דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות להשכרת רכב במזרח אירופה 

מאת    [ 04/03/2010 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 3315 פעמים ]

נמאס לך מאירופה הקלאסית? מגדל אייפל כבר לא מדבר אליך יותר? תנסה טיול במזרח- מזרח אירופה כמובן. האזור הזה של אירופה הפך בשנים האחרונות ליעד טיול מאוד פופולארי בייחוד לישראלים. ואיך חורשים את המזרח? ברכב כמובן. השכרת רכב בחו"ל יכולה להיות דווקא משימה די פשוטה, אם יודעים מה עושים.

למה דווקא רכב במזרח אירופה?

מדינות רבות במזרח אירופה, כמו בולגריה למשל, הצטרפו באחרונה לאיחוד האירופי ולכן פועלות בהן לא מעט חברות בינלאומיות להשכרת רכב. בולגריה היא מדינה גדולה ויפהפייה, הכוללת מגוון רחב מאוד של אתרי תיירות. החל מאתרי הסקי שלה, דרך סופיה הבירה, ועד לחופי הים השחור. השכרת רכב בבולגריה היא פתרון אידיאלי למחפשים ליהנות מכל אוצרותיה של המדינה.

לחרוש את בירת הבלינצ'ס- השכרת רכב בהונגריה

אם דווקא בבלינצ'ס חם על גדות הדנובה חשקתם, למה לא ללכת גם בהונגריה על השכרת רכב ולצאת למסע המושלם? מניסיון, דווקא הכפרים הם אלה שמתמחים באוכל הכי ביתי ובאירוח הכי לבבי. בודפשט היא עיר מרהיבה ומעניינת אך אין שום סיבה להישאר דווקא בה.

להונגריה יש הרבה מאוד מה להציע מחוץ לעיר, כמו אגמים, טירות ישנות וכפרים הכי אותנטיים שיש. בנוסף, כמדינה השייכת לאיחוד האירופי, תוכלו להתחיל את הטיול בין גבולותיה ולהמשיך לכל רחבי אירופה בקלות.

הכי בטוח: השכרת רכב בחו"ל דרך חברות בינלאומיות

השכרת רכב בחו"ל היא עסק רציני ולכן עדיף ללכת על המוכר והבטוח. במזרח אירופה פועלות עשרות (אם לא יותר) סוכנויות להשכרת רכב, אשר חלק ניכר מהן הן חברות מקומיות, כאלו שלא בטוח שאתם מכירים באמת.

זה לא שאנחנו אומרים לכם שאסור לבטוח בפולנים, אבל תמיד עדיף לשכור את הרכב עוד מהארץ, מחברה שאתם מכירים ויודעים שכלי הרכב שלה עומדים בכל התקנים. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להיתקע עם האוטו באמצע הכביש בארץ זרה.

השכרת רכב בחו"ל: מה שרואים מכאן לא רואים משם

אז כפי שאמרנו, הדרך הפשוטה ביותר היא לשכור את הרכב כבר מהארץ, דרך חברות ההשכרה המובילות אשר להן סניפים גם בחו"ל. היתרון העיקרי באפשרות זו, הוא בראש ובראשונה הזמינות של השירות אותו אתה מקבל.

ככה תוכל לוודא שתקבל בדיוק את מה שהזמנת, ללא קשיי שפה ואם חלילה קרתה תקלה כלשהי ברכב, זכור שהרבה יותר פשוט להתמודד עם  ביורוקרטיה בשפת אמך ואל מול נציג ישראלי, מאשר להתחיל להתפלפל בהונגרית או להתבלבל בבולגרית.

השכרת רכב בחו"ל דרך סוכן: לראות את התמונה הגדולה

השכרת רכב בחו"ל תהייה קלה יותר בעזרת סוכן מקצועי. הסוכן שלך הוא איש הקשר עם החברה להשכרת רכב וההזמנה מתבצעת דרכו. הסוכן ישלח לך בדואר האלקטרוני את פרטי ההזמנה לאישורך ולאחר שאישרת תקבל את שובר ההזמנה להדפסה.

היתרון הגדול בהשכרה דרך סוכנות או סוכני רכב הוא מחיר העסקה, אשר לרוב יהיה משתלם יותר. רוב הסוכנים עובדים עם החברות הגדולות והאמינות ביותר, למרות שגם דרך סוכנים עצמאיים מסוימים תוכלו גם למצוא דיל טוב מחברות מקומיות.

אם גם אתם לא מתלהבים מהרעיון של טיול רכבות במזרח אירופה אבל תמיד חלמתם להתחבר לשורשים, או אם יידיש לא בדיוק זורם בעורקיכם, אבל אתם חולמים על טיול רכב במזרח אירופה, תזכרו: השכרת רכב בחו"ל היא לא משימה בלתי אפשרית ואפילו די פשוטה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב