דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות ערב 2010 

מאת    [ 10/02/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 4097 פעמים ]

איזה שמלות ערב ללבוש בחורף?

הצבעים הבהירים העיקריים של השנה האחרונה נעלמו, אבל זה לא אומר כי שמלות ערב חורף 2009/2010 הולכות להיות משעממות.

המראה החמים של החורף גורם לביקוש בשמלות ערב צבעוניות, צורות שמלות אדריכליות, שילוב נועז של חלקים שונים ובצבעים שונים, האדומים בגוון עגבניות, ירוק, כחול אינדיגו, גוונים עדינים של משמש ודבש גוונים עשירים של סגול חציל באים להתחרות זה בזה, אם כי עדיין בשמלות ערב חוזרים גם הגוונים האפורים.

בעת בחירת שמלות ערב לחורף 2009-2010, אל תפחדי לחשוב נועז, במיוחד אם את מחפשת שמלת ערב מרשימה אשר מעבירת מסר, הינה אני פה.

לצורת לבוש יש אמירה. מעצבי אופנה מציעים שמלות ערב בצורת פירמידה, שמלות עם דגש על קו הכתפיים, צבעוניות ואף נראות בצורת חצאיות ועליוניות.
צורות כמו אלה הם מאוד מרשימות ובעלות אמירות, גם שמלות ערב בצבע אחד או בצבעים מעורפלים, מקושטות ומכילות פרטים כגון קישוטים שונים ככל האפשר באות בחשבון.

אם צורות אופנתיות מדי נועזות בשבילך, את יכולה ללכת על פשרה: וריאציות של שמלה ארוכה קלאסית עם מחשוף סירה, עד הצוואר או עמוק יותר, שמלה מודרנית אולם חלקה או בסגנון וינטאג', מלמלה אשר משדרת קלאסיות, רוך ועדינות.

החורף הוא גם הזמן הנכון להיות רומנטית. שמלות עור או דמוי עור מבריקות, שמלות עם רוכסנים גדולים, הדימוי הזה הוא לא כבד ולא אגרסיבי, שמלות ערב עשויות מעור, ואף עור משולב עם בדים שונים, סריגים, מעניקות מראה גזעי ושובב.

הצבע האפור לשמלות ערב הוא השחור החדש על החורף האחרון. זה צבע מאוד מענג אשר גם  הולך טוב עם כל הצלילים האחרים ונותן רקע נחמד צבעים בהירים.
עם זאת, הגוונים של אפור צפחה כהה אשר שלט לפני שנה, עדיין הולכים טוב עם אפור בהיר, חום בהיר, לבנדר, לימון, עם בדי שיפון  רכים אחרים.

אכן שמלות ערב שולטות בחורף 2009/2010. בתצוגות האופנה האחרונות, מעצבי אופנה הציגו מגוון גדול של שמלות נשיות בסגנון פאם פאטאל, בסגנון הנשף או עם מראה פולקלוריסטי. לשמלות ערב מודפסות, צורות ההדפסים המועדפות עבור השמלות בסגנון זה הם ערבסקות וצורות גיאומטריות שונות.

 אולם עם זאת, המגמה החמה ביותר של החורף הנוכחי, היא להדגיש שמלות ערב על ידי סוגי בדים חדשים בעלי מרקם עדין וחם, או להדגיש קווים בגוף כגון קווי מותניים וכתפיים במקום להדגיש הדפסים, שילובים של צורות ובדים בשמלות.

בחירת שמלת כלה בחירת שמלת כלה אין שום ויכוח על כך ששמלת הכלה היא ההיי לייט של אירוע עצמן להידחס לשמלה קטנה ולוחצת, אבל זהו המפתח לאותה שמלת כלה מושלמת. בחירה בשמלה . נורית חן- שמלה מושלמת מדהימה ובלתי נשכחת. אז בחרי בנו, והבטיחי לעצמך שמלת כלה מהחלומות. www.nurithen.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב