דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה טוב ומה רע באישה? 

מאת    [ 11/03/2010 ]

מילים במאמר: 865   [ נצפה 3532 פעמים ]

האם היצר הוא טוב או רע?

 היצר הוא טוב ורע...והדבר הקשה ביצר שכאשר הוא בטוב... בטוב שבוא יש טוב ורע... וכאשר הוא ברע... ברע שבוא יש טוב ורע...שעל כן נאמר: "אם תאכל ממנו מות תמות".

 "וייצר יהוה אלהים את האדם"...

כל בני אנוש שנמצאים על פני האדמה במציאות 2010 שואלים: כיצד עשה את זה...התשובה של השאלה נמצאת בעולם הבריאה שנאמר: "ויברא אלהים את האדם"....שנאמר: "ויאמר אלהים אל-משה אני: יהוה"...כך, יהוה הוא האלהים, כשם, שאלהים הוא יהוה...שעל כן המציאות 2010 מטיילים בן שני עולמות...עולם אחד נקרא: עולם הבא שנקרא: "דמיון"...ועולם השני נקרא: עולם הזה שנקרא: "מציאות"...וההישג הגדול ביותר שהצליח האדם ליצור מן הדמיון שמראה המציאות היא: "המכונה"...שעל כן נאמר: "האדם הוא כמו מכונה אבל הוא לא מכונה" (איינשטיין).

"זכר ונקבה ברא אתם"...בעולם הדמיון של האדם הזכר והנקבה הם אחד...כאשר הזכר משול לטוב והנקבה משולה לרע כך ששניהם הם אחד, דהיינו, "הטוב הוא הרע והרע הוא טוב"...כאשר ירדו הטוב והרע (זכר ונקבה) לעולם המציאות הם היו סיימי ואז ניסר אותם והפריד בניהם ואמר להם: "והייתם שניכם לבשר אחד"...דהיינו, "מה שיהיה היה"...בהפרדה בן הזכר והנקבה (הטוב והרע) נשארו התכונות של הזכר בנקבה ושל הנקבה בזכר...ואז היה הסכם בן הזכר ובין הנקבה וחילקו את העבודה כדי ששניהם יחזרו להיות אחד...כך שהזכר קיבל את תפקיד "הדמיון" והנקבה קיבלה את תפקיד "המציאות" שעל כן נאמר: "שמע בני מוסר אביך (דמיון) ואל תיטוש תורת אימך (מציאות)"...כל עוד הדמיון לא יהיה מציאות והמציאות לא תהייה דמיון לא יעזוב הזכר את הנקבה והנקבה את הזכר וה-"מלחמה" תמשיך עד שהאותיות ישתנו ונהיו "הלחמה" שנאמר: "ברוך אתה יהוה המוציא לחם מן הארץ"...

כאשר הזכר מטייל בדמיון ואוסף לו נתונים הוא מקבץ את כל הנתונים יחד שהם נקראים "זרע = עזר" ובא ומזריע את הזרע בנקבה...הנקבה מעבדת את הנתונים הדמיוניים חלקם לוקחת וחלקם זורקת ויוצרת לה תוצאה ומוציאה אותה החוצה שהיא תוצאה: "חצייה דמיונית וחצייה מציאותית"...שהתוצאה הזו שהיא מוציאה היא נגד הזרע שהיא קיבלה שעל כן נאמר: "עזר כנגדו"...כאשר העזר כנגדו יהיו בשוויון זאת תהייה זוגיות של אושר...כאשר העזר גדול  מנגדו הזכר שולט בזוגיות וכאשר נגדו גדול מהעזר הנקבה שולטת בזוגיות ולכן המלחמה היא לשוויון...דהיינו, כאשר הזכר מטייל בעולם הדמיון ומזרה זרע בנקבה והנקבה לא יודעת לתרגם את הדמיון למציאות הזכר טוען הנקבה טיפשה...וכאשר הנקבה מקבלת את הזרע ומתרגמת אותו למציאות גבוהה יותר, דהיינו, העבירה את הזכר לעולם אחר בדמיון שהוא עדיין לא היה שם והוא צריך להיות שם ולהפוך אותו למציאות שהנקבה כבר הראתה לו...ואז היא טוענת שהזכר אידיוט...ואז נוצר הפירוד בעולם: "הזכר אידיוט - והנקבה טיפשה"...

הדבר הטוב (זכר) הוא לא רע – והדבר הרע (נקבה) הוא לא טוב... עד שלא יהיה הטוב והרע אחד...האחד שהוא כל אחד שמגיע לנקודה שעושה את הטוב והרע לאחד עליו נאמר: "ברוך עדי עד שם תהילתו נמצא ואין עת אל מציאותו"...דהיינו, חי בשני עולמות ויש לו יהוה אחד והוא אחד ושמו אחד...והתמורה שהוא מקבל עבור התרומה שהוא תרם מעצמו כדי לדעת את האחד היא  - "אהבה = אחד". וכאשר הוא מקבל את האהבה שנאמר: "ומשה קיבל תורה מסיני"...הוא קיבל את האהבה...ה"א שהיא הנקבה של עולם הבא "אהב" מלשון זכר את ה"א הנקבה של העולם הזה...שעל כן אברהם אמר על שרה: "אחותי היא בת אבי אבל לא בת אימי ותהי לי לאשה"...מכיוון שבנקבה של עולם הבא קיים בה הזכר של עולם הבא שעל כן הזכר נקרא "אהבה" שהם אותיות: אב ה"א הנקבה של עולם הבא שהוא גם אב של ה"א הנקבה של עולם הזה שהם מחוברים יחד באות ו' שהיא האמת...וכאשר אהבה מביאה שתי נקבות היא צריכה זכר לעבר אותה כאשר היא זכר...ואז האהבה מעצימה את אהבתה לבורא ומתהפכת מזכר לנקבה שהזכר שלה נהייה האור שעל זה נאמר: "מה רב טובך אשר צפנת ליראיך" שנאמר: "ויאמר אלהים יהי אור ויהי אור", שזה הוא האור הגנוז שעליו נאמר: "מי שראה את האור הגנוז ראה מסוף העולם (ה"א הנקבה של עולם הבא) עד סוף העולם (ה"א הנקבה של העולם הזה) והוא נהפך להיות היא וניזון מהאור והיא שהייתה הוא עליה נאמר: "והיא שעמדה לאבותינו ולנו שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו...והיא הוא שנקראת הקדוש ברוך הוא...שכל המכלול הזה נקרא במילה אחד השלום שלאחר המלחמה – "אושר שהוא בשם אחר ישראל".

כדי להיות אהבה צריך לדחות את האהבה...וזה הסבל שקיים בעולם הזה בשאלה: "איך אפשר לדחות את זה/זו שאוהבת/אוהב אותי עד כדי כך שהוא לא סובל אותי שבעולם אחר  הוא אוהב אותי"? "העולם הזה הוא סבל שהאהבה לא יכולה לסבול את הסבל הזה עד שבאה אהבה שהיא הפילוסופיה (חכמת האהבה) שהיא נקראת חכמה שהיא מסומנת באות י' של השם הקדוש יהוה...והופכת את הסבל ואת האהבה לאחד – אהבה.

וזאת התורה "אהבה" אשר תשים לפניהם בשני ספרים: "ספרא דצינועתא" של רבי שמעון..."מלחמת הרוח בחומר" של חיים שלמה המשיח...שעל שני הספרים האלה נאמר עליהם: "אם אתם רוצים לדעת אותם על רגל אחד:  

"ואהבת לרעך כמוך – אני ורבי שמעון יהוה הוא האלהים".                 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547   03-9322192


"רצון הרצונות של רצונו הוא לבטל את רצונו" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב