דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שוטרים וגנבים 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 4891 פעמים ]

שוטרים וגנבים – הגנבים הטובים ביותר הם אלו שעובדים אצלכם בחברה
גנבים תמיד ימצאו את הדרך לדחוף את המוצר שהם רוצים לאיפשהו ולהעלם. שוטרים וגנבים הוא לא רק משחק, אלא גם משחק בפועל – איך השוטרים עולים על ההתחכמויות של הגנבים? יש להם שיטות מעניינות מאד – בין היתר בודקים פחי אשפה, מבחני אמינות לעובדים, פיקוח והדרכה, מצלמות גלויות ונסתרות, מאבטחים סמויים ועוד. זה מאד אפקטיבי מכיון שאפשר לתפוס גנבים ככה גם בדיעבד: צילום טוב של מישהו יכול להצית זיהוי / אסוציאציה של מישהו אחר, שיזהה אותו, גם כעבור מספר חודשים. שוטרים וגנבים תמיד ניסו להיות צעד אחד קדימה והיום עם הטכנולוגיה, לגנבים קשה מאד. כל רשת גדולה שיש לה מחלקת אבטחה מדווחת למשטרה על אלפי גניבות בשנה בעשרות חנויות של הרשתות.
חברות האבטחה של החברות מופתעות מחדש כל הזמן
חלק גדול מהגנבים הם דווקא עובדי החברות אגב. כ-50% מהגניבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על ידי לקוחות, והיתר על ידי ספקים, טעויות אדמיניסטרציה ועוד. בגלל שהעובדים מכירים היטב את האבטחה – הם יודעים היטב את משחק שוטרים וגנבים – ובדרך כלל לא נתפסים. מי שכן נתפסים הם הלקוחות שלא מכירים את נהלי האבטחה. בכל החנויות – ובמיוחד בכל הרשתות – גונבים ממש הכל. לפעמים אפילו לוקחים מוצרים משלימים משני סניפים. הגניבות מסתכמות באלפי שקלים לכל סניף בשנה. מהן השיטות לגניבה? יש מי שמגיע עם נעלי בית, נועל זוג חדש ויוצא באלגנטיות מהחנות. חלק ניכר מהגניבות מבוצע על ידי הוצאת המוצר מהאריזה המקורית, הסתרתו וזריקת האריזה. הגנבים המקצוענים פועלים עם ציוד: שקית עם עטיפת אלומיניום שלתוכה הם מכניסים את המוצר כדי לנטרל את מגלה המתכות או שהם תופרים שרוול פנימי גדול מתחת לבגדים.
אתר המרצים משחק בשוטרים וגנבים
את ההרצאה המוכרת ביותר של אתר המרצים בנושא שוטרים וגנבים מעביר הכתב הבכיר לשעבר בוקי נאה. סיורי 'שוטרים וגנבים'  עם בוקי נאה, עתונאי לעינייני פלילים ומחבר רב המכר: כתב פלילי. מדריך סיורים מרתקים באתרי פשע ואזורי הדימדומים. סיור בקזינו, בעולם התחנה מרכזית, באזורי הימורים, במרתפי שוד,ופגישה עם דמויות מוכרות מעולם השוטרים והגנבים. במאגר מרכז המרצים לישראל תוכל למצוא מרצים מעולים אשר יעבירו הרצאות בנושאי הפשע מכל הזוויות. אם אתם רוצים עוד הרצאות על שוטרים וגנבים תוכלו למצוא אותם מהמאגר שלנו: יחזקאל אדירם, יוסי סדבון, גיא פלג, שרון גל, ברוך קרא – כולם יספקו לכם את ההרצאות המעניינות ביותר בנושא שוטרים וגנבים.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב