דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי הגדלת חזה: טכניקות וסיכונים אפשריים 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2452 פעמים ]

הטבע לא חנן את כולנו באותן תכונות גוף או אופי. אך שינויים גופניים כמו הגדלת חזה אפשריים כיום הודות למדע הרפואה. נכון שאי אפשר להיות מושלמים, אך אולי אפשר לנסות ולשפר משהו שמפריע לנו בעצמנו. חשוב מאוד לדעת למה אתם נכנסים, איך הניתוח נעשה ומה הסיכונים. בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

הבדיקה המקדימה לביצוע הגדלת חזה

ראשית, הבדיקה היא בשיחה עם המטופלת על מנת להבין מה היא מבקשת ומהן ציפיותיה מהניתוח. לאחר מכן נעשית מדידה של מיקום הפטמה ביחס לעצם החזה ולקפל התת-שדי. הבדיקה השלישית היא בדיקה של עובי הרקמה וטיב העור בחלקו העליון של השד.

לשם מה נועדה הבדיקה?

כתוצאה מהבדיקות המקדימות יכול המנתח להחליט על מספר דברים: האם יש צורך גם בהרמת חזה בנוסף להגדלה, היכן ימוקם השתל – מתחת או מעל לשריר - ומה גודל השתל וצורתו. ההחלטות, במיוחד האחרונה שבהן, נעשות כמובן בתיאום עם המטופלת על מנת שתתקבל הגדלת חזה בדיוק בצורה שחלמה עליה.

שיטות שונות לביצוע הגדלת חזה

ניתוחי הגדלת חזה נעשים על ידי החדרת שתל סיליקון אל תוך השד. הכנסת השתל יכולה להתבצע דרך שלושה אזורי גישה: הקפל התת-שדי, היקף הפטמה או דרך בית השחי. ההחלטה על דרך הגישה תלויה גם ברצון המטופלת וגם בסוג שתל הסיליקון. אורכו של הניתוח הוא בדרך כלל בין חצי שעה לשעה ונעשה בהרדמה מקומית או כללית.

ההתאוששות והתוצאות של ניתוח הגדלת חזה

לרוב, המטופלת משוחררת לביתה מספר שעות לאחר הגדלת חזה ובמשך השבועיים הראשונים תצטרך המטופלת ללבוש חזייה מיוחדת. לגבי החזרה לפעילות רגילה: עבור שתל תת-שרירי תקופת ההחלמה ממושכת יותר ואילו שתל על-שרירי מאפשר חזרה לשגרה תוך מספר ימים. את תוצאות הניתוח ניתן לראות אחרי כשישה שבועות וברוב המקרים תוך שנה כבר אין סימן לצלקת.

כן, לצערנו עלולים להיות גם סיבוכים

נושא דליפת הסיליקון מהשתלים כמעט ולא קיים כבר, עקב שכלול המבנה של השתל. סיבוכים אחרים לעומת זאת עוד קיימים, כמו בכל ניתוח. אחד מהם הוא שטפי דם וזיהומים. זיהום קשה עלול להצריך את הוצאת השתל למספר חודשים. בעיה אחרת היא התקשות השתל, בעיה נדירה שגורמת לאי נוחות אך אין לה השלכות רפואיות.

מה ההבדל בין הרמת חזה לבין הגדלת חזה?

הרמת חזה והגדלת חזה הם שני ניתוחי חזה קוסמטיים שפעמים רבות משלימים זה את זה, אך לא כל הגדלת חזה כוללת גם הרמה ולהיפך. ניתוח הרמת החזה מסובך יותר מאשר ניתוח הגדלת חזה כיוון שבעצם הוא נלחם בכוח המשיכה – מלחמה כמעט אבודה מראש. הניתוח מתאים לבעלות חזה נפול ויחזיר את החזה למצב זקוף, אך כמובן שזה לא לנצח.

רמת שביעות הרצון בניתוח כזה בדרך כלל נמוכה יותר מאשר ניתוחי הגדלת חזה. חשוב שתיקחו בחשבון את המציאות מול ציפיותיכן וכך לא תתאכזבו. חשוב גם לציין: הרמת חזה יחד עם הגדלה תהפוך את השד לכבד עוד יותר, מה שעלול לזרז את צניחתו בחזרה.

וגם בניתוח הרמת חזה יש סיבוכים

דימומים, היפתחות תפרים, צלקות או א-סימטריה הם חלק מהסיבוכים של ניתוח הרמת חזה, בדומה לסיבוכים של ניתוחי חזה קוסמטיים אחרים. אין צורך להיבהל מהסיכונים שציינו, אך בהחלט יש לעשות את ההחלטה תוך התחשבות בכל השיקולים. כך תגיעו אל הגדלת חזה כאשר אתן מוכנות ומקבלות את עצמכן מחדש בלב שלם.

למידע נוסף אודות ניתוחים פלסטיים כנסו לאתר של מרפאות ד"ר מוסקונה - מנתח פלסטי בכיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב