דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מנהל עסקים 

מאת    [ 11/02/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3061 פעמים ]

התפתחותו של הכפר הגלובאלי הביאה צעירים רבים להתעניין בלימודי מנהל עסקים, מתוך שאיפה לנהל בעצמם יום אחד איזושהי חברת הייטק או תקשורת. לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון לא היו אפשריים לפני כמה שנים, כשהיה ניתן ללמוד מקצוע זה רק בתואר השני. כיום, אפשר לראות לא מעט אפשרויות במוסדות האקדמיים השונים, כאשר הדבר נזקף לזכות ההתפתחות של המודעות הארגונית- עסקית בארץ ובעולם.

לימודי מנהל עסקים כוללים בתוכם מספר תחומים, ביניהם: כלכלה, ניהול, מימון, שיווק ותקשורת בין-אישית וארגונית וכדומה. מדובר בלימודים אשר מטרתם היא להכשיר אנשי ניהול ועסקים. במהלך תקופת התואר, הסטודנטים לומדים היקף גדול של קורסים כגון: יסודות החשבונאות, מאקרו ומיקרו כלכלה, תורת המימון, סטטיסטיקה, שיטות מחקר והרשימה נמשכת.

חבר'ה צעירים יכולים ללמוד את החוג במספר מסלולים קרי: תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במנהל עסקים וביטוח, תואר ראשון במנהל עסקים למנהלים, תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים, תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ועוד. כמו כן,סטודנטים שסיימו את לימודיהם בהצלחה, הרי שלא חסר להם בתחום זה אפשרויות תעסוקה ברגע שהם יוצאים מן הדלת של כותלי המוסד האקדמי בו למדו.

במכללה האקדמית נתניה הלימודים נמשכים שלוש שנים, בראש בית הספר למנהל העסקים עומד פרופסור יהושע ליברמן, מדען בעל שם לאומי ובינלאומי. מוסד אקדמי זה מקיים גם לימודים במסלול ערב שנועד עבור כל הסטודנטים שעובדים ועבור כל אלה שזהו הזמן שיותר נוח עבורם. במרכז האקדמי רופין קיימות מספר התמחויות במחלקת מנהל עסקים: ניהול השיווק, ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני, מערכות מידע ומסלול בלוגיסטיקה ומערכות ימיות. מחלקה זו דורשת ציון קבלה של 106, אשר מורכב מחישוב ממוצע בגרות משוקלל וציון פסיכומטרי של 550 לפחות. וועדת הקבלה יכולה לדון בקבלת מועמד עם ציון פסיכומטרי בלבד של 615 או ממוצע בגרות שמשוקלל עם בונוסים העומד על 100 לפחות.

סטודנטים שלומדים במרכז האקדמי פרס הממוקם ברחובות, יכולים להתמחות באחת מן שלוש ההתמחויות הבאות: שיווק, מימון וחשבונאות וניהול וארגון. סטודנטים שמעוניינים להמשיך ללימודים בתואר שני במנהל עסקים, אז יש להם את האפשרות להמשיך במוסד האקדמי הנ"ל, כשהתואר הראשון מהווה עבורם בסיס גם ללימודי המשך במדעי החברה. במכללה למנהל, שיש לה קמפוס אחד בתל-אביב ושני בראשון לציון, קיימים מספר פרויקטים כגון: פרויקט יזמים צעירים- הסטודנטים משמשמים כמנחים עסקיים, פרויקט AA- כולל סדנה מתקדמת בפרסום מטעם ארגון הפרסום העולמי ועוד. בנוסף לכך, יש מספר התמחויות כמו: חשבונאות, שיווק ופרסום, טכנולוגיות עסקיות, מימון וכדומה.

לימודי מנהל עסקים הינם לימודים שמהווים את הבסיס בדרך לקריירה עסקית מזהירה, כאשר ישנם סטודנטים שממשיכים לתואר שני בתחום על מנת להעמיק את ידיעותיהם בנושא, ואף כדי לקדם את עצמם בעבודתם. מדובר בסופו של דבר בלימודים שמפתחים מיומנויות ניהול אצל כל אחד ועוזרים לסטודנטים להבין כיצד לפתור סוגיות עסקיות באשר הן.

המאמר מוגש מטעם אתר הסטודנט פורטל לימודים ייחודי המכיל אלפי ביקורות וחוות דעת של סטודנטים ובוגרים ממוסדות לימוד בכל רחבי הארץ


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב