לעיתים, כאשר מדובר בעסק קטן, בתחילת דרכו, של אדם אחד או שניים, שבעצם עושים הכל לבדם, וההכנסות במשורה, חוסכים בהוצאות ומוותרים על המזכירה.
השבוע מצאתי את עצמי מסבירה בעוז לבעל עסק מדוע חשוב שיהיה מישהו שיענה לטלפון. מישהו שהעבודה שלו היא לענות לטלפון בשביל העסק.
תארו לעצמכם שאתם שוברים את הראש איך להביא את הלקוחות, וכשזה אפילו מצליח, אתם במצב שאתם "מסננים שיחות"- כי עשיתם "עקוב אחרי" לסלולארי, ופתאום יש כל מיני טלפונים מציקים דווקא ברגעים שבדיוק, אבל בדיוק אתם עסוקים במשהו אחר....
אולי זה נשמע לחלק מכם בדיוני ואו הזוי- אבל תאמינו לי שמדובר במקרים אמיתיים לחלוטין, ומה שהזוי זה שהמאמץ השיווקי מתבזבז לריק שכן כך בדיוק מפוספסות פניות שעמלתם עמל רב להשיגן, ואלו שנענות- לא זוכות למענה ראוי ומקצועי, שלא לדבר על בזמן.
אז מה עושים? מזכירה במשרה מלאה זה עול כבד לעסק חדש, או בכלל לעסק שמבוסס על אדם אחד שנותן שירותים.
בונה אתרים, גנן, מעצבת כובעים, ואפילו רופא או עו"ד לא חייבים להוציא אלפי שקלים ולשכור מזכירה במשרה מלאה על מנת לתת מענה ללקוחות הפונים.
יש כיום פתרונות הניתנים באאוטסורס ומתאימים לעסקים קטנים בתחילת דרכם - החל ממענה אנושי שניתן על ידי שידורית.
וכלה בשירותים דומים הניתנים על ידי חברות קטנות יותר ואף עסקים קטנים שקמו בדיוק לצורך זה.
השירות הנ"ל, דרך אגב, יכול להסתכם גם במאות בודדות של שקלים בחודש בלבד, ומשדרג לעסק הקטן את כל המערכת השיווקית שלו.
חפשו בגוגל:
"שירותי משרד ואדמיניסטרציה" או במילות חיפוש דומות.
טליה בוגרת תואר ראשון ושני במינהל עסקים ומאחוריה תפקידים בכירים בתחום ניהול השיווק המכירות והסחר בחברות מהמובילות בתחומן, בשוק מוצרי הצריכה, בתחומי קוסמטיקה, טואלטיקה ומזון. לאחר שנים רבות במגזר העסקי בארגונים גדולים, החליטה טליה לשנות כיוון ולפנות למגזר החברות הבינוניות והקטנות, מתוך הכרה בצורך ההולך וגדל לידע וכלים מקצועיים בפלח שוק זה, ומאז היא עוסקת בליווי, הקניית ידע וייעוץ בתחומי השיווק והמכירות לעסקים וחברות מתחומים רבים ומגוונים כגון: אינטרנט, קמעונאות, אופנה, תעשייה, ספורט, מחול, הי-טק, ועוד.