דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד חקירות פרטיות - מעקב סמוי, מה נכון? 

מאת    [ 10/02/2010 ]

מילים במאמר: 117   [ נצפה 2601 פעמים ]

מדי פעם פונים אלי לקוחות במהלך "שופינג" שעורכים ברחבי הרשת במטרה לאתר משרד חקירות שיבצע מעקב ויתיר את הספקות והחשדות כלפי בן הזוג, העובד, השותף, המתחרה ואחרים.

לאחר שאוספים מספר הצעות מחיר ורואים את פערי המחירים באה ההתלבטות הקשורה למחיר.

במשרד אחד הציעו פעילות באמצעות עוקב אחד ו"אמרו שזה מספיק", ו"חבל על הכסף" או "למה לשלם כפול עבור שני עוקבים?

במשרד אחר הציעו פעילות של שני עוקבים במחיר של עוקב וחצי ופערי המחירים מעוררים תמיהה אצל הלקוחות.

במאמר הבא אנסה להשיב בקצרה על הסיבה שבשלה יש להתעקש על שני עוקבים מקצוענים ועל הסיבות לפערים הגדולים במחירים.

תחילה אציין לצורך המחשה שבגופי הביטחון של המדינה, (משטרה, שב"כ מוסד), המפעילים מעקבים אחר עבריינים ואחרים, מבצעים פעילות באמצעות צוותי מעקב

וילקו / מיקי וילקומירסקי משרד  חקירות , מקצוען ומומחה בתחום חקירות ובילוש מקצועי. בעבר קצין חקירות ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרת ישראל. מומחה בעל מוניטין של 30 שנה בתחום ה חקירות, הבילוש ואיסוף מידע מוסתר וגלוי, בתחומים בין אישיים וכלכליים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב