דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירה כלכלית - כמה בעלי מרוויח? רכוש ונכסים 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 3166 פעמים ]

מאיה (שם בדוי) הגיעה למשרד החקירות שלי עם אביה, היא ספרה לי כי גלתה שבעלה בוגד בה, והיא חייבת לבצע חקירה כלכלית מאחר והוא ממציא תלושי משכורת מאביו. למאיה יש 4 ילדים, בעלה יוסי (שם בדוי) הוא חקלאי המחזיק במשק חקלאי משגשג.

פניתי אל חוקר פרטי מאחר ובעלי יוסי טוען כי שכרו נמוך, ואינו מוכן לשלם יותר מ500 ש"ח לילד מזונות. סוכם כי נפעל בשני מישורים, חקירה כלכלית בשטח, ומודיעין. אבא של מאיה התחייב לשלם את עלות החקירה. כאשר ישבתי עם צוות החוקרים וניתחנו את המודיעין שאספנו נוכחנו כי אביו של יוסי שעל שמו המשק החקלאי הוא אדם מוגבל, לכן בשלב ראשון הופעל צוות במעקב אחריו למשך זמן קצוב ובו תועד האב מתהלך עם הליכון, ואינו יוצא מהבית.

צוות חוקרים פרטיים אחר הגיע למשק של יוסי ודובב את הפועלים הזרים במקום, כולם הצביעו על יוסי כבוס שלהם, הקשר עמו נוצר על ידי חוקר פרטי הגר בעצמו במושב עם ידע רב בחקלאות, אשר ניהל עם יוסי מו"מ לרכישת מספר פרים להרבעה, וכן עגלים לפיטום, כאשר בשלב ראשון נרכשו שני עגלים, לאחר יצירת קשרי אמון עם יוסי, הגיע שלב שני שהוא השכרת שטחים, יוסי תועד כאשר הוא מקבל תשלום במזומן, ומספר כי הוא הכל בעסק, וכי המשק שלו שווה היום מיליונים!

כאשר נשאל על שטחים לעיבוד וזריעת אבטיחים, הציע יוסי להיות שותף עם החוקר הפרטי, וכאשר השיחה נסבה על רווחים מהעסק, ציין יוסי כי הוא מרוויח יפה ואף נקב בסכום של חמש ספרות לחודש. בסיכום עם הלקוח הועבר ליוסי צ"ק עבור קניית עגל, ובכך גם היה ניתן להתחקות להיכן הוא מופקד ועל שם מי? בדיקה זו הביאה לתוצאה שממנה התברר כי יוסי בעל זכות חתימה בחשבון עם אחותו  החיילת.

השלב השלישי היה לתעד את יוסי עובד משעות הבוקר עד שעות הלילה במשק, נוהג במשאית ופורק סחורה בשווקים, וכן מוביל סחורה לאגרסקו. מאיה לא דווחה על התקדמות החקירה מאחר ולא רצינו לעורר רגישות בקרב בעלה. באחד המעקבים נראה יוסי נכנס לסופר פארם וקונה קוסמטיקה בסכום של אלפי שקלים, הצוות שעקב אחריו המשיך המעקב, ויוסי הגיע לבית יוקרתי על חוף ים, כאשר הוא חנה ליד הבית. בצאתו מהרכב התנפלה עליו בחורה צעירה ויפה, שהפער בניהם הוא כ15 שנה , ושניהם תועדו מתנשקים.

ליד הבית חנה רכב ואן חדש, לקחנו  מספרו, והבדיקה העלתה כי הוא רשום גם ע"ש החיילת. בסיום איסוף המידע, והחקירה הכלכלית, נפגשנו עם עורך הדין של מאיה, והצגנו בפניו את החומר. עורך הדין הודה על החקירה, והבטיח לעדכן אותנו.

צוות החוקרים שזומן לדיון בבית משפט לענייני משפחה , פגש לפני האולם ביוסי, יוסי החוויר ושוחח עם עורך דינו, לאחר שזיהה את החוקר כאותו אדם שרכש ממנו עגל, והיה מיועד להיות שותפו. לאחר מספר רמזים שהועברו לו על ידי עורך הדין של מאיה , הציע יוסי הצעה משופרת , לשלם מזונות עד גיל 21 ל4 הילדים בסכום של 1500 ש"ח לילד , לשלם למאיה את כתובתה בסך חצי מליון שקל, להשתתף בכל מה שהילדים זקוקים: חוגים: טיפול שיניים, לימודים. ולרכוש וילה למאיה ולילדיו על מנת שיהיו קרובים אליו.

בנוסף התחייב לשלם את ההוצאות המשפטיות, שכר טרחת עורך דין, ושכירת משרד חקירות. כאשר תשלום המזונות יהיה רטרואקטיבי שנה . אין ספק כי אם לא הייתי מבצע כאן חקירה כלכלית לא שגרתית אשר גם חשפה את המאהבת, ואת  השיטה לשל שכיר אומלל , לא הייתה מאיה מקבלת את מה שיוסי הציע המסתכם במיליוני שקלים .לאחר סגירת התיק שלח לי גם יוסי מספר לקוחות מצידו, היות והבין איזה כדאיות יש בבצוע חקירה כזו.

המשיכו לקרוא עוד על חקירות כלכליות בהליך גירושין!

משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב