דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירות לקוחות 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 4546 פעמים ]

סקר גדול התקיים בתחילת ינואר בארה"ב ובדק שירות לקוחות בהרבה מאד תעשיות שיש לאנשים ממשקים קבועים והוראות קבע איתן, כמו למשל שירותי הבנקאות, הכבלים, הקמעונאות והטלקומוניקציה. מהסקר עולה, כי הצרכנים רואים בחברות אחראיות על שירות גרוע, ובעצם אומרים לספקי השירות שהם לא מוכנים לסבול שירות לקוחות גרוע, ויהיו מוכנים להחליף ספק במידה וייתקלו בשירות כזה. האמריקנים מאד לא סבלניים – ואם הם צריכים לחכות יותר מחמש דקות בטלפון כדי לקבל שירות, שמונים אחוז מהם יוותרו על נותן השירות המסויים לטובת נותן שירות אחר. יש לנו הישראלים מה ללמוד מהם על אפס סובלנות כלפי נותני שירות לקוחות. שישים וחמישה אחוז מהצרכנים יספרו למשפחותיהם וחבריהם על התנסויות בשירות לקוחות גרוע, ו-85% מהצרכנים אמרו כי שירות לקוחות גרוע יגרום להם להחליף ספק שירות. רוב הנסקרים אמרו, כי הם מאמינים שהמניע החזק ביותר לשפר את שירות הלקוחות הוא האיום בפגיעה בעסקים. עוד עולה מהסקר, כי יותר מ-80% מהלקוחות מעדיפים לבקר אצל רופא השיניים, לשלם מסים או להיתקע בפקק תנועה מאשר להתמודד עם נציג שירות גרוע.
 
דוגמאות לחלק מההרצאות המצויינות שיש לנו כאן באתר במת מרצים
 
'למכור ולסגור': איך לשפר מיומנויות מכירה, סגירת עסקה וטיפול בהתנגדויות.  גידול בהכנסות ללא הוצאות': הרצאה זו עוסקת בפיתוח האוריינטציה השיווקית של 'חזית הלקוח' בארגון, כלומר, ע'י הכרת כלים חכמים, יכול כל עובד, המצוי בקשר עם לקוח להביא עוד הכנסות לעסק בהגדלת פעילות הלקוח או להביא לקוח חדש. 'אמנות השכנוע'. הפעה ודיבור בפני קהל, בפני לקוחות ובפני תקשורת. * התאמת הנאום והשיחה לקהלי יעד וללקוחות יעד שונים. התמודדות עם 'פחד במה' ו'פחד קהל'. * טיפול בהתנגדויות מכירה. מצוינות אישית ועסקית בעולם תחרותי - מימוש הפוטנציאל האישי בשאיפה למצוינות אישית וארגונית.  מצוינות אישית במעגלי החיים . מנהיגות המנהל  - מימוש הפוטנציאל האישי בשאיפה למצוינות אישית וארגונית.
הקבעון ההתנהגותי - התופעה וההתמודדות. שרות לקוחות - מצוינות בשרות. שרות במצבי לחץ. טיפול בלקוחות חדשים / קשים. התמודדות עם תלונות. דיפוזיה של מצוינות בשרות ( הרצה כלפי מטה). מיומנויות ניהול לדרגי הביניים / לעתודה ניהולית. גבית כספים נכונה תוך שמירה על הלקוח. החברה הרווחית. מצויינות בשרות - הרצאות בנות שעה וחצי למנהלים וצוות ניהולי או בודדים.   העברת סדנאות לעובדים בתחום שיפור איכות השירות. * שיווק ומכירות - זיהוי נקודות החוזק והחולשה הקמעונאיות.

 

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב