דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת בגדי עבודה לסביבה בה עובדים 

מאת    [ 07/03/2010 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2133 פעמים ]

זה חשוב להקפיד להתלבש נכון בהתאם לאופי העבודה שלך ובהתאם לסביבת העבודה בה אתה עובד.

 

עבור עובדים אשר עובדים בסביבת עבודה  שאין בה מיזוג אוויר או עובדים שרוב זמנם נמצאים בחוץ כך שהגוף מפריש זיעה בזמן העבודה הם צריכים בגדי עבודה עם הרכב בד שרובו עשוי מכותנה על מנת שהביגוד יוכל לספוג את הזיעה והבגד לא ידבק לגופם ויעשה את העבודה ללא נוחה ודביקה. עובדים אשר עובדים בסביבת עבודה פחות חמה ויותר ממוזגת צריכים בגדי עבודה עם הרכב בד מעורב של פוליאסטר וכותנה שנראה יותר טוב אחרי כביסה עם פחות קמטים.

 

לאדם אשר עובד בסביבה עם חומרים כימיים צריך להקפיד על בגדי עבודה שכוללים חליפה עם מנגנון נשימה והרכב בד שברובו סינטטי, כפפות משקפי מגן ומסכת פנים.

 

אחד היתרונות של בגדי עבודה היא הגנה פיזית שמספקים בגדים מיוחדים המשמשים במקצועות מסוימים, כגון מעילים וכובעים מעכבי להבה שלובשים הכבאים או את הווסטים הקרמיים שמונעים חדירת כדורים שלובשים אנשי המשטרה. אלו נועדו למזער פגיעה פיזית ואולי אף להציל את חייו של האדם.

 

סוגי הבגדים עשויים להשתנות משמעותית בהתאם לאפיון של העובד גיל, מקום העבודה, התפקיד של האדם ואפילו למקום שבו העבודה נעשית.

בגדי עבודה כוללים נעליים, מכנסיים וחולצות, חלוקים, סרבלים, סינרים, כובעים וגם אביזרים נלווים כגון משקפיים, כפפות חגורות ועניבות.

 

בגדי עבודה שלובשים עובדי ציבור כגון המשטרה מכבי האש אנשי הרפואה ועובדי שירות מותאמים לתפקיד אותו הם ממלאים. לכל ענף יש ביגוד משלו אשר עשוי להשתנות בצבע וסגנון לפי דרגה וסגנון העבודה. למשל אנשי משטרה ומכבי האש לובשים בגדי עבודה אשר מזוהים היטב בציבור הרחב וגם כוללים התקני הגנה.

 

עבור מקצועות כגון אנשי עסקים, אנשי חינוך ועובדי המשרד, מה שנחשבו בגדי עבודה מקובלים במקום העבודה השתנו באופן משמעותי ב- 10 השנים האחרונות אפילו ממקום למקום בתוך אותה תעשייה, הבגדים ישתנו ברשמיות והסגנון שלהם אם קוד לבוש רשמי הונהג על ידי המעסיק בארגון מסוים.

 

 

בגדי עבודה עשויים להעניק תחושה של זהות עצמית וכבוד. בכמה מקצועות, כגון הצבא, שבו סמלים של דרגות הנמצאים על פרטי לבוש שונים. בתחומים מקצועיים אחרים, כגון חוק ורפואה הסגנון ויוקרתו  של הבגד יכול להשרות אווירה של הצלחה ולהבחין מי בעל מעמד גבוה וחשוב יותר.

מתפרת אביטן קיימת מאז 1977 ומתמחה בייצור ושיווק של בגדי עבודה, מדים, מדי ייצוג, נעלי עבודה, חולצות טריקו, מדי צופים ומוצרי טקסטיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב