דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליים ומהירות רכיבה נכונה 

מאת    [ 14/03/2010 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2595 פעמים ]

לפני שנתחיל מדענים בשום מצב יטענו שחשוב לוודא מאטודה בטיחותית במטרה להבין מהי הרכיבה הטובה ביותר על אופניים חשמליים. על אף שמעשית בד"כ עם הזמן נשחק כנכתב לעיל מנגון הבטיחות השגרתי של אופניים חשמליים, בתקופות קודמות עמדת המדענים משוויץ הייתה שיש לוודא בחשדנות כל תוספות מינימאלית. מלבד שבפועל בגלל שחיקה קבועה כנראה במנגוני בלימה יש פגיעה אפשרית במעצור משניה לשניה, יש לפי דעתי חסרונות נוספים שעדיף לשים לב אליהם. עם זאת מומלץ לזכור שמפאת התקנת ערכת אופניים חשמליים יש עליה ברמת הבטיחות, עם זאתיש שחיקה פורמאלית במעצורים. לדעתי, לכל תקלה יש ברירה לפתרון וגם לבעיית השחיקה כמו שהוזכר קודם לכן עם זאתצריך לקחת בחשבון מכשול זו כברירה עדיפה יותר.

ניתן לטעון לחלוטין שצריך להתקין ערכת אופניים חשמליים, על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה. עקב כך שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח לדוגמא באפשרות העדיפה ביותר של כוח חשמלי מוטען, פורמאלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים. על פי מחקר שנעשה בפולין, עלתה הטענה העיקרית שקיים עקרונית הצורך במקסימום פרוצדורה שיאיץ האופניים. כיוון שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת על-פי הכוח החשמלי, פרופ' יוסי נתנזון טוען “ מומלץ לברור ערכת אופניים חשמליים על-פי הצורך”. ועדיין יש פער ברמת העיקרון בגדר בין אמצעי רכיבה עממי לבין רוכב פעלתני המחפש ברירה ביתרונות רכיבה.

היות ונסיעה כזו בגבול מנוחה, רכיבה נפוצה במקום עירוני פעלתני תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליות. כשמשתמשים בגלגל הקדמי ברוב המקרים, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי יציב אשר מניע אותו. כיוון שמידי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע לפי דעתי נחלשת בשום פנים ואופן ערכת אופניים חשמליים, כאמור הלוא כדאי להיות אויל מוחלט בכדי לא לפדל. במקביל לחלוטין לא לזנוח ולספק כוח חשמלי לאופניים, חשוב לילדים לשקול רכיבה פסיבית.

עד כמה שידוע לי, אופניים חשמליים הם פתרון אופטימלי פנימי עבור מי שמחפש פתרון פרטני. בכדי לא להוריד כסף לשווא , מומלץ לשקול ברצינות אופניים חשמליים בתור אלטרנטיבה איכותית לכוח אקסטרני. כאמור הרי כדאי להיות כסיל מוחלט כדי לא לפדל, היות ומדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע על פי מה שאני יודע נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים. בעקבות העובדה שכמעט תמיד אימפורט אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, חשוב לקנות ערכה בחנות כי זו אפשרות יותר סבירה. היות ואנרגיה ירוקה חשובה לאחרונה, בכל מקרה כפי שנראה לי ערכה חשמלית היא פתרון טוב. בגלל גילם, המדען דוד ברקוביץ מציין שנשים וגברים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים כדי לדלל פציעות.

- בכל זאת, אופניים חשמליים מומלצים בכל הגילאים השונים ועל כן מדקה לדקה עוד ערכות נמכרות. כיוון שכמעט כל הבני אדם הבינו בעקרון את חשיבות המגמה הירוקה, לאחרונה שוק המכירה של אופניים חשמליים נמצא בצמיחה כספית והמגמה עוד מתחזקת. עבודת מחקר מוגרל שנעשה אצל בעלי אופניים רגילות גילה ללא שום ספק שעם הזמן כולם רצו אופניים חשמליים בעקבות הפופולריות שלהם וזאת לאחר בדיקה מעמיקה של השוק. קריטי לקחת בחשבון שימוש באופניים חשמליים לאנשים שירוק הוא לא למעשה רק צבע עבורם. לרגל המעבר שלכם אם אסכם, שיהיה לכם בהצלחה.

שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה.
אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב