דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתר - מי אמר שזה כל כך פשוט ? 

מאת    [ 21/01/2007 ]

מילים במאמר: 298   [ נצפה 3444 פעמים ]

גרפיקה ועיצוב
הנחת הבסיס
גרפיקה, עיצוב וארט דירטינג שבנויים כהלכה נותנים ביטוי אסרטיבי ומדויק למכלול המהלכים השיווקיים של המוצר. הסיבה היא פשוטה - עולם הפרסום והשיווק ניסוב היום סביב בחירה מוצלחת של אריזת המוצר שלך והגשתו לקהל היעד, בחירה מוצלחת שכזו מובילה את המוצר להצלחה וכיבוש היעדים אליו הוא כוון.

תחושות גרפיות
מעצב גרפי טוב עובד בראש והראשונה מהבטן - התחושות והאינטואיציות הפנימיות שלנו ברמה האינטואיטיבית ביותר הן לב ליבה של העשייה הקריאייטיבית, אך לפני שנגלוש בדמיון כדי להגיע למצב אופטימלי כדי לבנות גרפיקה ועיצוב מנצחים עלינו לדעת באופן ברור מהם ההגדרות של המוצר שלנו - מהו הקונספט - מה אופי והיסטוריית המוצר - ועוד מרכיבים שונים ומגוונים באסטרטגיה השיווקית. אם נעבוד רק לפי התחושות והדמיון שלנו קרוב לוודאי כי נייצר עוד עיצוב רדוד מן המניין. כדי להגיע למצב אופטימלי זה עלינו לחבר ארבע מרכיבים מובילים בעולם הגרפיקה ועיצוב -

שלושה מרכיבים מייצבים וליבה אחת :

המרכיב המייצב הראשון הוא משקל - ההיררכיה בין האלמנטים הוא מרכיב קריטי כדי להתוות יחסי משקל נכונים - גודל הכותרת, גודל התמונות, הגריד ומכלול המרכיבים חייבים לייצר הרמוניקה מלאה בניהם.
המרכיב המייצב השני הוא דחיסות - כמות המידע בשימוש חייב להיות תואם את יחסי המשקל בתמונה הכוללת. כמות מידע גדולה מידי יכולה לפגום איכות.
המרכיב המייצב השלישי הוא ידידותיות למשתמש - פונטים בגודל מתאים, בחירת בצבע המוביל והצבעים המשלימים, מיקום נוח של אלמנטים מהווים מרכיבים טריוויאלים אך מהותיים בידידותיות של עיצוב המוצר.
המרכיב הרביעי מחבר את כל המרכיבים המייצבים אליו והוא הליבה של המערכת - פשטות - כשרואים עיצוב וגרפיקה באיכות גבוה מזהים אותה מיידית. הפשטות האינטואיטיבית שמפעיל עיצוב תואם מוצר בונה את גשר הזהב לתפיסה המיועדת בקהל היעד אליו מכוונים.


עד כאן 265 מילים על התפיסה הקונספטואלית בנושא עיצוב,
כעת, נגנו אתם בהרמוניה על כל הכלים : משקל - דחיסות - ידידותיות למשתמש - פשטות - כדי להגיע לאתר האופטימלי שלכם. לרשותכם.









אורי רון יזם ומנכ"ל חברת © UR Creative בוגר החוג לתקשורת, ניהול ומדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן. קריין ועיתונאי ברשות השידור מזה 8 שנים, בעל 11 שנות ניסיון בענף הפרסום. שימש כמנהל תקציבים במשרדי פרסום, קופירייטר וכיום - יועץ אסטרטגי.

http://www.urcreative.com/
http://www.netoweb.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב