דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפת הגוף ותדמית אישית 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3496 פעמים ]

שפת גוף ותדמית אישית – אישה עושה זאת טוב יותר מגבר
על פי כל המחקרים, נשים חזקות יותר בפענוח מסרים לא מילוליים. מסרים אלו עוברים דרך שפת גוף ותדמית אישית ולדיבור אין שום קשר אליו, שום השפעה ושום משמעות. למשל, זו אחת הדרכים של נשים לדעת הרבה על דייטים שהן יוצאות אליהם: עיקר התקשורת מתנהלת דרך שפת הגוף. גברים, שלרוב שותקים יותר, פשוט מגלים את עצמם דרך הגוף והחלק הקורא את זה במוח – גדול בהרבה יותר אצל האישה מאשר אצל הגבר. אצל הגבר החלק הקשור במין גדול יותר מאצל האישה. כל אונה עובדת אצל הגבר בנפרד, דבר שמסמן שהוא יכול לעבוד רק על משהו אחד, האישה יכולה לעבוד על כמה דברים כלומר – לקרוא את שפת הגוף ותדמית אישית של הגבר שיושב מולה. נשים מדברות מהר יותר, הן עירניות יותר ויכולת לקלוט מסרים מהר וטוב יותר מגברים.
 
קצת הסבר תרבותי והסבר מוחי עם שפת גוף ותדמית אישית בין נשים וגברים
במוח יש תאי ראי, מאד מפותחים אצל האישה ופחות אצל הגבר (למשל נשים יכולות לחקור פנים של גבר זמן רב, גבר יתחיל להסתכל על החדר אחרי כמה שניות). נמצא שאצל נשים ישנו ריכוז גבוה של תאי הראי במוח, הגורמים הזדהות, חיקוי ואמפתיה כלפי הזולת. תכונות אלה עוזרות לתקשורת הבין-אישית. עובדה שיכולה להסביר את התופעה שיש יותר בנים אוטיסטים מבנות.  סיבה אבולוציונית לכך היא הצורך בעירנות בשמירה על תינוק כאשר האישה מלקטת מזון – בעוד הגבר לא שומר על התינוק אלא צד. כל צליל קטן דרש דריכות של האם. התרבות המערבית עד שנות ה-60 חייבה את הגבר לעשות את הצעד הראשון בחיזור אחרי האשה, נורמה שעדיין קיימת בצורותיו השונות. ובכל זאת, תלוי באיזה מצברוח אתם מגיעים לדייט – לפעמים אתם נואשים מדי ורואים (או יותר נכון רואות) את זה בקלות. נסו להיות נינוחים יותר בדייט בשפת הגוף ותדמית אישית שלכם.
הרצאות מובחרות -  הגוף היא כלי ביטוי תקשורתי בלתי מילולי שלרוב אנחנו לא מודעים אליו.בכל פעם שאנחנו משוחחים עם בני אדם מוסיף גופנו משפטים בלתי מילולים באמצעות הבעות פנינו, תנועותנו, שינוי התנוחות שלנו ותזוזת גופנו. רוב האנשים אינם מודעעים לשימוש שהם עושים בשפה מיוחדת זו כשהם וצרים קשר עם בן אדם אחר במאגר מרכז המרצים לישראל תוכל למצוא מרצים מעולים אשר יעבירו הרצאות מרתקות על שפת הגוף .

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב