דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרתים 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1541 פעמים ]

שרת וירטואלי / VPS - Virtual Private Server

בשנים האחרונות הלך והתפתח תחום השרתים הוירטואלים. שירות זה מאפשר להגדיל את המשאבים עבור המערכת הייעודית (זכרון, מעבד, נפח דיסק) ומציע מערכת הפעלה לבחירת הלקוח, שניתן להתקין עליה תוכנות השתלטות על השרת, אתחול השרת וכו'. הרעיון מאחורי השרת הוירטואלי הוא עלות נמוכה ללא רכישת חומרה.

כללי

משימת אירוח אתרים ופורטלים, וכן איחסון תוכנות המוצגות על גבי אתרי אינטרנט של ארגונים וחברות, הינה משימה מורכבת מאוד הדורשת מיקצועיות ואחריות רבה. חברה ממוצעת עובדת עם אך ורק עם המותגים הגדולים והמוכרים בעולם, אלו בעלי המוניטין הגבוה ביותר, המספקים שירות מקצועי סביב השעון: HP, DELL ו IBM. בנוסף, רכשנו עבור כל שרתי החברה אחריות לאורך כל חיי השרת עם רישיון תיקונים וטיפולים של
247365.

אנו מעניקים ללקוחותינו מגוון רחב של אפשרויות בתחום אחסון האתרים והמערכות משרת בודד ועד המערכות המורכבות ביותר בעלות תשתיות וטכנולוגיות מהמובילות בעולם, בקרת עומסים (Load balancing), ו-Storage ועד מסדי נתונים הדורשים רפליקציה (Replication).

פלטפורמת האחסון שלנו משמשת כבסיס ותשתית לכל המערכות האינטרנטיות הממוקמות בשרתי חברה ממוצעת, וכל חבילות אירוח האתרים שלנו כוללות ממשק ניהול ברור ונוח המאפשר לך, בעל האתר, לנהל את אתרך באופן שוטף.

חברה ממוצעת מפעילה שרתים בעלי סטנדרטים בינלאומיים ובאזורים שונים בעולם כגון: ארה"ב, אנגליה, רוסיה, הולנד, ארגנטינה, הונג קונג, ועוד, וזאת משום שאנו תומכים בקמפיינים בינלאומיים. זאת אומרת שגולשים מופנים לשרת באזור בו הם גולשים ברגע נתון ולא לשרת אחד באיזור מסויים בעולם. מצב זה מאפשר את קידום האתר בצורה אופטימלית תוך כדי שרידות מירבית של האתר ומהירות תגובה מקסימלית.

חוות השרתים של חברה ממוצעת נבנתה בסטנדרטים קפדניים על מנת להבטיח את אמינות המערכות ואבטחת המידע הקיים בשרתי החברה. חוות השרתים המשרתת את אתרי לקוחותינו בארץ, ממוקמת ב "אינטרנט זהב". החווה כוללת תשתיות משולבות מערכות אבטחה מסביב לשעון למניעת חדירות פיזיות ואלקטרוניות, מערכות לניטור השרתים מסביב לשעון, מערכות כיבוי אש מתקדמות, מערכות קירור ובקרה אקלימית ומערכת אספקת חשמל בעיתות חירום.

גם שרתינו בעולם מופקדים בידי חברות גדולות, יעודיות ומקצועיות אשר מספקות תעבורה שוטפת לכלל לקוחותינו הבינלאומיים.

חברה ממוצעת מתמחה במתן שירותי אחסון לחברות, מוסדות וארגונים בארץ ובעולם. אנו מנתחים את צרכי הלקוח ומציגים פיתרון מקצועי המתאים בדיוק לדרישותיו. נושא איחסון האתרים בחברה ממוצעת מופקד בידי אנשי המקצוע שלנו שכל עיסוקם הוא אחסון אתרים ותחזוקת שרתים וירטואלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב