דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ידיעת האושר - דברי המשיח 

מאת    [ 07/03/2010 ]

מילים במאמר: 1078   [ נצפה 3047 פעמים ]

ידיעת האושר - דברי המשיח

"לא ידוע לי שקיים אדם עלי אדמות שלא מחפש את האושר - כן ידוע לי שכל אדם עלי אדמות פוחד לקבל את האושר". שאלת השאלות: מדוע אנחנו פוחדים לקבל את מה שאנחנו מחפשים?...

בודדים הם האנשים שמוכנים להגיע אל האושר ורובם מתעסקים את העכשוו והרגע...ומכיוון שכל הזמן התעסקנו עם העכשוו והרגע לא ידענו את הגדרת הרגע שהיא: "זמן בלתי מוגבל"...ועכשיו ברגע הזה כל בני אנוש מחפשים מה שהוליד הזמן והוא: "פרנסה, בריאות וזוגיות"...ומפה נפתחו כל  בתי ספר שמלמדים אתנו איך להביא פרנסה...איך לשמור על הבריאות...איך לשרוד בחיי הזוגיות... אבל אין בית ספר אחד שמראה לנו את הדרך אל האושר שנאמר עליה שהיא רצופה מכשולים רבים, דהיינו, אין אחד בעולם הזה שיכול להראות לנו איך עבר את המכשולים בדרך אל האושר כשם שעבר אברהם אבינו מלבד - המשיח שמראה את הדרך אל האושר בספרו: "מלחמת הרוח בחומר".

המשפט שפותח את הספר "מלחמת הרוח בחומר" הוא משפט האושר שנאמר: "אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת מה שאתה לא יודע"...(המשיח). יש כאלו שפונים לאמונה זה כבר 2000 שנה ואומרים: "אתה חונן לאדם דעת. ומלמד לאנוש בינה. וחננו מאיתך חכמה בינה ודעת: ברוך אתה יהוה חונן הדעת"...יש כאלו שעזבו את האמונה ונתפסו ברב שלהם... והם מאמינים ברב שלהם שהוא יביא להם את האושר שכאשר הרב שלהם היה הוא לא ידע מה זה אושר...ויש כאלו שהם לא מאמינים באמונה ולא מאמינים ברב שמאמין ברב והם מחפשים כיצד לשרוד מבלי שתפגע הבריאות הפרנסה והזוגיות וטוענים: "כאשר יהיה לנו פרנסה בריאות וזוגיות נהייה באושר"...ואלה מחכים למחר וכשבה מחר ולא הגיע האושר הם טוענים: "ואם לא מחר...ואם לא מחר...אז מחרתיים...אבל, "אף אחד לא יודע שאין מחר - ואף אחד לא יודע שאם משתמשים באותיות מחר אנחנו מגיעים למודעות רחם"...ומפה המשפט: "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש"...וכולם נכנסו למודעות "רע" שהיא: "רחמים עצמיים" וכל העולם בוכה בטענה שאם נבכה "שערי הדמעה" יפתחו ונקבל את האושר שאנחנו מבקשים...אבל אף אחד לא אומר לנו שאותיות דמעה הם: "דע מה"...מה = אדם = יהוה...וזה מכיוון שאף אחד הוא לא אחד וכל אחד רוצה להיות אחד שנאמר: "שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

למדתי את התורה בילדותי והתעודות שנמצאות ברשותי יעידו שלא ירדתי מציון "טוב מאוד" כל השנים שלמדתי תורה...לאחר מכן עזבתי את התורה ולמדתי את המדע שהתעודות יעידו את מיקומי במדע...לאחר מכן עזבתי את המדע ועברתי למסחר שהזמן יעיד שלא היה מכשול שלא עברתי אותו...לאחר מכן עזבתי את המסחר וחזרתי לתורה (סגירת מעגל) שהספר "מלחמת הרוח בחומר" יעיד: "אין אדם בעולם הזה שיכול לעמוד מול ספר כזה".

היום הזה כאשר למדתי וידעתי את פנימיות התורה אוכל להראות שבשני משפטים שרשומים בתורה מגיעים אל האושר ופותרים את בעיית הפרנסה הזוגיות והבריאות ורואים את מה שראה בלעם ואמר: "מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל", דהיינו, בלעם בעין אחת שהייתה לו הצליח לראות ולהבין שכדי לדעת את מה צריך להיות ישראל שעל כן משפטו, ראשו סופו וסופו ראשו: "מה  ישראל"...ידיעת שני המשפטים בדעת מובלים אל האושר שאלה הם:

"ויכל אלהים ביום השביעי מלאכתו אשר עשה, וישבת ביום השביעי מכל- מלאכתו אשר עשה"...(בראשית ב' פסוק ב').

עשה - לשאלת מה עשה?...את העי"ן שהם שביעים אומות עולם...את השי"ן שהם חוכמה בינה ודעת...ואת ה"א שהיא הנקבה...עשה את כולם מכלול אחד וקרא לזה "אמת" וסימן אותה באות ו' שנאמר: "אמת נתן ליעקב"...שעל כן הרב כדורי עליו השלום טען: "למשיח יוסיפו אות בשמו ושמו לא ישתנה"...כשם שפעם אחת התורה מראה שמוסיפים אות לשמו והשם לא השתנה וזה: "יעקב - יעקוב"...כך למשיח אותו דבר: "שלמה - שלומה"...ומפה לקח את האות ו' והעביר אותה לדרגה הבאה שהיא הדרגה שלפני כן ולא הדרגה שלאחר מכן, דהיינו, "אין מחר יש אתמול"...וראה לאחר שעשה את: "אושר"...וכאשר ראה את האושר בדרגת הבריאה קבע: "שאי אפשר להרגיש את האושר רק כאשר יש כלי שיכול להכיל את האושר שאם לא האושר הוא דמיוני ולא מעשי"...ישב חשב וחשב שעל כן כמה  מחשבה שהם אותיות: "חשב - מה"...ושאלת השאלות שעמדה מול עיניו: "מה שם הכלי שאוכל להכניס בו את האושר שלעתיד לבוא יוכל להראות לכל באי העולם הזה מבלי לעשוק את העולם הזה" ואז אמר:

"אלה תולדות השמים והארץ בהבראם, ביום עשות יהוה אלהים ארץ ושמים" (בראשית ב' פסוק ד').

בהבראם - הם אותיות באברהם...שעל כן הכניס את האושר בתוך אברהם ומפה אנחנו רואים שכאשר אברהם הגיע אל האושר הוא כתב את ספרו: "היצירה = יצר היה"...שעל כן מתוך היה התחילו לקום הספרים ולא מתוך יהיה, דהיינו, "העבר מתקן את העתיד - ולא העתיד מתקן את העבר". שהפשט של המשפט: "העשייה מתקנת את הדמיון - ולא הדמיון מתקן את העשייה".

הדבר המשותף בן אברהם אבינו בספרו "היצירה" לבן שלמה חיים בספרו "מלחמת הרוח בחומר" שזה נקרא נשמות תואמות לבן כל באי העולם הזה שאין להם נשמות הוא: "אברהם אבינו ושלמה חיים התעסקו בלדעת מה הם עשו ולא התעסקו בלדעת מה הוא עשה"...שתי הספרים מראים לכל באי העולם הזה ספר "היצירה" שהוא בגדר "היה" וספר "מלחמת הרוח בחומר" שגם הוא בגדר "היה" ואז מתקיימים הכתובים שנאמר: "אתן לך דבר טוב יותר מבנים ובנות"...מי הבטיח את זה?...יהוה...ומה הוא הדבר שטוב יותר מבנים ובנות?...היא האות ו' שהיא האמת ואז: "היה + ו' = יהוה אחד ושמו אחד"...ומתקיימים הכתובים בו שנאמר:

"ונותנת לו מלכות וממשלה וחקור דין, ומגלים לו רזי תורה, ונעשה כמעין המתגבר וכנהר שאינו פוסק, והוי צנוע וארך רוח ומוחל על עלבונו, ומגדלתו ומרוממתו על כל המעשים"...

השאלה היא: האם המודעות הזו בכללותה אי אפשר לקרוא לזה אושר שעומד מול המשפט של המשיח: "אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת מה שאתה לא יודע"...השאלה השנייה היא: "האם אתם רוצים להגיע לאושר ולשאול את אברהם אבינו, או, את הדת שהיא מכריזה מלחמת דת בגלל אברהם אבינו, או, את המקובלים שלא מאמינים שיכול לקום אדם במודעות אברהם אבינו, או, את המדע שעשה את הניסוי הכושל בשוויץ כדי לגלות את אברהם אבינו...מאשר הדרך הקלה ביותר שבשנת 2010 כאשר כולם נאורים יכולים לקרוא את הספר "מלחמת הרוח בחומר" ולראות את "משפט שלמה" שהביא אותו לבנות את בית המקדש הראשון והשני שנקרא במילה אחת - אושר.

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"

שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"                    

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"אין להאמין בדבר שהדבר לא נראה - ואין להחזיק בדבר שנראה" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב