דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה גורם לאדם להתעניין דווקא בשיווק רשתי? 

מאת    [ 14/02/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2489 פעמים ]

 

 

קוראים יקרים,

 

חשבתם פעם מה גורם לאדם להתעניין בשיווק רשתי? הפרסום הרחב מגרה את הסקרנות שזהו השלב הראשון המתחיל את הקשר עם המועמד. בכל מקום נוכל לקבל מידע רב על דרך השיווק באינטרנט,אך אל לנו לשכוח את הדרך בה תמיד הלכנו, ובסופו של דבר נגיע אליו גם בדרך האינטרנט.

המגע הישיר עם המועמדים שלנו.

בסופו של דבר גם בשיווק אינטרנטי נגיע לפגישה בארבע עיניים עם המועמד שלנו.

יש דרך שלעולם אינה משתנה! אנחנו בסופו של דבר עושים עסקים עם אנשים.

על מה מדברים, מה עושים על מנת לגרום למועמד לרצות להצטרף לעסק.

הושקעה הרבה אנרגיה על שלב השיווק באינטרנט. זהו למעשה שלב ההקשבה והסקרון.

מה הלאה...

עכשיו מגיע השלב השני, הפגישה!

כאן נחפש מה מעניין את המועמד וכיצד נוכל להציע לו פתרון.

במידה והמועמד לא יקבל את מה שהוא רוצה ,סביר להניח שכל העבודה שהושקעה עד כה תבוזבז לשווא.המועמד ייעלם כלעומת שבא.

עכשיו המבחן האמיתי. עכשיו צריך לסיים את ריצת המרתון. וכמו בריצה גם כאן, לקראת הסוף הכוחות נחלשים בד"כ.

הפתיחה מתבצעת בעצמה רבה. נשאלת השאלה כמה זמן יש את היכולת להתמיד באותה עצמה ואף להגביר. בשום אופן לא להחליש.

מי שמגיע בסופו של דבר לקו הסיום ,הוא זה שהגביר את העצמה לקראת הסיום, זה שחילק את העצמה כך שלא יהיה תשוש בהגיעו לקו הסיום.

אז מהו הרעיון שמוביל אותנו להצלחה? כיצד נגרום למועמד לומר כן?

הדבר החשוב ביותר,צריך להיות משהו שיעניין מאד את המועמד שלך. משהו שהמועמד מאד רוצה להשיג! לא ניתן למכור שום עסק לאדם שלא רוצה. אם נדע מה הדבר הכי חשוב לו,נוכל לתת לו את הפתרון.

רק עם מתן הפתרון יהיה עסק!

לא ניתן למכור לאף אדם משהו שלא מעניין אותו,אך איך אפשר לדעת מה מעניין אותו?

קיימות מספר דרכים לגלות את הדבר הרצוי ביותר אצל המועמד:

 1 .לפתוח בשיחת חולין על משהו שהמועמד מתעניין בו באותו רגע.

2.הרבה אנשים אוהבים לעזור, אז אפשרי גם להתחיל את השיחה בבקשה או בהצעת עזרה  כלשהיא.

3.ע"י שאלות ניתן לאתר את הנושא בו מתעניין  המועמד.

4.יש לבדוק מה חסר לו בחיים, או מה הדבר שהוא שואף להשיגו.

5. לאחר שמקבלים מספיק מידע יש מקום להתחיל להציע פתרונות. ניתן אפילו  להמליץ לו

 על דרך להשגת הדבר שהוא רוצה יותר מכל!

יש לספק אינפורמציה המיועדת להגיש למועמד את הפתרון. מטרת הפגישה לגרום למועמד לבקש סגירת עסקה. לספק את סקרנותו ולהכינו לשלב סגירת העסקה. 

 

על מנת לבדוק עד כמה המועמד רציני יש לשאול אותו שאלה פשוטה כגון:

כמה חשוב לך להשיג את הדבר? בחר מספר בין 1 ל-10.

נסו ושתפו אותי בהישגים שלכם.

אשמח לעזור בטיפים נוספים!

זה המקום להירשם!

המפתחים הרגל של הצלחה-הופכים את ההצלחה להרגל

 

 

 

 

 

שמי רגינה לקט. גיליתי את הפוטנציאל האדיר של השיווק הרשתי ממש במקרה. הגעתי דרך מוצר שהקל על בעיות גב. בעקבות כך הקמתי את התכנית "משאלה-שפע מהטבע" שפע כלכלי ושפע בריאות.על מנת לעזור לאחרים למצוא דרך נעימה המובילה לחופש כלכלי בצורה מאד ידידותית. בניתי תכנית עסקית שכל ההולכים בה מצליחים. על מנת לקבל טיפים וייעוץ פשוט הירשמו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב