דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוגי בית - הרצאה טובה ומרתקת תקבע את איכות הערב 

מאת    [ 21/02/2010 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 3797 פעמים ]

זה לא משנה באיזה ים בשבוע מתקיים חוג הבית, זו לא משנה השעה ואפילו לא משנה הפורום המרכיב את החוג.

כשמכנסים חוג בית מה שיקבע את הטון האיכותי של הערב הוא התוכן שמועבר, שבמרבית המקרים מדובר בהרצאה.

במדינת ישראל ישנן עשרות קבוצות המתכנסות בד"כ אחת לחודש לחוג בית, בכל פעם אצל נציג אחר מבאי הקבוצה. הערב שמתאפיין באווירה קולינרית נעימה המלווה בשתייה ומיני מטעמים מתחיל בהרצאה.

השאלה המרכזית היא – כיצד קובעים את ההרצאה? כיצד קובעים את התוכן המועבר בערב הקסום? מי יהיה המרצה בפעם הבאה? ובכן התשובה לכך פשוטה, מנסים להבין מהו המכנה המשותף הרחב ביותר שעשוי לעניין את באי חוג הבית. צריך להיזהר שלא להביא הרצאה משעממת שתותיר את הנוכחים עייפים ומפהקים. זה מהר מאוד יהפוך ל"מחלה מדבקת" ואותו "ערב קסום" יהפוך ל"ערב אטום".

ובכן, כמי שתחום ההרצאות, חוגי הבית, הסיפורים והתכנים הוא חלק בלתי נפרד מחייו (אני עיתונאי תיירות שמבקר במקומות שלא הייתם מאמינים שקיימים..ולאו דווקא בשבטים אפלים) אני רוצה להדגיש בפניכם שחוויה סיפורית שמגיעה מרחבי העולם ומלווה בקטעי וידאו, תמונות סטילס, סיפורי אגדות ונגיעה תרבותית תהפוך את הערב לחלום אחד גדול.

אתם רק יכולים לדמיין ולהבין בפשטות שכאשר 15 או 20 או לא משנה כמה זוגות או בודדים יושבים יחד ונכנסים לחוויה תרבותית שלא ידעו שקיימת בועלם שלנו – הערב הופך לבעל ערך ותוכן רב.

חוג בית הוא דרך מעולה לגוון לחווית הידע והטעם שבחיים. אותה תופעה מבורכת של חוגי בית בישראל היא דבר יפהפה – אחד הדברים המאורגנים חברתית שקיימים בישראל, וכן – זו תופעה!

כשאני מעביר תכנים מרחבי העולם כמו ביקור באיים של ויקינגים באדמת איי פארו או ביקור בגן העדן הלא ידוע כמו קוסובו או אלבניה או אפילו כשאני מביא את רשמיי העיתונאיים כחילוני שסיקר את תופעת העולים לאומן, אני כל פעם מגלה מחדש את חדוות הידע וההנאה, את הכיף והחוויה שאנשים עוברים יחד איתי בערב מרתק שמעורר חשיבה ושאלה.

לפיכך, בחירה של הרצאה ותוכן בחוג בי היא חשובה ביותר, שכן ערב מוצלח הוא בעל השפעה רבה גם על העתיד של הערבים הבאים, וכשכל כך הרבה אנשים מתקבצים במקום אחד, אז כדאי לתת להם לטעום מחוויה מופלאה – חוויה עם טעם עולמי.

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; margin-bottom:9.0pt; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

עמרי גלפרין- עיתונאי תיירות ובימאי . בעל חברת TVMEDIA לבימוי סרטי תדמית. מעברי הרצאות, על מסעות בעולם, חוגי בית. לאתר: חוגי בית





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב