דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לעשות שינוי ? 

מאת    [ 14/01/2007 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2739 פעמים ]

מדוע להשתנות - החיים עצמם משתנים בכל רגע, עלינו להשתנות ביחד איתם בכדי לשמור על ההרמוניה בחיינו. השינוי מאפשר לנו להתנסות בחוויות חדשות, ולגלות את האמת על עצמנו.
אנו לומדים לגלות מהו החזון הנעלה ביותר שיש לנו לגבי עצמנו, וחושפים את היכולות שלנו להגשמת השאיפות הנעלות ביותר שלנו. החזון אינו נשאר כפי שהוא לאורך זמן, בתהליך החוויה וההתפתחות הרעיונות והשאיפות שלנו משתנים, עלינו להיות ערים לכך ולהשתנות בהתאם.

אנו מגשימים את חיינו ואת חלומותינו בכל פעולה במשך החיים. על-פי ההשתקפות החיצונית של המצב הפיסי והרוחי, אנו חושפים את האיזון ביניהם, וככל שנפעל לאיזונם- כך יכולתנו להגשים את חלומותינו ואת החזון שלנו לגבי החיים תגדל ותתעצם.

אין חובה מוסרית או דתית לעשות שינויים, להיות "בריאים" או "מאוזנים יותר", זוהי בפשטות הדרך הטבעית לחיות את האמת שלנו בכל רגע שחולף.
כשאנו משתנים מרצון בכל רגע, אנו חושפים את האחדות המופלאה בין בחירותינו המשתנות לבין השינויים בסביבתנו. אנו מגלים שככל שאנו ממשיכים להשתנות ולפעול- כך גם פועלים החיים מסביבנו.

הריגה ואכילת בעלי-חיים

האדם הורג מיליוני בעלי-חיים מדי יום בכדי לאכול אותם, ולצרכיו השונים. האדם מתעלל בבעלי-החיים ומגדל אותם בתנאים מחפירים, כל זאת על מנת להשתמש בהם לצרכיו.
אכילת בעלי-החיים וצריכת מוצריהם גורמת למיליוני בני-אדם לסבול ממחלות ולמות מהם.
התוצאה היא התעללות נוספת והרג נוסף של בעלי-חיים על-מנת לבצע ניסויים ולמצוא תרופות "פלא" לאותם מחלות. במקביל, מיליוני אנשים ברחבי העולם מתים מרעב בגלל שאין להם מספיק אדמה לגדל את המזון לו הם ראויים, כאשר אותה אדמה משמת לגידול מזון המיועד להאבסת בעלי-החיים המיועדים לתעשייה.

כל השטחים החקלאיים שמגדלים בהם תבואות להאבסת בקר, היו יכולים לשמש לגידולים חקלאיים כמו: פירות, ירקות, אגוזים וזרעים להאכלת בני אדם רבים ולהקטין את הרעב בעולם באופן משמעותי.
יערות ירוקים רבים יינצלו מההרס המתמשך של ניצול האדמות לגידול תבואות שמיועדות להאבסת בעלי-חיים.

אמונות שגויות שניתן לשנות

קלוריות
ברוב הדיאטות סופרים את הקלוריות בכל ארוחה וארוחה. למעשה, אין שום קשר בין מספר הקלוריות שצרכתם לבין העלאה או ירידה במשקל. הקלוריות הפכו לסלנג מסחרי של התעשייה שנועד למכור לכם מוצרי מזון רבים ויקרים יותר.

קלוריה היא כמות האנרגיה הנחוצה בכדי להעלות את הטמפרטורה של 1 גרם מים במעלה אחת גבוה יותר. כל סוג מסוים של מזון מצריך זמן עיכול שונה, והאנרגיה המופקת ממנו תלויה בתפקוד מערכת העיכול ובאורח-החיים הפעיל שלנו.
פעם ראיתי פרסומת לסודה של חברת משקאות אמריקאית: "רק קלוריה אחת, לא אחת יותר" - מה הם בעצם ניסו למכור - מיכל אלומיניום דחוס בכימיקלים שמכיל רק "קלוריה" אחת, ובגלל הערך הקלורי שלו הוא צריך להיות גם "טוב" וגם "בריא" בשבילך.

המזון החי העשיר באנזימים, הוא המזון היחידי שבאמצעותו תוכלו לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין. הוא לא יגרום לכם להשמין, כי אין בו פסולת שנספגת בתאים וברקמות הגוף.
המזון המבושל והמעובד שמציעות הדיאטות השונות יכול במקרים אחדים להביא לפיתרון הרצוי, אך רק באופן זמני. לאחר שתתנסו בדיאטה של מזון חי וטבעי, גם חוש הטעם ואיתו כל איברי והגוף ימנעו מכם לחזור לדיאטה הקודמת.

תוספי מזון
הטענה שתוספי תזונה בצורת קפסולות הם חיוניים ויעילים לבריאות פירושה- שהטבע טעה והוא "שכח" לייצר בשבילנו את המרכיבים התזונתיים שאנו באמת זקוקים להם.

השתוקקות למזון מבושל
לאחר התנסות ממושכת, תוכלו להפסיק לצרוך מזון מבושל לגמרי, ולגלות להפתעתכם שמעולם לא היה לכם שום צורך במזון "חם".
התשוקה העזה ממשיכה להתקיים כל עוד חומרי המזון עדיין נמצאים בזרם הדם שלך. גם כמות מזערית של מזון מבושל הנאכלת מפעם לפעם תגרום להמשך ההשתוקקות המתמדת. ברגע שנפסקת צריכת מזון מבושל, מחזור הדם מתנקה מאותם חומרים, והתשוקה אליהם נעלמת.
מייסד הבית לבריאות והתכנסות הראשון מסוגו בישראל, מסגרת ארוכת טווח ללימוד והתנסות באורחות חיים מעודדי החלמה ובריאות. https://www.demayo.co.il

כתיבה והוראה של התכנית למדעי הרפואה, התזונה והסביבה למטפלים והחברה בישראל.

מרכז צוותים לתכנון, הכשרה, הדרכה ונטיעות של בוסתנים וגני-ירק אורגניים.

מנחה סדנאות בשטח לזיהוי, ליקוט ושימוש בצמחי-בר למאכל.

מחבר הספר 'צמחי-בר למאכל ולרפואה בישראל'.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב