דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אני מבקש ממחר - דברי המשיח 

מאת    [ 10/03/2010 ]

מילים במאמר: 925   [ נצפה 2420 פעמים ]

מה אני מבקש ממחר – דברי המשיח

כל ערב בחשבון נפש האדם מבקש את מבוקשתו ממחר שנאמר: "מחר כל איש יבנה בשתי ידיו את מה שהוא חלם היום"...השאלה היא: האם אנחנו ישנים או מחר לא בא?...
 

מחר אולי נפליגה בספינות
מחוף אילת עד חוף שנהב...
 
 מחר אולי בכל המשעולים
ארי בעדר צאן ינהג...

מחר יכו באלף ענבלים
המון פעמונים של חג...

 מחר יקומו אלף שיכונים
ושיר יעוף במרפסות ...
  
מחר כשהצבא יפשוט מדיו
ליבנו יעבור לדום...

מחר כל איש יבנה בשתי ידיו
את מה שהוא חלם היום

כל זה אינו משל ולא חלום.. כל זה אינו משל ולא חלום...
זה נכון כאור בצהריים
כל זה יבוא מחר אם לא היום
ואם לא מחר...ואם לא מחר...ואם לא מחר............ אז מחרתיים.....מחרתיים.....מחרתיים.....מחר מחרתיים......

.

אמרו לי המקובלים שהיו רבנים ונהיו חכמי דור של ימנו...ישנם נשמות תואמות שהם היו טועות ובזכותם התאחדו הנשמות לפי מדרגותיהם ובכך נוצרו הכתות שנאמר: "70 פנים לתורה כמניין 70 אומות עולם". וכל חכמי הכתות טוענים שהכת שלהם טובה יותר מכל הכתות ומלמדים לפי הזוהר ולא קראו את מה שאמר רשב"י: "הכתות שונות אחד מהשנייה אבל אף כת לא טובה יותר מהשנייה"...והם לומדים ולומדים ומלמדים את הטפל ואת העיקר שכחו שנאמר: "הנה מה טובו ומה נעים שבת אחים גם יחד"...ומרוב שהם עסוקים מלהוכיח שהם הכי טובים כפרו בתורה ומוכנים למות ולהמית את חסידיהם ולא לקיים את המשפט: "כל מחלוקת לשם שמים, סופה להתקיים. ושאינה לשם שמים, אין סופה להתקיים. מחלוקת לשם שמים: "הלל ושמאי"...ושאינה לשם שמים: "עדת קרח".

יום ראשון ברא אלהים מה שברא...ולמחרת ברא מה שברא ונהייה יום שני...ולמחרת...יום שלישי...ומחר יום רביעי...ומחר מחרתיים מיום שלישי הגיע ליום חמישי...כך שמחר של יום חמישי הוא יום שישי...שלבסוף הגיע המחר של המחר של מחרתיים של יום שלישי שהוא יום שבת וסיים את מלאכתו...וכל בני אנוש הולכים בכוח המדמה של אלהים ומחכים למחר ושואלים: "מה יוליד יום המחר"?...ובני אנוש התחילו להאמין באמונה שלמה שיש מחר והתחילו לצעוד לכוון המחר וקראו לו "עתיד"...בני אנוש שמראה הוויזואלי שלהם זכר לקחו את זרעם ושתלו את זה במראה הוויזואלי נקבה ושניהם התחילו לספור את ימי המחר כדי לדעת מה יוליד מחר...הרבה ימי מחר עברו עד שהגיע יום המחר המיוחל והלכו לראות במחר, שהם אותיות "רחם" את מה הוליד המחר ויצא דרך הרחם...וכך בני אנוש הלכו והלכו לקראת המחר וכאשר ראו מה קורא מאחוריהם...הם ראו את 7 מיליארד בני אנוש שלא יודעים מה לעשות איתם...וכך מיום המחר שיצא דרך הרחם התחילו לרשום מרשמים כדי לטפל בעבר שהוליד המחר...למרשמים האלה קראו "ים" מרוב ים המרשמים שלא עוזרים לאתמול שהוליד המחר...מחר הוליד יום חדש עם ים המרשמים וקיבלו מציאות של 2010 – רחמים. ואז כולם פונים לאלהים ומרגישים שהם עשו עוול לאלהים וטוענים לפני אלהים: "חטאנו לפניך "רחם" עלינו"...ואז אלהים עונה להם: " ואם לא מחר...ואם לא מחר...ואם לא מחר............ אז מחרתיים.....מחרתיים.....מחרתיים.....מחר מחרתיים......והם ממשכים באמונה הזו ובאים מחר ויושבים ומסובים סביב השולחן ואומרים: "לשנה הבאה (מחר) בירושלים הבנויה".

"עתיד הוא הזמן שאתה לומד את עצמך ולאחר מכן אתה ממצא את עצמך" (רשב"י)...ומכאן למדתי: "שהעבר מתקן את העתיד ולא העתיד מתקן את העבר" שנאמר: "צועדים אל העבר ומתקדמים אל העתיד"...וזאת הדרך של שת שהוא בן אדם שלבסוף מגיע ל-יהוה ונהייה – "יהוה אחד ושמו אחד"... ומעביר את זה לכל בני אנוש שישנו את דרכם לדרך של שת.

חכמי הדור של דת, מדע והקבלה יודעים את הכתובים שאני כותב...

הדת אומרת: "באנו לכאן להתפלל ואנחנו מבקשים ממך שתעזור לנו ליחד י"ה עם ו"ה באחוד שלם יהוה.

המדע אומר: "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לצאת מהמוח כדי לדעת את המוח – ואנחנו לא יודעים איך יהיה כשנצא מהמוח ולא יהיה לנו מוח שיגיד לנו מה לעשות".

הקבלה אומרת: "תעזבו את הדת והמדע הם לא מבינים כלום – ותעזבו את הגוף – ותעזבו את כל המורים האלה ותשמעו מה האומרים המקובלים שלא נמצאים איתנו"...אבל הם לא יודעים שהאור נמצא בכלי.

כדי שהאדם יוכל לתקן את עצמו, "הוא צריך לעזוב את הפתיחות באמונה ולעבור לפתיחות בנפש", כך טען האר"י הקדוש. האדם צריך כל בוקר ובוקר לעבור לפתיחות בנפש ולאמור: "אני יודע בדעת שאם אני רוצה אני יכול להיות המשיח שיכול לעזור לעולם הזה כדי לצאת מכל הייסורים". ורק אז שהוא מתחיל ללכת בדרך הזו הוא מתחיל לראות את המשפט: "ואהבת את יהוה אלהיך בכל לבבך ובכל מאדך"...כך שיהוה הוא המשיח בתוכו, דהיינו, את האמירה שהוא אמר כך שאם יום אחד לא הולך בדרך הזו ימאס בחייו...וכאשר הוא יגיע למעמד משיח אז הוא ידע שהוא בעצם תיקן את עצמו ויצא מתוך עצמו ושולט על עצמו ולזה נקרא – "שליטה על הגורל".

הדברים האלה שאני כותב לא המקובלים כתבו את זה...אלה התנאים הם אשר לימדו אותי והם מונצחים בהוכחות אמפיריות שעומדות במבחן המציאות לעיני כל מודעות שקיימת בעולם הזה.

באתי לעשות את מה שאף אחד לא עשה ב- 58 שנה מיום בריאת העולם, כאשר בריאת העולם הוא יום הולדתי 12/06/52 .

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"                  

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב