטרנט ... תוכלו להיכנס לאתר - http://www.nirlev.com/ ולמלא את שאלון ההתאמה לפרויקט ...

שלכם,

ניר לב- יזם ומאמן עסקי- אישי.

http://www.nirlev.com/

ניר לב, "לצאת לחופשי עם השיווק הרשתי"- בניית רשתות ומערכות שיווק, בניית עסקים בארץ ובעולם בעזרת הכלי המדהים שנקרא אינטרנט. http://www.nirlev.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב