דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעל 100 אלף ספרים בקטלוג הספרים הישראלי החדש 

מאת    [ 02/03/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 4795 פעמים ]

מרכז ההדרכה לספריות בישראל משיק באירוע חגיגי, שיתקיים בכנס המידענות בתחילת מרץ, את קטלוג הספרים הישראלי הממוחשב. בקטלוג למעלה ממאה אלף ספרים שיצאו בעברית בעשרות השנים האחרונות. הוא מכיל פרטים על הספר, הסופר ההוצאה, התכנים, תגיות ומילות מפתח, לצד מידע רב נוסף על כל ספר וסופר.
בקטלוג מעל 30 אלף סריקות מצולמות של כריכות הספרים. החל מהשנה שעברה כל ספר חדש הנכנס לקטלוג עובר סריקה מלאה של הכריכה. 
הקטלוג החדש פועל בטכנולוגיות חדישות בעזרת תוכנת קטלוג מתקדמת IDEA@Lib שפותחה על ידי חברת אידאה מערכות מידע - אחת החברות המובילות בתחום שרותי הספריות בישראל. בין השאר פותחו לצורך הקטלוג יישומים ומאפייני Web 2.0 כגון הוספת ביקורות, המלצות, דרוג ספרים,הוספת תחומי עניין, יצירת סל אישי ועוד.
הקטלוג ישרת את כלל הספריות בישראל ובקרוב יעלה לרשת באתר הספר והספריות החדש שיוקם לשרת את ציבור אוהבי הספר ואת הספריות הציבוריות בישראל. חלק משרותי הקטלוג יהיו בתשלום אולם הקטלוג יהיה פתוח לכלל המתעניינים.
שמואל שם טוב מנכ"ל מרכז ההדרכה:"הושקעה כסף ועבודת פיתוח יסודית ביצירת הקטלוג המקיף והמתקדם ביותר לשרות הציבור. השקענו בטכנולוגיה המתקדמת של אידאה ואנו בטוחים שקהל הקוראים יפיק תועלת רבה מהקטלוג החדש". אנה סלע עומדת מטעם מרכז ההדרכה בראש הפרויקט.
גיל לין מנכ"ל חברת אידאה שפיתחה את הטכנולוגיה לקטלוג:"אידאה פועלת מזה שנים בעולם הספריות, אולם זה לא היה מובן מאליו מבחינתנו לבצע גם פרויקט זה. אנו גאים על הזכות שנתנה לנו לשתף פעולה עם מרכז ההדרכה לספריות שהוא הגורם המקצועי והמוביל בעולם הספריות בישראל. מדובר על הקטלוג החשוב ביותר שקיים בתחום הספריות הציבוריות בישראל ועתה הוא יכול להביא תועלת לכל אזרח בישראל בזכות האתר החדש."

אודות אידאה מערכות מידע:
אידאה מערכות מידע, הינה חברת תוכנה בינלאומית המובילה בתחום ניהול המידע במוסדות מורשת ותרבות (ספריות, ארכיונים ומוזיאונים) ומספקת פיתרון שלם המכסה את כל האספקטים לניהול מידע בארגונים אלה - ניהול, שימור וחשיפה.
IDEA@Lib לספריות, הינה מערכת גמישה ואינטגרטיבית לניהול כל סוגי האוספים בספריות ותהליכי העבודה האופיינים להן. המערכת מאפשרת חשיפה, שיתוף משאבים ומידע, ומתן שירותים אישיים מקוונים למשתמשי הספרייה בקהילותיהם השונות.
אידאה פועלת בישראל, אירופה ובארה"ב
לאתר אידאה -  www.idea-alm.com

 

 

אידאה מערכות מידע IDEA@ALM - מערכת מתקדמת לניהול מידע המאפשרת שילוב בין ארכיון, ספריה, מוזיאון ומאגרי מידע מגוונים אחרים. ניהול מאגרי המידע השונים מתבצע על בסיס נתונים משותף אחד, תוך שימוש בתהליכי עבודה ומינוחים אחידים. ע"י כך מתאפשרים שקיפות, נגישות וניהול מתקדם של כל המידע והידע באירגון. מוצר משולב זה מציע ללקוחותינו דרך גמישה ודינאמית, לפתח ערך מוסף של שרות עבור עובדי האירגון ולקוחותיו. http://www.idea-alm.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב