דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך קונים עגלה לתינוק ועל מה צריך להסתכל 

מאת    [ 14/02/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 6516 פעמים ]

מזל טוב! אתם הורים, עכשיו צריך להתחיל לקנות מוצרים לתינוק הקטן שרק עתה נולד. בין המוצרים הראשוניים שצריך לקנות לעולל הקטן זה עגלת תינוק נוחה שאיתה תוכלו להסתובב ברחובות העיר ולהשוויץ בקטן (או בקטנה) שרק עכשיו נולדה.

למרות שקנייה של עגלת תינוקוצת נשמעת פשוטה זה אולי הדבר המסובך ביותר לקנות. כשקונים עגלת תינוק צריך לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים.

להלן עשרת הפרמטרים שצריך לבדוק לדעתי לפני שקונים עגלת תינוק:

1.      נוחות התינוק- מאוד חשוב שגם לתינוק יהי נוח. הוא זה שישכב בתוך העגלה ולכן הוא זה שצריך להיות לו נוח. עגלת תינוק להבדיל משידת החלתה למשל קונים רק אחרי שהתינוק נולד. מביאים את התינוק לחנות ושם מניחים אותו במספר עגלות לראות מה נוח לו. שלא יהיה לו נוח אתם תדעו.

2.      משקל העגלה- אם אתם גרים בקומה שנייה או שלישית ללא מעלית ומתכוונים לעלות את העגלה איתכם תוודאו שהעגלה קלה ככל האפשר.

3.      גודל העגלה- יש מכוניות שיש להם תא מטען קטן מאוד (לדוגמא פנדה של פיאט) יש לוודא שהעגלה נכנסת לתא המטען בקלות. אפילו אם לא נשאר מקום לכלום לפחות שהעגלה תכנס.

4.      תיק עגלה- תיקי עגלה הוא המוצר הראשון שקונים לתינוק. כשתרצו לנסוע להורים או לבקשר חברים תחפשו תיק מספיק גדול שיכיל את הכל. תיקי העגלה מתחברים לעגלה כך שלא תטצרכו לשים את התיק על הגב. יש לוודא כי תיק העגלה שרכשתם או שאתם עתידים לרכוש אכן מתאים לעגלה שאותה אתם רוצים לקנות.

5.      גלגלי העגלה- מי שגר במושב או באזור עם דרך אפר יצטרך עגלת תינוק עם גלגילם גדולים ורחבים לעומת מי שגל היום מסיע את העגלה על אספלט או בקניון הקרוב שיסתפק בגלגלים קטנים.

6.      יש לוודא כי עגלת התינוק מתפרקת ותשמש אתכם גם כשהתינוק גול ולא יישן כל היום. היום יש עגלות תינוק מתפרקות עם אמבטיה לחודשים הראשוניים של התינוק ועד לטיולון שבו התינוק יושב עם פרצוף לכיוון ההליכה.

7.      מחיר- יש לוודא שמחיר העגלה זה מה שתכננתם להוציא. בכל חנות לעגלות ינסו המוכרים לשדרג לכם את העגלה שאתם רוצים לעגלה טובה יותר, חדשה יותר ועמידה יותר שגם בדרך כלל יקרה יותר. גם העגלה שיוצרה לפני שנה עדיין טובה... עגלות ילדים זה לא אופנה חולפת (יש כאלו שלאט יסכימו איתי...) אל תבזבזו יותר ממה שתכננתם להוציא!

8.      בטיחות תו תקן- חשוב מאוד- יש לוודא שהעגלה שאותה אתם קונים עומדת בתו תקן ישראלי ואפילו אירופאי או אמריקאי. ככל שיש לעגלה יותר תווי תקן כך היא עמדה ביותר מבחנים. לא קונים עגלה ללא תו תקן!

9.      חדשה או יד שניה- היום בעידן האינטרנט אפשר למצוא עגלות ילדים יד שנייה במצב מצויין ובמחיר מצויין. לא חייבים לקנות חדש...

 

קניית עגלת תינוק היא דבר פשוט, רק אל תשכחו לבדוק האם היא מתאימה לצרכים שלכם והאם היא עולה בהתאם למה שתכננתם.

עוד המלצות על צעצועי התפתחות ומוצרי תינוקות תוכלו למצוא בבלוג שלנו.

 

מזל טוב, כבר אמרנו? 

GreenWeb כותבים גם על מדבקות קיר ועל צעצועי התפתחות. אם תרצו לקרוא על בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר סודות הוא בשבילכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב