כן. הכותרת הזו פונה בדיוק אליכם. שכירים בארגון - עצמאים - בעלי עסק - סטודנטים ?.
מה שאתם הולכים לקרוא הוא בדיוק מה שאתם צריכים. שאלת ה"צורך" היא השאלה שאתם עכשיו תשאלו את עצמכם. קראו והשיבו. עשו את זה בקול רם. קדימה.
- איפה אתה רוצה לראות את עצמך מבחינת הקריירה בעוד 5 שנים - האם אתה שואף להתקדם לתפקיד שמרוויחים בו יותר - לתפקיד עם Titel מרשים יותר - אתה שואף שהעסק כבר יעבוד בשבילך והרכישות כבר יגיעו מאליהן ?
- אם אתה מסתכל על עצמך לעומת הקונקורנטים שלך בתפקיד או על העסק שלך אל מול עסקים אחרים באותו התחום – במה אתה שונה מהם - מה הייחודיות שלך ?
אם ענית על השאלה הראשונה "כן בהחלט" ואם השאלה השנייה הובילה אותך להרהורים - סימן שהגיע הזמן למתג עצמך באינטרנט.
אנשים מחליטים מה דעתם עליך לפי הדבר הראשון שעולה להם בגוגל. אנשים מגגלים את עצמם, מגגלים שמות של אחרים, מגגלים שמות של מועמדים פוטנציאלים לתפקיד, מגגלים תחומי עיסוק וגם אנשים שפגשו רק עתה.
חברות קטנות כגדולות מבינות את החשיבות במיתוג. ככל שהמוצר מפורסם יותר, הסבירות שהלקוחות ירכשו אותו גבוהה יותר. בדומה למוצר כך הפסיכולוגיה עובדת גם בקרב אנשים פרטיים. אנשים שממותגים בצורה חיובית זוכים לתשומת לב חברתית, מקצועית וכפועל יוצא להצלחה גדולה יותר.
השימוש ברשת האינטרנטית כמקור מידע לקהל יעד בגילאים 16-35 מבוצעת כמעט וברמה יומיומית. רק ברשתות החברתיות. על-פי סקר TIM לחודש ספטמבר, אתר פייסבוק מדורג במקום הרביעי בישראל עם שיעור חשיפה שבועי של 57.2%, המשקפים כ-2.1 מיליון גולשים מדי שבוע.
כשאתה עושה על עצמך גוגל – מה אתה מוצא - מה היית רוצה למצוא? האם מה שאתה מוצא מספק אותך ?
אנחנו מביאים איתנו את המומחיות בכתיבת תוכן שיווקי, את ההבנה העמוקה בפסיכולוגיה הצרכנית ואת הכלים שיאפשרו לך להציג אותך בדיוק כפי שאתה חושב שאתה.
לך נשאר רק להביא את עצמך.
B-Brand – עולם חדש של שיווק. www.b-brand.co.il
אנשים מחליטים מה דעתם עליך לפי הדבר הראשון שעולה להם ב-Google.
כשאתה עושה גוגל על עצמך - מה עולה בתוצאות החיפוש אם בכלל ? האם מה שאתה רוצה שיופיע ?
B-Brand - עולם חדש של שיווק.