דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל - הדרך הנכונה והבטוחה ביותר 

מאת    [ 12/02/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1869 פעמים ]

יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

אתרים יכולים להתקדם בצורה טבעית רק אם הם באמת יעברו אופטימיזציה אמיתית ומכוונת, הרי אופטימיזציה מכוונת הופכת אתר מכוון רלוונטיות לביטוי בו היינו רוצים להתקדם מה שהופך את האתר למקודם בצורה טבעית. העניין הוא שלפעמים זה לא מספיק ויש לדעת איך לקדם ואפילו איך לעשות אופטימיזציה לרמה שגוגל לא יחשוב שאנחנו מנסים לרמות אותו, אחרי הכול – הכול עניין של רלוונטיות יתרה על הביטוי.

קידום אתרים בגוגל - הדרך למעלה רצופה מכשולים רבים

כל אתר היה רוצה להתקדם על הביטוי שלו ולהיות במקום הראשון, אך כאשר מדובר בגוגל, זה לא כזה קל ויותר מזה – זה יותר קשה ממה שזה נראה. גוגל מקדם אתרים אשר לא רק תואמים רלוונטיות אלא גם דואגים לגולש ומקדמים אתרים לרוב אלו שמקבלים כמה שיותר קישורים טבעיים, מכוונים, סמכותיים ואף חשובים. קישורים הם לא הדבר היחיד ובטח לא הדבר הכי חשוב אבל יש לקחת אותם בסדר חשיבות גבוה בכל הקשור בנושא קידום אתרים בגוגל.

כל עסק היה רוצה להתקדם בצורה זו או אחרת בעולם העסקים, להתקדם ולנצח כל מתחרה ולקבל כל לקוח פוטנציאלי בתחום הענף שלו, חלק מהעסקים עושים זאת בעזרת יחסי ציבור ושיטות מדיה שונות, וחלקם הבינו את הנוסחה ­ועושים זאת בעזרת קידום אתרים אורגני בגוגל.

קידום אתרים בגוגל הינו מקצוע בפני עצנו רק בשנות ה2000, הרי לפני כן מי שהבין קצת את המערכת של גוגל ושל מערכות הקמת אתרים – ידע שבשביל להגיע למקום הראשון היה צריך בסך הכול להחליף כמה מילות מפתח בקוד והיה מופיע בצורה כמעט אוטומטית בעמוד הראשון בצורה מוחלטת. כיום – הדבר קיבל משמעות חזקה יותר, היום ישנם יותר מ200 סינגלים אשר מרכיבים את הקידום הכולל, קידום אתרים בגוגל התקדם מכמה מילות מפתח לכמה קישורים בודדים ועד למצב של אופטימיזציה מולשמת לאתר מבחינה פנימית להתאמה מוחלטת מול מנועי החיפוש בכולל.

קידום אתרים בגוגל - הבנת התהליך

קידום אתרים בגוגל הינו מקצוע שיש להבין, מקצוע שמורכב ממנו תהליך של הקידום, תהליך הבנייה ותהליך השימור. ככל שנבין יותר את משמעות הקידום ואת משמעות החיפוש של הגולשים בגוגל כך נבין מה להציג ומה הגולשים + גוגל אוהבים בצורה המושלמת ביותר בהתאם לתחום שלנו. בכל פעם שאנחנו מגיעים למצב של קידום אתרים בגוגל אנחנו צריכים להבין שאי אפשר פשוט לתת את מפתחות האתר שלנו לחברת הקידום ולקוות לטוב, יש לדעת את התהליך (כמעט) במלואו על מנת להבין את המשמעות של אופטימאליות למנועי החיפוש ואופטימאליות לגולשי התחום שלנו בגוגל ובאתרים השונים

VPR - חברת קידום אתרים בגוגל אשר לא רק מקדמת אלא גם מדריכה לכל אורך תהליך הקידום במנועי החיפוש. VPR - Virtual Public Relations




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב