דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות אמבטיה 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 3686 פעמים ]

תפקידו של חדר האמבטיה היה לגמרי פרקטי, פשוט לאפשר רחצה. זה לא היה משהו שצריך ליהנות ממנו ובטח שלא לחשוף אותו בפני אורחים. כיום החוקים השתנו וחדר האמבטיה נחשב לאחד החדרים החשובים והמענגים ביותר בבית.

ארונות אמבטיה כחלק מתפיסה עיצובית חדשה

אולי זו תרבות הספא שהפכה להיות משהו כל כך נפוץ ונחוץ בשנים האחרונות, אולי זה אורח החיים המודרני המתיש שהופך את הבית לפינה קטנה של רוגע בסוף יום קשה. מה שבטוח הוא שלחדר האמבטיה יש מקום מרכזי באיכות החיים הביתית ולרהיט כמו ארון אמבטיה יש חלק חשוב ביותר בעיצוב החדר עצמו.

התפיסה העיצובית של חדרי האמבטיה מביאה את הספא אל תוך הבית. לכן, למשל, ארונות אמבטיה הם כבר לא פתרון אחסון פרקטי בלבד, אלא מהווים חלק מרכזי במראה הכולל של החדר, מראה שיכול ליצור הרמוניה, רוגע, לתת אווירה רומנטית, כפרית או מפתה – הכל לפי בחירתכם.

תכנון ארונות אמבטיה

אז כן, ארונות האמבטיה הם אחד הדברים הראשונים שיש לתת עליהם את הדעת בתכנון חדר האמבטיה. זהו פריט הריהוט הגדול ביותר בחדר והוא זה שיכתיב את האופי של החדר כולו. מלבד האופי, עליכם עדיין לחשוב פרקטי: חדרי אמבטיה הם לרוב חדרים לא גדולים במיוחד וארון האמבטיה צריך להוות פתרון אחסון נוח אך גם לא לתפוס מקום רב מדי.

למה כדאי לשים לב בבחירת ארונות אמבטיה?

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם, מלבד עניין הגודל. ראשית, ארונות אמבטיה נמצאים בתוך חלל שרטיבות ולחות הם חלק בלתי נפרד ממנו. יש לשים לב לחומרים מהם הם עשויים. אם תבחרו ארון אמבטיה מעץ, בחרו עץ סנדוויץ' או עץ מלא, שהם סוגי העצים הטובים ביותר והעמידים ביותר בתנאי לחות ורטיבות.

אפשרויות עיצוביות נוספות הנפוצות מאוד בשנים האחרונות הן ארונות מזכוכית ומתכת בשילוב עץ או בפני עצמם. במקרים אלו, כדאי לשים לב שהפרזול של חלקי המתכת בארון הוא איכותי על מנת שלא יחלידו. דבר נוסף וחשוב הוא תשתית החשמל בחדר האמבטיה, אותה כדאי להכין לפני הרכבת הארון ולוודא שהיא מבודדת היטב.

כלים סניטריים לאמבטיה – יצירת מראה שלם

בבניית חדר אמבטיה מפנק, כל הפרטים חשובים. לכן בהמשך לבחירת ארונות אמבטיה, חשוב לבחור כלים סניטריים שישלימו את המראה וייצרו את חדר האמבטיה עליו חלמתם. הכוונה היא לבחירת אמבטיות, מקלחונים, כיורים ואפילו אסלות. לכל אחד מהם חלק חשוב בחדר ואת כולם ניתן למצוא במגוון עיצובים.

אמבטיות למשל הן הצהרה של פינוק וזה יוצר אווירה מסוימת וכמובן לא מתאים לכל החדרים. מקלחונים הם הפתרון החסכוני ביותר מבחינת מקום ויש להם מגוון עיצובים – פינתי או עגול, מרובע, שקוף או אטום ועוד. וכן, גם אסלות הן רהיט בחדר וגם עבורן אפשר להשקיע מעט מחשבה כדי להפוך אותן לפריט ידידותי יותר למראה.

ארונות אמבטיה ייחודיים

אתם בטח שואלים את עצמכם מה יכול להיות כל כך ייחודי ברהיט כמו ארון אמבטיה? כבר הזכרנו את החומרים השונים כמו עץ, מתכת וזכוכית. ישנם ארונות לאמבטיה עם תאורה משל עצמם, ישנם כאלו שמגיעים כיחידה אחת עם הכיור או נפרדים ממנו, ואפילו ארונות תלויים. ארונות אמבטיה הם הבסיס ליצירת פינה שלווה ורגועה, הספא הביתי שלכם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב