יש לך לחץ דם גבוה? הנה כמה דרכים יעילות וראליסטיות שיעזרו לך להיפטר ממנו..
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

יש לך לחץ דם גבוה? הנה כמה דרכים יעילות וראליסטיות שיעזרו לך להיפטר ממנו.. 

מאת    [ 16/02/2010 ]
מילים במאמר: 462   [ נצפה 3385 פעמים ]

 
 

הלחץ על הדם הוא בעצם כמה כוח מופעל על צידי העורקים. כשהלחץ גבוה זה נקרא שלחץ הדם שלך גבוה, הנקרא בשמו - יתר לחץ דם. הנה ארבע שיטות שיעזרו לכם לרדת מהלחץ דם הזה במהירות.

הלחץ על העורקים שלך נהיה גדול, וכתוצאה מכך אותו דבר קורה ללב שלך ומקשה עליו לעבוד. זה גם משפיע על איברים אחרים בגוף כמו הכליות והמוח. אין ספק שיש הרבה פתרונות רפואיים לבעיה, אך אני טוען שיש גם פתרון טבעי.. ללא תרופות, שכולל סגנון חיים בריא יותר.

ההערכה היא כי מעל 90 אחוז של אזרחי ארה"ב יש או יהיה יתר לחץ דם בחייהם. כאשר הלחץ הוא יותר מ 115 על 75, אז הפגיעה בגוף רק החלה. עבור כל עלייה 10 על 20, מגדיל את הנזק פי 2.

עדיין, המצב עגום אבל אפשר לתקן אותו.. בפשטות עם סגנון חיים בריא יותר וטיפה התעמלות. אכילה נכונה היא המפתח, ואדם רצוי שיבין בסוגי המזון שהוא צריך לצריך, וסוגי המזון שעדיף שיתרחק מהם, ויטמינים ותוספי מינרלים, יש עוד הרבה הסברים ופתרונות לבעיה, ואת כולם אפשר למצוא באינטרנט... קחו למשל אחד, שטוען ששוקולד הוא רכיב תזונה שמפחית את לחץ הדם! (ויכול מאוד להיות שהוא צודק).

להלן הערכים שאיתם נמדדים נתוני הלחץ, סיסטולי (לחץ הדם כפי שנכנס באבי העורקים) ו- diastolic (הלחץ הוא כאשר החדרים נחים בין פעימות הלב). זה נמדד במילימטרים של כספית (mm Hg). הטווחים הם כדלקמן:
1. Hypotension (נמוכה) פחות מ -90 / פחות מ 60
2. נורמלי 90 119 / 60 79
3. טרום יתר לחץ דם (קלה) 120 139/80 89
4. שלב 1 יתר לחץ דם (מתון) 140 159/90 9
5. יתר לחץ דם בשלב 2 (Severe) 160/more יותר מ -100

דיאטה
אכילת מזונות  נמוכים בשומנים רוויים, דלים בשומן מוחלט, כולסטרול נמוך יכול להפחית יתר לחץ דם. דיאטה מאוזנת של כל הבא מן העץ, ירקות ופירות, חיאה מלאה וחלבון רזה.. ואם מוצרי חלב, אבל הם פחות מומלצים, ואם כן אז שומן רווי.

השפעת ירידת הלחץ בעקבות שינוי הדיאטה הזאת היא בדרך כלל כמו לקיחת תרופות מרשם. הרבה דיאטניות מחשיבות מנות אוכל קטנות כהפחתה של קלוריות וחלק מהדיאטה, תוך כדי שימוש בפחות עד כלום של שימוש.

להפחית מלח
הפחתת נתרן (מלח) בדיאטה שלך היא דרך חלופית כדי לשמור על הלחץ כלפי מטה. לרוב אוכל שבא מוכן מראש (מרקים, קופסאות שימורים...) אוחז הרבה מאוד מלח. אחרי שאנחנו יושבים לאכול, ומזינים את עצמנו על ארוחה עם הרבה מאוד מלח.. לפעמים קורה שאנחנו מרגישים נפיחות. דבר זה נגרם כתוצאה מאחזקת עודפים של מים. כרך נוסף זה מגביר את הלחץ.

אלכוהול
מי ששותה פה יותר מדי צריך להיזהר, יותר מדי אלכוהול מרים את הלחץ דם באוויר. זה גם פוגע בכבד, במוח ובלב. אלכוהול הוא גם כבד קלוריות, זה יכול להוביל לרווחים במשקל. אף אחד מאותם שינויים בחיים לא יפעלו אלא אם אתה נשאר איתם.

תודה רבה שקראתם, רועי בן עמי...

רועי בן עמי, מומחה שיווק אינטרנטי
בניית אתרים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב