"האם רעיון מבריק הוא ערובה להצלחתו של יזם?
האם עליכם לחכות עד שיצוץ בראשכם הרעיון הגדול הבא?
התשובה היא לא לא ולא, חישבו על שינויים והתאמתם של רעיונות קיימים לשוקים קיימים, נסו לחשוב כיצד הרעיון שלכם יתאים לשימוש עבור חברה מסויימת.
נסו לחשוב על יישומים רבים ככל היותר של היוזמה שהעליתם, קרוב לוודאי שאנשים דומים חשבו על הרעיון בעבר, מה יבדיל ביניכם לבינם? יישומו של הרעיון.
אין צורך לחכות לרעיון מדהים, יש לכם יוזמה מענינת לשכלול מוצר קיים? חשבתם על דרך חדשה ליצירת נעל? בדרך כלל הרעיונות הפשוטים ביותר הם אלו המוצלחים ביותר.
חשבו על נעל הקרוקס, מה חדש ברעיון הזה? האם אתם לא הייתם חושבים על זה? האם גדולתו של המוצר הוא בחדשנותו?
לא ולא ! גדולתה של נעלה הקרוקס והצלחתה הפנומנלית היא השימושיות הרבה של הנעל, קלות השימוש בה, מגוון הדגמים והצבעים שהציגה החברה והתפוצה הרחבה עליה היא התבססה.
אז כיצד עושים זאת?
בחרו רעיון שאתם מאמינים בו, נסו לחשוב על חברות שהיו רוצות לרכוש את הרעיון, או קהל יעד שהיה מעוניין לרכוש את המוצר והתחילו בביצוע סקר שוק ומבדקי דעת קהל עבור הרעיון.
לאחר מכן נסו לגבש קונספט למוצר, הקונספט יכלול את תדמיתו של המוצר, האסטרטגיה לפיה הוא ישווק, אופן עיצובו, החומרים והטכנולוגיה שהוא יכלול וכן את תהליך עריכת הפטנט, באם ניתן לרשום פטנט חדש שהופק בתהליך פיתוח המוצר.
חברת מקביט מכנסת תחת כנפיה את כל הפתרונות הטכנולוגיים, ההנדסיים, העיצוביים והשיווקיים תחת קורת גג משותפת, ומספקת ליזם מכלול שלם של אפשרויות ,ליויי עסקי וייעוץ מקצועי עבור תהליך פיתוח המוצר.
אם ברצונכם ליצור קשר על מומחינו בתחום פיתוח המוצרים ופטנטים, אתם מוזמנים לפנות ל:
אולג זוקוב - 054-320-3264
מאור לוגסי - 054-320-3266
הייעוץ הראשוני ניתן ללא מחוייבות כלשהיא,
נשמח לפגשכם
חברת מקביט"
פורטל הפטנטים - http://www.gizmomaker.co.il
>