דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1210 פעמים ]

מטבחים שומעים את הביטוי מטבחים מודרניים או מטבחים חדשניים (אולי אפילו מטבחי קידמה) ועדיין לא מבינים איך אנשים מגיעים למראה הזה של מטבחי המאה הבאה? אם מטבחים מודרנים עושים לכם את זה במגזינים או בסדרות וכמובן אם התארחתם בבית בו הסגנון ההייטקיסטי שולט במטבח - להל"ן הטיפים החשובים ביותר להשלמת מראה של מטבחים מודרניים: מטבחים מודרניים - קווים כלליים: מטבחים מודרניים נראים בעצם כמו חללית או מעבדה טכנולוגית. הקוו החשוב ביותר שצריך להנחות אתכם בעיצוב מטבחים מודרניים הוא - קווים ישרים ונקיים. אין מקום לצבעי עץ אמיתיים, עם ידיות עגולות ופינות דלתות מעוגלות אשר נראות כאילו נגר שייף פינה פינה. מטבחים מודרניים הם תעשייתיים! מטבחים מודרניים הם מטבחים סימטריים, חדים, מדוייקים, נקיים (אפילו מבריקים). ככל שתבחרו ארונות פשוטים יותר ללא ידיות או בעלי ידיות סימטריות מרובעות, כך תשוו למטבח מראה עתידני / חדשני יותר.
מטבחים מודרניים - צבעים: אז למי שעדיין לא הבין, עץ ומטבחים מודרניים לא הולכים יד ביד. מי שאוהב עץ, אוהב ידיות עגולות או פירחוניות, אוהב גוונים לא אחידים וסגנון שנראה כמו עבודת יד, כדאי לו מראש לוותר על השאיפה לעצב מטבחים מודרניים. מטבחים מודרניים הם כאמור עתידנים ולכן הצבעים הדומיננטיים ביותר הם - לבן מבריק, אפור מטאלי ושחור מבריק. גם הניירוסטה במטבח משווה את המראה של מטבחים עתידניים. גם אם אתם בוחרים צבעים מטאליים שאינם לבן או שחור, השתדלו ללכת על גווני אפור לכסופים למיניהם והתרחקו בעיקר מגוונים של כחול, בורדו וירוק. כאשר מדובר על מטבחים עתידניים לא רק הרהיטים והאבזרים המרכזיים קובעים את מראה המטבח, לכל מגבת ולכל תחתית יש חשיבות. מטבח עתידני לא יכול להכיל מגבות מטבח פרחוניות או מפיות עם איורים של תרנגולות. גם הסטים של צלחות וסכ"ו כבר לא יכולות להיות פרחוניות או בשלל צבעים ובוודאי שלא מפלסטיק, כדי להשלים מראה של מיטבחים עתידיים יש לבחור מחדש את כל תחולת המטבח ולעבור לפריטים המתאימים לסגנון החדש (צלחות קרמיקה בהירות בצבע מרובע או מלבני, מגבות לבנות אחידות קטנות ועוד).
מטבחים מודרניים - טכנולוגיה מתקדמת: אין דבר שמאפיין יותר מטבחים מודרניים מאשר - טכנולוגיה. תמיד היו לנו מכשירי אלקטרוניקה המטבח (קומקום חשמלי, מיקרו גל, מקרר, מדיח ועוד) אבל נהגנו להסתיר אותם או לבחור מכשירים חשמליים שנראים ידידותיים (כגון קומקום חשמלי צהוב או מקרר בצבע שמנת עדין), אז עזבו אתכם מהצבעים הנעימים והמראה הביתי החם והמזמין! מטבחים מודרנים הם חללית אשר עומדת להמריא לקראת המאה הבאה בכל רגע. השתדלו לבחור מכשירים אלקטרוניים עם מראה חדשני, עם דגש על צבעים מטאליים, כסופים, חדישים, הייטקיסטים, אשר נראים מתקדמים ומשוכללים. אל תצניעו את המדיח החשמלי ואל מתקמו את האמקרר בפינה להיפך - תנו להם דגש. מכשירים אלקטרוניים משווים למטבח את המראה הרצוי כך שלא צריך להשתגע עם רכישת כלי מטבח דקורטיביים (להיפך, יש להמנע מבל מיני סינורים, מגבות, קנקנים וכו').




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב