דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך שורדים את מכת הקניות של פסח? 

מאת    [ 14/03/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2151 פעמים ]

 אביב ואיתו חג פסח הגיע ומכת קניות הפסח לא פוסחת על אף אחד מאיתנו. הקניונים מלאים במאות אלפי בני ישראל שקונים מותגים בתחומים שונים כמו בגדים, בשמים, מוצרי אלקטרוניקה, אביזרים וכמובן כלי מטבח, כדי שנוכל להכין כמה שיותר אוכל לארוחת החג.
לא שכחנו גם את הוצאות הבילויים בחג הפסח. כמידי שנה מציע לנו החג שלל פסטיבלים, הצגות לילדים, סרטים והצגות שעולים לנו לא מעט כסף. ככל שהמשפחה גדולה יותר ובעלת יותר ילדים כך גדלות הוצאות הבילוי שלנו בחג.

אחרי שנגמר החג אנחנו מגלים לא רק כמה קילוגרמים עלינו אלא גם שבזבזנו לא מעט כסף על קניות ובילויים ונכנסו למינוס לא קטן. הוצאות החג הן לא גזירה משמיים. אפשר ואף רצוי לחסוך וכמה שיותר. קבלו טיפים לחסכון:

אופנה – כולנו רוצים להגיע ליל הסדר עם מיטב בגדינו ורצוי עם מותגים שווים. אף אחד לא מוכן להתפשר על בגדים פשוטים ועל חברות שלא נחשבות כמותגים, אך מה אפשר לעשות כשמותגים עולים כל כך הרבה? לקבל הנחות. יש המון מבצעים והנחות של מותגים גדולים שאנחנו פשוט לא יודעים עליהם וחבל. יש אתרים שחוסכים לכם כסף עם מבצעים והנחות גדולות למותגים. כדאי מאוד להיכנס ולהתחיל לחסוך בגדול. לא צריך להתפשר, הפסח הזה כולנו ממותגים.

בישול – אוכל ושתייה הם מרכיב משמעותי בהוצאות שלנו בחג. רשתות מזון רבות מבצעות הפנינג הנחות ומבצעים מיוחד לקראת פסח ומומלץ לעשות השוואת מחירים לפני הקניה הגדולה. כשמדברים על אוכל חשוב להזכיר את ההוצאה על אביזרי המטבח בחג. רבים מאיתנו קונים סירים, סכו"ם חדש, מערכות אוכל וגם זה מסתכם במאות שקלים. ניתן למצוא ברשת אתר שחוסך לכם כסף גם על אביזרי המטבח הממותגים ביותר.

אפיקומן – הילדים מצאו את האפיקומן והנה צצה לה עוד הוצאה. מה לקנות להם? יש אופציות מגוונות כמו: כדורגל, בושם, לגו, חולצה או בובה. וכן, כולן יקרות. לא תאמינו, אבל גם כאן אפשר לחסוך ולקבל הנחות גדולות על מותגים גדולים. אפילו לא צריך לחפש, הכל במקום אחד.

כרטיס בלי לקרוע את הכיס – איך מנצלים את ימי החג נכון? מבלים! אופציה אחת היא טיולים, אך לא מעט אנשים חוששים מהפקקים בכבישי ישראל. אופציה נוספת ומומלצת היא לצרוך תרבות. תאטרון, סרטים, פסטיבלים והצגות ילדים מהווים בילוי נפוץ מאוד בחופשת הפסח. לא פלא שהמופע המצליח של "כמעט מלאכים" מגיע לישראל דווקא בחג הזה. איך מתמודדת משפחה עם הוצאה כל כך כבדה על כרטיסים למופעים? לא תאמינו, אבל יש אתר שנותן הנחות לכרטיסים למופעים הכי גדולים כולל "כמעט מלאכים". שווה לבדוק.

לסיכום: אפשר לעבור את הוצאות הפסח בשלום וזה אפילו פשוט. שיש לנו כל כך הרבה הנחות ומבצעים שחוסכים לנו כסף על מותגים וכרטיסים למופעים בפסח, נותר לנו רק לחשב כמה חסכנו.

הכותב חבר במועדון לקוחות ממותגים ומועדון לקוחות כרטיסון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב