דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפסות - הפנים אל העתיד 

מאת    [ 24/02/2010 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 1959 פעמים ]

מקולקל? קנה חדש!

כיוון שמחיר המדפסות אינו בשמיים ניתן היום לקנות די בקלות מדפסת. אם היא מתקלקלת הרי שהדבר הנכון לעשותו, כאשר מדובר במדפסות לשימוש ביתי שמחירן אינו גבוה, הוא לזרוק ולקנות חדשה. אין זה משתלם יותר להשקיע כסף בתיקון המכשיר כיוון שבמעט יותר ניתן לקנות חדש. המדפסות הנמצאות בשוק הופכות משוכללות יותר ויותר: מהירות הדפסה גבוהה יותר, רזולוציה משובחת יותר, אפיונים נוספים ואפשרויות חדשות. זאת עוד סיבה לכך שכדאי לנצל את ההזדמנות שבה מתקלקלת המכונה הישנה לקנות מדפסת חדשה ממבחר המדפסות שמציע השוק. הלקוחות נהנים מכך שהתעשייה מבקשת לענות על הצורך התמידי במדפסות חדשות ועל הגדילה בהיקף השוק בהיצע רחב של מדפסות מסוגים שונים ובטווח רחב של מחירים כדי שהם יתאימו לכל כיס. תחום המדפסות מתפתח במהירות והתחלופה בשוק גבוהה. מכשיר בן שנתיים כבר נחשב עתיק. אילו שיפורים צפויים בתחום?

העתיד כבר כאן?

אין ספק שהמדפסות ימשיכו להתפתח בכיוון של מהירות הדפסה גבוהה יותר ובאיכות משופרת. ייתכן שמדפסות הלייזר, המובילות בשני התחומים הללו, יתפסו נתח גדול יותר מהשוק ככל שהמחיר שלהם יוזל. מדפסות אלו יצטרכו להשתפר בכל הנוגע לנגישות מהירה להדפסה ללא הצורך בהמתנה להתחממות המערכת. כיוון נוסף שצפוי להתפתח הוא המדפסות האלחוטיות – מדפסות שאינן מחוברות למחשב בכבלים אלא בתקשורת אלחוטית. למכשירים אלו יש מהירות הדפסה גבוהה יותר (מהירות השידור האלחוטי של נתונים גבוהה ממהירות ההעברה בכבלים). יתרון נוסף הוא הנוחות שיש בחוסר הצורך בכבלים והסרבול הקשור בהם. גם בתחום הדיו ניתן לצפות לשיפורים: דיו זולה יותר, מזהמת פחות ויעילה על מגוון רחב של משטחים. בתחום המדפסות לשימוש משרדי ותעשייתי ניתן כבר לדבר על מדפסות תלת-ממדיות: מכונות (גדולות ומסורבלות) אלו יכולות להדפיס –על בסיס חומר פלאסטי מוזרק – דגמים תלת-ממדיים של מוצרים שונים. בעתיד (הלא רחוק) מכונות אלו ישוכללו ובסופו של דבר יגיעו גם אל הבתים. מדפסות תלת-ממדיות יהפכו למוצר ביתי בדיוק כפי שקרה למחשב ולמוצרים רבים אחרים.
שוק  המדפסות לא שוקט על שמריו ומציע ללא הרף מוצרים חדשים ללקוחות השוק הגדל והולך. הצרכנים יכולים לצפות לכך שמגמת הירידה במחירים תימשך ויחד איתה גם תימשך הנטייה להשתכללות שמביאה תכונות מתקדמות יותר ויותר אל ביתו של כל אחד.

לוגיסטיק לייזר מדפסות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב