דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טסים עם ילדים - טיפים לשמירה על שפיות 

מאת    [ 11/02/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2512 פעמים ]

ביקור בחו"ל עם ילדים יכולה להיות חוויה נפלאה, אבל לעיתים היא עלולה להתחיל בטוב ולהסתיים בטעם רע בפה. כל מי שטס פעם או פעמיים בחייו נתקל בוודאי בסיטואציה: במבה מעוכה במעברים, התרוצצויות ובכי, ועצבים מרוטים של כל הסובבים. שהייה בת כמה שעות במקום סגור ומוגבל, עם עשרות אנשים זרים וסדר יום משל עצמו יכול להוציא גם את האנשים הרגועים ביותר משלוות נפשם, לא כל שכן ילדים. אמנם חברות התעופה מציעות מנות מיוחדות לילדים, מצ'פרות את הנוסעים הקטנים בערכות צביעה ומשחקים ובמטוסים שבהם קיימות ערכות מדיה אישיות יש גם תכניות לילדים, אבל לא תמיד כדאי לסמוך על ההיצע במטוס, על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיסות שכר או בטיסות ליעדים קרובים, בהן לא תמיד מוגשות ארוחות ומוקרנים סרטים. כל אחד נוהג לעלות למטוס עם אביזרים אישיים שנועדו להקל על הטיסה וכשמדובר בילדים, ההכנה מראש חשובה שבעתיים, לטובתכם, לטובתם ולטובת שאר הנוסעים במטוס.

אמנם טיסה יכולה להיות אירוע מרגש, בפרט כשמדובר בטיסה ראשונה או בכזאת שבסופה נפגשים עם קרובי משפחה אהובים, אבל אף אחד לא מצפה מכם להיראות במיטבכם, לא במטוס עצמו ולא אחרי הנחיתה, ועל אחת כמה וכמה מילדיכם. הלבישו אותם בבגדים נוחים ואהובים, במכנסי טריינינג, חולצה קצרה ומעליה קפוצ'ון או מעיל קל, שניתן להסיר וללבוש מחדש בהתאם לטמפרטורה במטוס. הימנעו מבגדים צמודים, מגרביונים שמקשים על זרימת הדם ברגליים במטוס ומלבוש הכולל כפתורים. הטיסה תכלול, כנראה, ביקור בשירותי המטוס, אז כדאי להימנע מלולאות וסיבוכים בהורדה ובלבישת הבגדים. כפות הרגליים נוטות להתרחב בשעת הטיסה; מומלץ מאוד לעלות למטוס בנעלי בית, שהן לרוב רחבות יותר מנעלי ספורט או הליכה.

אחת התופעות הלא נעימות בטיסה הוא הלחץ באוזניים בעת ההמראה והנחיתה. אם הילדים עדיין אינם בגיל שמותר להם ללעוס מסטיק, למדו אותם לסתום את אפם בעזרת האגודל והאצבע המורה, לשאוף אוויר מלוא הראות, לסגור את הפה ולנסות להוציא את האוויר דרך  האוזניים. אם זה לא עוזר, תנו להם לאכול חטיף שהכינותם מראש למטרה זו. רצועות גזר מומלצות, בגלל שהן דורשות לעיסה ממושכת ומאמץ של הלסת. ואם עוסקים באוכל, כדאי לזכור שברוב חברות התעופה ארוחות הילדים נמנות על גזרת הג'אנק פוד. תמיד אפשר לבקש עבורם ארוחה רגילה במעמד הזמנת הטיסה. להצטייד בדברים טעימים באריזות קטנות ונוחות לאריזה ולאחיזה.  

שוב, אל תסמכו על כך שתטוסו במטוס עם מסך אישי ותפריט בידורי. קחו אתכם את הבידור של הילדים: ספרים, נגן מוסיקה, DVD נייד עם סרטים ואוזניות איכותיות ישאירו את הילדים מרוכזים ושקטים. אם יש מסך אישי, הפנו את תשומת ליבם למסך המורה את מסלול הטיסה וקבלו שיעור בגיאוגרפיה בשידור חי.

נסיעה טובה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב