דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בילוי זוגי שהוא גם מתנה 

מאת    [ 06/03/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 4143 פעמים ]

 

למי שמתכוון להפתיע ולפנק את בת הזוג שלו עומדות לכאורה הרבה אפשרויות לעשות את זה. אנשים רבים ממש מלאים כרימון מרעיונות אבל כשחושבים על זה באמת יש רק כמה רעיונות שמובילים והם מציאותיים באמת וגם מתוך אלה יש כאלה שמובילים על האחרים. אם מדובר בזוג שכבר נמצא ביחד כמה זמן או שבאופן כללי הרצון הוא להראות השקעה ומחשבה, אין ספק שחייב לבוא כאן משהו רציני שיעמוד ברף גבוה במיוחד אחרת זה פשוט לא עומד בתנאים הלא כתובים אך המאוד אמיתיים של הדברים האלה. כמובן שאם עושים את זה יש לעשות זאת באמת כמו שצריך ולא סתם לאחר יד כדי לצאת ידי חובה. אז כיצד מצליחים לעמוד במשימה בכבוד ובוחרים רעיון שטומן בחובו את המסר הנכון? בדרך כלל כדי ללכת על חופשה זוגית רומנטית ולדאוג שזו תהיה במיקום מובחר, הן מבחינת המיקום הגיאוגראפי והן מבחינת המקום שבו הולכים לשהות. כאן אנו נכנסים לטריטוריה שנשלטת על ידי אלה שקובעים את גובה הרף לכל האחרים, מובילים את כל הענף ושומרים על מעמדם הבכיר באמצעות השקעה רבה בנו האורחים. אלה יכולים להיות רק בצימרים כפריים מפנקים מפנקים ויוקרתיים שכבר שמם מעלה ניחוח של יוקרה והשקעה.

נראה גם שאם יהיה איזשהו משאל שבו ידרגו את המתנות וההפתעות הטובות ביותר שיכולים בני זוג להעניק אחד לשני אז נראה כמעט וודאי ובטוח להגיד כי סגנון של נופשים יוקרתיים ובפרט צימרים ובקתות עץ יוקרתיות יקטפו את המקום הראשון באותו משאל. כל הרעיון שלהם הוא שבני הזוג יוכלו להתבודד להם בצורה איכותית ושקטה שלא ניתן למצוא, גם לאחר מאמצים רבים, במקומות אחרים. הנוף שרואים מאותם צימרים יוקרתיים הוא דבר ידוע שלא צריך לדבר עליו יותר מדי, הוא פשוט כל כך יפה שצריך לבוא ולראות אותו. גם הפרטיות הרבה שהזוגות נהנים ממנה היא סימן היכר של המקומות האלה שהם אינם מקומות המוניים אלא מקומות שקטים שמציעים שקט ופרטיות נוסף על כל שאר יתרונותיהם.

השירות גם הוא דבר נוסף, עוד נדבך בבניין המפואר שלהם. חכו עד שתקבלו עד למיטה את ארוחת הבוקר כדי לראות מה זה שירות שלא לדבר על מה זה טעם עם הארוחה המעולה עם שלל המרכיבים הטעימים, האיכותיים והמובחרים שבה. מעבר לזה יש בהם הרבה דברים שיש גם במקומות אחרים רק שאצלם זה ברמה הרבה יותר גבוהה. גם כאן נמצא טלוויזיה רק שכאן היא תהיה חלק ממערכת בידור כוללת ואיכותית עם מסך ענק ומבחר גדול של סרטים וגם ערוצים. גם כאן יהיה ג'קוזי רק שהוא יהיה גדול ויצרפו אליו עוד דברים כמו שמנים שונים, חלוקים ועוד הרבה. וכמובן שיש עוד הרבה דברים שמקומות אחרים בכלל לא כוללים.

פשוט חבל על כל שניה בה אפשר לבלות בילוי שהמילה איכות נולדה בשבילו. תיהנו.

 לפרטים נוספים הכנס לאתר של צופית - http://www.tzofit.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב