דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בחיפה 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3320 פעמים ]

הנוף של חיפה – עיר עם אופי

חיפה היא אחת הערים בעלות הנוף היפה ביותר בארץ. מיקומה האסטרטגי על רכס הרי הכרמל מנוצל היטב על ידי מלונות בחיפה הממוקמים בפינות הקסומות של העיר. מכל מיקום בעיר תוכלו לראות נוף אחר לגמרי – מדרונות ההר הירוקים, חוף הים, נמל חיפה והמפרץ וביניהם שפע של רחובות מתפתלים וציוריים.

בתי מלון בחיפה – גם למי שמחפשים לבלות

הרשו לנו להפריך כאן מיתוס – יש חיי לילה בעיר. המיקום של הטכניון ושל אוניברסיטת חיפה בעיר הופך אותה יותר ויותר לעיר של צעירים וככזו חיי הלילה רק הולכים ומשתבחים. תוכלו למצוא בתי מלון בחיפה הממוקמים מרחק הליכה בלבד ממרכזי הבילוי של העיר, המגישים אוכל איכותי, אלכוהול משובח והמון אנשים שמחים.

עיר של שלוש הדתות

חיפה היא עיר מלאת קסם וחלק מהקסם הזה נובע מהדרך המוצלחת בה העיר משלבת בין שלוש הדתות. ביקור נעים בכל מלון בחיפה יכול בקלות להפוך לחוויה מעשירה מבחינה היסטורית ורוחנית. העיר היא דוגמה חיה ונושמת לדו קיום ובתור אזרחי הקלחת הלוהטת שנקראת המזרח התיכון, נעים לראות שניתן גם לחיות זה לצד זה בשקט ובשלווה.

בתי מלון בחיפה מציעים גם חוויה תרבותית

אם תרבות היא מה שאתם מחפשים בחופשה, בתי מלון בחיפה הם הצעה מוצלחת גם בשבילכם. ביומיום יש בה הכל - ממועדוני הופעות קטנים ומלאי עשן, להצגות תיאטרון תערוכות ומוזיאונים. מדי שנה העיר מארחת את פסטיבל הסרטים, אירוע בינלאומי חשוב, וגם את הפסטיבל להצגות ילדים, הזדמנות נפלאה לחופשה משפחתית.

אתרים שחובה לבקר בעת חופשה בחיפה

יש כל כך הרבה אתרים שכדאי לראות בעיר, והגישה אליהם נוחה מכל מלון בחיפה. אסור לכם לפספס ביקור בגני הבהאים, גנים מופלאים ויפהפיים על ההר ומגיעים עד למרגלותיו. פינות טבע מופלאות נוספות נמצאות במרחק הליכה בלבד מכמה ממלונות העיר, על רכס הרי הכרמל המרשימים.

שכונת וואדי ניסנאס היא אחת השכונות הקסומות של העיר וטיול ברחובותיה הוא חוויה לכל החושים. בחודש דצמבר הוואדי מתמלא בחגיגות לציון "החג של החגים": שילוב בין חג החנוכה, חג הקורבן וחג המולד, תקופה נפלאה להגיע אל בתי מלון בחיפה ולטעום מהמרקם והאופי הייחודיים שיש לעיר להציע.

חופשה לכל אחד עם בתי מלון בחיפה

בוודאי כבר קיבלתם חשק לבקר בעיר, ולכן תשמחו לדעת שישנם מלונות בחיפה לכל סוג חופשה שבה תחפצו: מלונות מפוארים עם כל הפינוקים לזוגות וגם למשפחות, מלונות נופש על חוף הים או מלונות במרכזי העסקים של העיר המתאימים לנסיעות עבודה. גם צימרים יש בחיפה, נחבאים ברחובות מלאי עצים וציוץ ציפורים, לזוגות הרומנטיים שביניכם.

ויש גם מבצעים בחיפה

כבר אמרנו שזו עיר שיש בה הכל, אז איך לא יהיו גם מבצעים בחיפה? קחו את הטלפון ליד, שימו אצבע על עכבר המחשב ותתפלאו לגלות הצעות משתלמות במיוחד. אם תבחרו בחופשה בחורף או בקיץ, על פסגת ההר או על חוף הים, בתי מלון בחיפה יציעו לכם חבילות נופש מפנקות בכל עונות השנה, שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב