דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 מיתוסים בשיווק באינטרנט 

מאת    [ 13/02/2010 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2369 פעמים ]

בכל יום אלפי אנשים גולשים באינטרנט כדי לעשות כסף אבל רובם נכשלים כישלון חרוץ כי הם באמת מאמינים בכל אחד מששת המיתוסים בשיווק באינטרנט או בכולם. אתה יכול לקרוא אותם מתחת ולגלות גרגר של מלח בכולם.

מיתוס מס 1: שיווק באינטרנט קל

זה כנראה את המיתוס הגדול מכולם, ותן לי לספר לך השיווק באינטרנט הוא קשה, לוקח זמן, מאמץ ולא להזכיר כסף ומי שמציע אחרת מנסה למכור לך חבורה של הוקס פוקוס.

מיתוס מס 2: כל אחד יכול לעשות כסף באינטרנט

אנשים, זה פשוט לא נכון. אלא אם כן מישהו יורד מהכורסת הילד העצלן ומתחיל לקרוא כל מה שהוא יכול על שיווק באינטרנט ולשים תוכנית פעולה בתנועה, הם לא יעשו שקל באינטרנט. ההבדל הוא אל תעשה דבר, ולעשות דבר.

מיתוס מס 3: אתה יכול "להתעשר מהר" ברשת!

זו המלכודת שהרבה בעלי אתרים באינטרנט נופלים לתוכה, כולל את עצמי כשרק התחלתי, למה? בגלל הרמאים, לעשות זה נשמע כל כך קל. זה פשוט לא יקרה בן לילה, במקום זאת עשה קצת מחקר וגלה מה אנשים באמת רוצים וצריכים ואז ספק להם אותו.

מיתוס מס 4: זה חינם לפתוח עסק באינטרנט.

זהו אחד המיתוסים האהובים עלי כי אני האמנתי בזה בשנה הראשונה שלי בשיווק באינטרנט, וזה פשוט לא היה נכון אז, וזה לא נכון היום.בהשוואה לעומת פתיחת בית הקפה או חנות מתנות במרכז תל אביב עלות האחזקה היא די נמוכה. ברגע שיש לך את האתר אתה משלם רק עבור האחסון ,פרסום באינטרנט וההשכלה המתמשכת כיצד לקדם את האתר. אתה לא יכול לצפות להרוויח כסף ולמכור דברים בחינם ולבקש מאחרים לעשות את אותו הדבר.

מיתוס מס 5: זה מאוחר מדי להתחיל עסק באינטרנט

רוב בעלי אתרים באינטרנט שמחים לשמוע אנשים אומרים "זה כבר מאוחר מדי, יש תחרותיות יותר מדי, אני פשוט צריך לארוז את התיקים שלי וללכת הביתה, האינטרנט הוא מסובך מדי, וכו '..". אתה יודע למה? פחות מתחרים יגרום להם יותר כסף.

העובדה היא, שזה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל משהו וזה כולל הקמת אתר אינטרנט עסקי. אני מאמין באמונה שלמה כי האינטרנט לא הולך לשום מקום וגם אתה לא. בכל שנה לפי נתונים סטטיסטיים מספר המבקרים באינטרנט עולים ועולים כמו כן מספר האנשים שקנו באינטרנט עולים ועולים.

מיתוס מספר 6:  כסף באינטרנט הוא סיפורי מעשיות והימורים

כפי שאמרתי לך קודם, "זה דורש פעולות קידום כדי להרוויח כסף?" ובכן זה נכון, למרות שאתה תתקשה למצוא משווקים מנוסים באינטרנט שיספרו לך את האמת על כמה הם מוציאים על קידום ופרסום. לפעמים, אתה צריך לחפור קצת יותר עמוק כדי למצוא את האמת בכל סיפורי המעשיות.העובדה היא שאנשים שעושים הרבה כסף באינטרנט גם מוצאים הרבה כסף על פרסום על כלים ועל משאבים והם יודעים איך לעשות את העבודה.

אם אתה מוכן לקחת את הפעולות הכרחיות ולעשות "המון כסף" זה יקרה לך - זה יהיה. אפשר לבקר, להיות ספקן ולהיות בטוח כי "הכסף הגדול" לא יכול להיות בר השגה. הכל תלוי עד כמה אתה רוצה להצליח ובאיזה כלים אתה משתמש.

אם אתה מאמין שאתה תצליח אתה צודק, אם אתה מאמין שזה לא יעבוד אתה גם צודק.

לסיכום, אתה שמעת את הסיפור על אנשים העושים הון באינטרנט ועל כמה זה קל אבל המציאות היא שכמה מהסיפורים אינם מן העולם הזה או לא מציאותיים. אבל זה פשוט לא קורה בין לילה. אתה פשוט צריך להתחיל קצת עם השכל הישר לתוך זה, למצוא את מה שאתה אוהב לעשות, צור תוכנית משחק, הישאר ממוקד.ואתה חבר יקר שלי עלול למצוא את עצמך מגשים את כל החלומות שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב