דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלנועית 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1979 פעמים ]

קלנועית זה רכב ממונע המופעל באמצעות חשמל. מטרתו המרכזית של כלי זה היא להקל על הניידות של אנשים מבוגרים ומוגבלים מבחינת התפקוד הגופני. מדובר בכלי תחבורה קטן אשר מגיע למהירות מקסימלית של 12 קמ"ש והוא ניטען בבית, בשקע חשמלי. טעינה מלאה של הסוללה מספיקה לכ-40 ק"מ של נסיעה. אנו רואים את הקלנועיות יותר ויותר על הכבישים העירוניים.

אם מישהו עבר תאונה מסוג כלשהו, ונפגע בה קשה, אחד הדברים הקשים ביותר שבהתמודדות עם התוצאות, זה התלות בזולת בפעולות היומיום. אדם בריא ועצמאי לגמרי הופך בין רגע לנטל על מישהו אחר. הקלנועית תעזור לאותו אדם להחזיר לו לפחות חלק מעצמאותו. דבר דומה קורה גם לאנשים מבוגרים. כל החיים הם עבדו ודאגו לאחרים, ואז יום אחד, כבר קשה להם לצאת לקניות לבד. עדיין חשוב להם להרגיש פרודוקטיביים ואולי גם לעזור לאחרים. קלנועית תעזור להם בביצוע המשימה. יותר מזה, הקלנועית מאפשרת לאוכלוסיית הגיל השלישי לא רק לשפר את התפקוד היומיומי שלהם, אלא גם לעשות דברים שהם כבר לא חלמו שיהיו אפשריים, כמו למשל טיולים, הן בארץ, והן בחו"ל. יש קלנועיות קטנות ומתקפלות שיכנסו לתא המטען של אוטובוס, ויש גם טיולים המיועדים במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת יותר, והמארגנים יוצאים מנקודת הנחה שחלק מהלקוחות ייעזרו בקלנועית.

ישנם הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות. כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים, והכי חשוב הוא האם יש איפה לאחסן אותה? יש קלנועיות מסוג יותר גדול וכאלו שהן קטנות יותר. קלנועיות גדולות נוחות יותר לנסיעה, אבל אם אין איפה לאחסן אותן, אז אין מה לעשות, צריך לוותר. יש גם קלנועיות קטנות יותר, המתקפלות לגודל של מזוודה ונכנסות בקלות לבית ולמעלית.

חשוב גם לבדוק מה היכולת של הקלנועית לעלות למדרכות. הרבה פעמים המשתמשים נתקלים במצבים שצריך לעלות על המדרכה, והקלנועית לא נשמעת להם.

אם אתם לא בטוחים האם לקנות קלנועית ואם כן, אז איזו, הפתרון יכול להיות יצירת קשר עם סוכנות המוכרת קלנועיות ולבקש מהם "נסיעת מבחן", ממש כמו שעושים עם רכבים. הלקוח הפוטנציאלי יכול להתרשם מהמוצר מקרוב, ולהחליט האם זה מתאים לו. מרבית הסוכנויות מאפשרות נסיעות מבחן מסוג זה ואין לכם מה להתבייש ולבקש נסיעת מבחן.

ישנם הרבה שירותים הניתנים לקלנועיות, גם כאן בדומה לרכבים. הרבה סוכנויות שמוכרות קלנועיות מספקות גם שירותי אחזקה ותיקון במקום הנוח ללקוח. דבר זה מאוד נוח עבור המשתמש.

אם כן קלנועית זה כלי תחבורה המיועד לשיפור הניידות ואיכות החיים של האוכלוסייה המבוגרת. שירותי המכירה והתחזוקה דומים מאוד לשירותי מכירה ותחזוקה של רכבים רגילים, כלומר ניתן לנסות את המוצר לפני הקנייה, ובנוסף יש שירותי תיקון מעולים, במקום הנוח ללקוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב