דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קובי פרץ של העם 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2283 פעמים ]

הביקורת והעיתונות לא תמיד תומכות בקובי פרץ. למען האמת, הביקורות לרב לא תומכות בקובי פרץ, אבל כמו השירים שלו, ההצלחה מגיעה מהעם, ועם הצלחה קשה להתווכח. בניגוד לזמרים אחרים שכבר באלבום השני זכו להצלחה רבה, קובי פרץ לא התחיל את דרכו בשנת 2003 עם "בלבלי אותו".  למען האמת, האלבום "בלבלי אותו" היה לא פחות מאלבומו השישי של הזמר, ולמרות ששיר הנושא מתוכו "בלבלי אותו" כמו גם שירים נוספים בו כמו "רק בישראל" "מה קורה" ו"יום הולדת" הפכו ללהיטים בהופעות, ולמספר הורדות לסלולארי שהיה מרשים, האלבום עצמו נמכר היטב - אבל אלבומי זהב ופלטינה היו רק האלבומים שהגיעו אחריו - "משוגע עלייך" ו"כל מה שיש בי".

אז למה בעצם הביקורת לא אוהבת את קובי פרץ? אומרים שמילות השירים שלו פשטניות, שהבגדים שלו נוצצים, שהמוזיקה מכוונת אל המכנה המשותף הנמוך ביותר שיימכר, בקיצור אומרים שקובי פרץ, יותר משהו זמר איכותי - הוא מותג. וכאן אולי השאלה עולה - מה זה בעצם איכות? כיצד איכות נמדדת? לאחרונה הופיע קובי פרץ בהיכל נוקיה ובכך היה לזמר הישראלי הראשון המעז להופיע לבדו באולם זה. 8000 כרטיסים לכל אחת מההופעות זה הרבה כרטיסים למכור, צריך שש עשרה אלף מעריצים שירצו לבוא לשמוע את הזמר המצליח במחיר של כמה מאות שקלים לכרטיס. ולקובי פרץ יש את זה. לא רק שכל הכרטיסים כולם נמכרו, אלא שהם גם נמכרו זמן רב מראש, למרות שמחיר כרטיס לייד הבמה התקרב לחמש מאות שקלים. שש עשרה אלף אנשים שחושבים שקובי פרץ הוא זמר איכותי, אחרת למה שישלמו ויבואו?

בעולם המוזיקה של היום, לא רק המילים והלחן חשובים. אפילו לא רק המילים, הלחן והעיבוד. בעולם המוזיקה של היום לא פחות מהמוזיקה חשוב השואו - וקובי פרץ בכל מה שקשור לשואו הוא איכותי, ועוד איך. תמיד בלבן בוהק, המופע בהיכל נוקיה היה שואו במיטבו, תזמורת של עשרים נגנים, ארבע זמרות ליווי, מישה קירקלן מכוכב נולד 3 כזמר ליווי, רקדניות וזה עוד בלי לדבר על האלקטרוניקה והפירוטכניקה - מסך לדים ענק, להביורים, זיקוקי די נור מלווים כולם יחד עם סאונד מרשים ותאורה מדהימה פרפורמר ענק שיודע איך מחזיקים קהל על הרגליים שעתיים.

ועכשיו מה מחכה לו? יש אומרים שחו"ל בפתח, ומה הוא אומר? אף פעם אין לדעת מה ילד יום, מה שבטוח, ביוני מתוכננת עוד הופעה בהיכל נוקיה והשנה מתוכנן גם אלבום חדש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב