דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להפיק את מירב ההנאה והתועלת מאתר שירונט 

מאת    [ 11/02/2010 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 20287 פעמים ]

אם שמעתם ברדיו שיר חדש וקלטתם רק שורה מתוך השיר, או שאתם זוכרים רק ביטוי ספציפי ואינכם יודעים מהו שם השיר, אתם יכולים להקליד את הביטוי בשורת החיפוש - וכתוצאה תקבלו את שם השיר הרצוי ושם האמן המבצע, וכאשר תקליקו על הלינק , תגיעו אל הטקסט של השיר, ותופיע לנגד עיניכם תמונה של האמן המבצע. אם הרמקולים במחשב שלכם פועלים, אז תוכלו גם להאזין לשיר עצמו מתנגן ברקע. עוד חיפוש פופולארי ויעיל, הוא לחפש על פי שם האמן. אם אתם מעוניינים למשל לצפות בשיר של אמן ספציפי - הקלידו בשורת החיפוש את שם האמן  ותקבלו לינק לדף האמן שכולל משיריהם של האמנים, אלבומים שהוציאו לאור, תמונות וביוגרפיה המספרות  אודות הקריירה של הזמרים.

אם אתם למשל מחפשים שיר לחג הקרוב, תוכלו למצוא אותו בקטיגוריית  "חגים ומועדים" מסודר וממויין על פי חגי ישראל השונים. אם אתם מתחתנים בקרוב ומחפשים רעיונות לגבי השיר שילווה אתכם אל החופה, תוכלו להקליק על קטיגוריית  "שירי חתונה"  ותקבלו רשימה של שירים המתאימים לאירוע. רוצים לארגן ערב שירה בציבור? אין בעיה, פשוט הקליקו על "שירה בציבור" ותקבלו רשימה של שירים המתאימים לאירוע מסוג זה. היתרון הוא שאתם יכולים לא רק לצפות במילות השירים אלא גם להדפיס את מילות השירים ולחלק למשתתפים בערב שירה בציבור, או סתם להדפיס מילות שירים להנאתכם ולשימושכם האישי. בתחתית הטקסט הקליקו על הלינק  "הדפסה" , ייפתח חלון חדש ונקי עם הטקסט של השיר והאפשרות להדפיס אותו.

תוכלו להתעדכן מי הוציא לאור סינגל (שיר) חדש לרדיו, לקרוא כתבות וביקורות אודות אמנים יוצרים, ואלבומים חדשים ואף תוכלו להשתתף באופן פעיל ולהגיב על הכתבות, לחוות את דעתכם, לתרום מנקודת המבט שלכם, ולהיות חלק מקהילה ענקית של חובבי מוזיקה. לוח ההופעות באתר מעודכן בהופעות של זמרי הארץ. אתם יכולים לאתר במהירות וביעילות את המופע הספציפי בו אתם מעוניינים. בחלון הראשי של  "שירונט" מעל שורת החיפוש, הקליקו על המילה "הופעות" עכשיו אתם מוכנים ומזומנים לאתר את המופע בו אתם חפצים.  תקבלו רשימת הופעות של האמן עם פירוט לגבי מקום ההופעה תאריך ושעה. אם תקליקו על מקום ההופעה עצמו, תקושרו אל דף המכיל פרטים לגבי כתובת ההופעה וטלפון לרכישת כרטיסים.

האתר נסמך על מאגר השירים באקו''ם, ואף מתגמל את יוצרי השירים על צפייה בטקסטים של שיריהם. התגמול מתבצע באמצעות העברת נתח מרווחי האתר לאקו''ם, אשר מחלק את הרווחים בין האמנים על פי החלק היחסי של הצפיות ביצירותיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב