דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לבחירת מכונת אספרסו 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2930 פעמים ]

מכונות קפה- מכינות מצב רוח

מכונות קפה הן בעצם המכשיר האולטימטיבי למצב רוח טוב על הבוקר. אין כמו להתחיל את היום על ספל אספרסו טרי ואיכותי שיצא זה עתה מתוך מכונת אספרסו ביתית. שאיפה אחת מהארומה המיוחדת והעייפות הרגילה של הבוקר מתפוגגת.

מכונות הקפה היו מאז ומעולם מכשיר מופלא לייצור קפה איכותי. בעבר היו מכונות אספרסו נחלתם הבלעדית של בתי קפה ושל אנשים עמידים המסוגלים לשאת בעול הכלכלי של רכישה יקרה שכזו. כיום, כאשר המכונות נעשות זולות משנה לשנה, גם אנו האזרחים הפשוטים יכולים להתפנק לנו במכונת קפה איכותית.

איך בוחרים מכונות קפה?

השוק מוצף מכונות קפה ממגוון גדול של ארצות מוצא וחברות. איך ניתן לבחור בין כל אותם מוצרים דומים? השוק כל כך מבלבל- ומה בסך הכול בקשנו? לשתות קפה. אל חשש, בשורות הבאות ננסה לעשות בשבילכם קצת סדר בבלגאן.

מזה זה בעצם חצי אוטומטי?

מכונות הקפה הפופולאריות ביותר כיום הן המכונות החצי אוטומאטיות. ברכישת מכונת אספרסו חצי אוטומטית תהנו מצד אחד מן הקלות שבה תוכלו להכין קפה (אל מול המכונה הידנית והמסורבלת) ומצד שני תקבלו מכונה במחיר נמוך יחסית למכונה האוטומטית.

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מכונות קפה הוא כמובן ההתרשמות שלכם מן התוצרת. חשוב מאוד, בבואכם לבחור מבין מכונות אספרסו שונות, לטעום את הקפה המוכן. בסופו של דבר אתם מעוניינים לקנות מכונה שתכין לכם קפה כלבבכם. אם קניתם מכונה משוכללת, יוקרתית ונוחה לתפעול שתכין קפה שלא קולע לטעמכם- פספסתם את המטרה. תוכלו לטעום את הקפה הן אצל חברים והן בחנויות המוכרות את המכונות.

חומרי גלם למכונות קפה

המכונות עובדות עם שלושה סוגים של חומרי גלם. הראשון והזול ביותר הוא אבקות הקפה הטחון. אם תבחרו במכונה שכזו תהנו מהמחיר הזול ביותר לכל כוס קפה. מצד שני רצוי לדעת שברכישת קפה שכזה אתם מוותרים על מידה מסוימת של טריות ובנוסף, אבקות הקפה הן הגרסה המלכלכת ביותר בגזרת מכונות הקפה.

חומר הגלם השני אותו תוכלו לרכוש לטובת הכנת הקפה שלכם, הוא פולי קפה איכותיים. מכונות קפה אשר עובדות עם חומר גלם שכזה, מחזיקות מיכל קטן בראשן ובכל פעם שנרצה להכין לעצמנו קפה, הן יטחנו לנו במקום את הפולים. ככה נבטיח לעצמנו קפה טרי ביותר.

והיוקרתי מכל: הקפסולות

הגרסא השלישית והיוקרתית ביותר היא קפסולות הקפה. מדובר בקפסולות אטומות הרמטית עם קפה איכותי. המכונה מנקבת חורים קטנים בקפסולה וחולטת את הקפה מיד עם החירור. השיטה הזו מבטיחה לנו את הקפה הטרי ביותר שנשמר באריזת וואקום ממש עד לרגע הכנתו, בנוסף לשיטת התפעול הנקייה ביותר. בתום ההכנה פשוט נזרוק את הקפסולה המשומשת לפח והמכונה מוכנה לסבב נוסף.

מכונות קפה צריכות להיות פרקטיות

העצה האחרונה בבחירת מכונות הקפה תהיה בנושא הפרקטיות: מכונת אספרסו חייבת להיות נוחה למשתמש. שימו לב לגודל המכונה לעומת המקום שאתם מקצים לה על השיש. בדקו את קלות הפירוק של החלקים, משום שעם חלקם תצטרכו להתעסק מידי יום (במיוחד מגשים, מיכלים ומסננים).

חשוב לא פחות הוא להבין את פעולתה של המכונה. בהכנת הקפה עצמו אתם תשתפרו ככל שתשתמשו בה יותר, אך אם לא תבינו איך היא פועלת, האימון שלכם יהיה בעיקר איך להתגבר על תסכול. מכונות קפה היום מיוצרות בשבילכם, בחרו את זו הנוחה ביותר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב