על אף שבעלי אתרי אינטרנט רבים נוטים לראות במקדם האתרים שלהם בעל מקצוע שעושה "כסף קל" בשל מומחיותו הרי שהדבר רחוק מלהיות נכון.
סדר היום של מקדם אתרים מקצועי שעובד בשיטות אתיות ואמינות, כלומר כאלו שיגרמו לאתר להשאר במקומות הראשונים לאורך זמן ולא משתמש בתוכנות וב"רובוטים" שמקפיצים את האתר תוך זמן קצר למקום הראשון אולם גורמות לו להעלם מתוצאות החיפוש בחלוף זמן קצר, הוא עמוס לעיפה.
אז מה למעשה כוללת עבודתו של מקדם אתרים מקצועי?
חלק מהתשובות בכתבה הבאה...
אופטימיזצית האתר
אתרי אינטרנט, מטבעם, הם דינמיים ואתר אינטרנט איכותי מתעדכן חדשות לבקרים.
אופטימיזצית האתר, הן מבחינת התוכן והן מבחינת המבנה היא קרוב לוודאי האלמנט המשמעותי ביותר לצורך קידום האתר.
ולכן מקדם אתרים איכותי נדרש לעבור על אתר האינטרנט שלכם מדיי יום ולדאוג שתוכן האתר, בכל אחד מדפי האתר יהיה מכוון למילת המפתח אותה אתם מעוניינים לקדם.
פעולה זו, אם היא מתבצעת אחרי שהאתר עבר תהליך קליטה מלא ארוך ומייגע, גוזלת לפחות שעה מדיי יום או יומיים.
כמובן שאופטימיזציה לאתר שרק נקלט אצל מקדם אתרים אורכת שעות על גבי שעות, בהתאם למספר הדפים שבאתר.
בניית קישורים
מי שלא מבין כיצד פועל מנוע החיפוש של גוגל חושב שמקדם אתרים אמור להשיג מספר קישורים ובכך תמה עבודתו.
אולם אם אתם מנסים לקדם את אתר האינטרנט שלכם בתחום תחרותי אתם יכולים להיות בטוחים שהמתחרים שלכם לא "ישקטו על השמרים" הם כל הזמןו ישיגו קישורים חדשים.
אם אתם רוצים להשאר בעמוד הראשון (כמובן אחרי שמקדם אתרים שלכם הביא אתכם לשם...) אתם חייבים לבנות כל הזמן קישורים חדשים.
הדבר כרוך בלא מעט עבודה, זו שגוזלת מסדר יומו של מקדם אתרים מקצועי שעה או שעתיים לפחות, כמעט בכל יום.
בדיקות ושימוש בתוכנות מקצועיות
כחלק מקידום אתר אינטרנט נעשה שימוש בתוכנות מיוחדות אשר סורקות את האתר ועוזרות למקדם האתרים להביא אותו אל המקומות הראשונים בפסגת תוצאות החיפוש.
אמנם השימוש בתוכנות אלו לא נעשה על בסיס יום יומי אבל הוא גוזל עוד חמש שעות לפחות בחודש.
לסיכום: אם תיקחו בחשבון את מספר השעות הגדול שבו מקדם האתרים שלכם עובד על האתר תבינו שכל שקל שהוא מקבל –מגיע לו בזכות ולא בחסד.
סאו ארט - המומחים לקידום אתרים באינטרנט