דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בונים אתר יוקרתי 

מאת    [ 15/03/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2510 פעמים ]

איך בונים אתר יוקרתי

 

 מלבד השם המפחיד בשל העלות הכספית, בחברת סייטנט אנו נתמקד יותר בנקודות אשר מאפיינות אתר יוקרתי הן מבחינת הלקוח והן מבחינת העסק לטווח הארוך.

 

אתר יוקרתי בראש ובראשונה הוא אתר אשר עושה רושם טוב בעיני המתבוננים. וזה למעשה הנקודה הכי חשובה כלפי חוץ, כמובן שיש דגשים יותר טכנולוגיים אשר הלקוח הבודד איננו יכול לראות. וכאשר הפן הטכנולוגי והויזואלי ברמה גבוהה אנו נוכל לקבוע שהאתר הוא אכן "יוקרתי". אז איך אנו נוכל ליצור ולמתג אתר שככזה?. חברת סייטנט מנתה עבורכם מספר נקודות חשובות אשר ייתן לכם כלים ליצור או לדרוש אתר שככזה.

 

  1. העיצוב קובע – נוכל לתכנת את המודול הכי טוב שקיים עלי אדמות, מבלי שיש גרפיקה ועיצוב יפה, הלקוחות שלנו לא יתרשמו כלל וכלל, לכן יש לפנות אל חברת בניית האתרים ולבקש דגש רב על העיצוב , גם אם העיצוב נקי ומבלי הרבה אלמנטים, עלינו לדעת שגם בפורמט זה ניתן להשיג תוצאות מעולות. על מנת לעשות כן, ניתן לבקש קשר אישי מול הגרפיקאים אשר מייצרים את העיצוב על מנת שיפגעו ברצונות שלנו כבעלי אתרים.
  2. קידום האתר כחלק מבניית האתר – אתר מקודם טוב זה אתר שהבנייה שלו נכונה מבחינת היררכיות ומבנה התגיות בקוד ה HTML, לכן עלינו לשים לב ולבקש שחברת בניית האתרים יתנו דגש על התגיות כותרת לכל דף וקישורים נאותים מדף לדף (קישורים פנימיים)
  3. מהירות הגלישה – מהירות הגלישה תלויה בהרבה מאוד משתנים, ביניהם חברת האחסון עליה אנו מאחסנים את האתר, המיקום הפיזי (עדיף ישראל מאשר ארהב לגולשים הישראליים) וכמובן הטכנולוגיה עצמה. מהירות איטית תלאה על הלקוחות ויש חשש לא קטן שלקוח יתייאש מהאיטיות ויצא מהאתר מרוב תסכול.
  4. טכנולוגיה – ישנם הרבה מאוד שפות תכנות ופרסמנו בעבר מאמר מפורט בנושא זה הניתן למצוא אותו כאן. בקצרה נוכל להמליץ על כך שבאתר לטווח ארוך מומלץ לעבוד על SQL ועל שפות תכנות מתקדמות כגון ASP.NET
  5. אופטימיזציה של המודולים – ישנם מספר מודולים אשר חייבים להיות נוכחים באתר יוקרתי, והם: מפת אתר,יצירת קשר לכל בעל תפקיד,יצירת קשר כללית כולל מפה אינטראקטיבית,אודות,דף ראשי אשר חלק מהמידע משתנה מעת לעת.

 

לסיכום, על מנת לייצור אתר יוקרתי יש להתייחס לדגשים הללו ולדגשים נוספים אשר ייחודיים לכל חברה וחברה לבניית אתרים. יש להוסיף גרפיקה ועיצוב ייחודי התופס את העין בשילוב בניית תכנים קידום האתר וטכנולוגיה מתאימה. דגשים אלו יעזרו לכם ליצור אתר יפה נקי ותופס את העין.

רונן (חברת סייטנט בעמ) הוא מתכנת בעת נסיון של 12 שנה בבניית אתרי אינטרנט, וכן איש קשר עם לקוחות אשר צבר נסיון רב בענף האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב