דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליסינג פרטי 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2926 פעמים ]

רובנו מכירים את תופעת הליסינג כמשהו בו עוסקות חברות או בתי עסק בלבד ואין לה שום קשר אלינו, האזרחים. וזו טעות: היום כל אחד מאיתנו יכול לזכות בליסינג, גם אם לא זכה בהטבה המפנקת של רכב מהעבודה.

כל אחד יכול ליהנות מרכב חדש בעזרת ליסינג פרטי

ליסינג, את זה כולנו יודעים, מאפשר לנו לקבל לידינו רכב חדש מבלי לשלם עליו את כל המחיר בבת אחת. הליסינג מתיר לנו ליהנות מהאוטו תוך כדי טפטוף איטי של הכסף, פעם בחודש, אל החברה ממנה קיבלתם אותו. סוג של הלוואה נוחה בה אתם יכולים לקבל את הכל (האוטו) בלי לאבד את הכל (הכסף).

ליסינג פרטי בדרך כלל עובד בשיטה הבאה: הלקוח משלם תשלום ראשוני השווה בערך שליש מערכה של המכונית ומקבל לידיו את המפתחות. מרגע וזה ולמשך תקופה של לפחות שלוש שנים, משלם הלקוח מידי חודש סכום קבוע לחברת הליסינג, שהוא בעצם תשלומים עבור שווי הרכב יחד עם ריבית מסויימת. נוח ופשוט.

ליסינג פרטי חוסך לך הרבה טרדות

אבל זה בעיקר תלוי איזה סוג ליסינג תבקש: ליסינג תפעולי על רמותיו השונות, יכול לכלול בתוכו גם את כל ענייני התחזוקה לרכב אך הוא יקר יותר בדרך כלל. ליסינג מימוני לא פותר אותך מלראות מוסך, אך הוא זול יותר. בשני המקרים אגב, אם זה ליסינג מימוני או תפעולי, החברה היא שדואגת לפוליסת ביטוח רכב.

לא רק לאזרח בודד, גם לעסק קטן מתאים ליסינג פרטי

הליסינג הרגיל, זה שמספק כלי רכב לציים שלמים של חברות גדולות, לא מתאים גם לעסקים קטנים, שזקוקים רק לרכב אחד או שניים. אבל גם הם לא צריכים לוותר על התענוג. ליסינג פרטי מתאים גם למי שלא זקוק לצי של מכוניות, אך עדיין צריך כמה כאלה כדי לדאוג שהעסק יעבוד כמו שצריך.

עסק קטן שרוכש רכב עבור העבודה, יודע מראש שהשחיקה שלו תהייה גבוהה מאוד, הטיפולים יהיו תכופים יותר ובאופן טבעי, ההתייחסות אליו תהיה אחרת מאשר לרכב אישי. לכן, עדיף במקרה כזה ללכת על שיטת הליסינג ולדעת שבתום תקופת ההסכם או אפילו לפניה, הוא יוכל לקבל מהחברה רכב חדש ולהמשיך בהסכם עמה.

לשוק הליסינג הפרטי פוטנציאל אדיר

תחשבו על האפשרות שכמעט כל אדם יחליט לקנות את רכבו החדש דרך ליסינג פרטי ושכך יעשו גם בעלי העסקים הקטנים או העצמאיים שבינינו. כמות המשתמשים בשיטה הזו תהיה עצומה ולנו, האזרחים זה אומר יעילות רבה יותר מצד חברות הליסינג ותחרות גדולה יותר, שתביא לירידה במחירים.

מדינה אחת שבה העניין הזה כבר תפס תאוצה היא ארצות הברית, שם בשנים האחרונות השתלט הליסינג הפרטי על כ-80% משוק המכוניות החדשות. זה נתון מדהים, שרק מתחיל להסביר עד כמה התחום הזה יכול להתפתח בארץ. את הניצנים אנחנו כבר רואים מידי יום.

אם אתם לא יכולים לוותר על רכב חדש וקניתם לפחות אחד כזה בעבר, אתם יודעים מהי ירידת ערך ועד כמה שזה מוציא את העוקץ מכל העניין. הרי לאחר כמה שנים הרכב מאבד כמעט חמישים אחוז מערכו. אם אתם רוצים שכל זה לא יטריד אתכם יותר, לכו עוד היום על ליסינג פרטי ותגלו עולם חדש, נטול דאגות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב