דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גברים שמשלמים על סקס 

מאת    [ 08/02/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2759 פעמים ]

בשבוע שעבר התקשורת (אצלנו יותר, דווקא בבריטניה פחות) סיקרה בהרחבה את הגילוי של עיתון "הסאן" לפיו אברם גרנט, מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי בעבר ופורתסמות' בהווה, נצפה לפני כחודשיים נכנס בצהרי היום למכון עיסוי/מכון הרפייה/מכון ליווי/בית בושת (מחקו את המיותר) – ועוד עם מדי הקבוצה.

נפתח בגילוי נאות: צופית היא חברה שלי מהשכונה וגם אברם הוא לא זר. אין לי ממש עניין לעסוק בזו השאלה: "היה או לא היה?". בקשר לגרנטים, כל מה שאני יכולה לומר שיש מחיר כבד לתהילה ושהחשיפה הבלתי פוסקת לתקשורת היא לפעמים אוהדת, אבל לרוב לא.

אני יודעת שיש יאמרו שזו חלק מעיסקת החבילה של פירסום והצלחה, וכל מה שהרגשתי כשראיתי את הכותרות הללו היה: " איזה באסה בשבילם בשביל הילדים, אבל גם בשביל כולנו"…

בימים שיש כל כך הרבה צער בלתי נשלט בעולם, כשבחדשות מראים כתבה על בני האייטי שמגרדים בציפורניים הריסות כדי לחלץ את הגופות ואחר כך יראו איך ילדים בפרו אוכלים מהזבל, אנחנו, באופן וולנטרי, דואגים לאכול "זבל" תקשורתי ולשים אותו באותה מידת חשיפה בין שאר אסונות עולם.

לכן, בכל לשון בקשה תניחו לעניינים הפרטיים של אנשים אחרים ושמרו את האנרגיה להתעסקות בעומקם של הדברים.

 

ייעוץ למערכות יחסים

 

גבר הולך לזונה הוא יותר מהכל עניין עצוב – לגבר לאישה ו… לזונה. כשהופכים את המין לעניין כל כך רחוק מהלב, כל כך תכליתי וכל כך מנותק – זה בעיקר כואב.

זה כואב, כי מאחורי כל גבר שהולך לזונה, מסתתר בן אדם מאוכזב-מפוחד. מאוכזב מהיכולת שלו לחבר עם מין אהבה, מפוחד מכך שהוא לא יספק את הסחורה. כי כשגבר קונה מין העיסקה בין הצדדים  מאד ברורה:  אני אשלם  ואת תתני לי מין בהסכמה שהנאה שלך היא לא חלק מהחבילה. אין לך צפיות ממני -  לא שאני אגרום לך להגיע לאורגזמה, לא שאתנהג יפה לאמא שלך בחתונה, לא שאפרנס ולא שאביא לך קלינקס כשאת חולה. אני לא אאכזב  ואת לא תתלונני. השארתי את הכסף על השידה ועכשיו אני פטור מלספק איזה שהיא סחורה.

ופה בדיוק שוכנת הבעיה. לא במוסריות, לא בהיגיינה, לא בחרדת הביצוע. אלא בעובדה שכל פעם שגבר הולך לזונה הוא רוצה הרפייה בלי סיבוכים, בלי להיקשר רגשית, בלי זיוני שכל. הוא רוצה להרגיש טוב עם עצמו ועם הגבריות שלו, ולו לשעה קלה. קרוב לוודאי שזה מצליח – לו אז מה רע?

יו גרנט, טייגר וודס וביל קלינטון – אתם לא לבד

מה שרע זה העובדה שבכל פעם אחרי ה- 4 דקות שזה נגמר, הגבר בעצם חיזק את הפחד שלו, את הפחד שמההתחלה הביא אותו לשם, הפחד שהוא גבר לא מספיק טוב שיכול לקבל  מין עם אהבה… ובמקום הזה ההפסד הוא קודם כל שלו.

מועדון הגברים שנתפסו עם פרוצה מאוכלס בהרבה מצליחים עשירים יפים, שכל אחת מאיתנו היתה עושה להם טובה, בלי כל תמורה: יו גרנט, טייגר וודס, קלינטון, קנדי , ג'ורג מייקל ובטח שכחתי איזה אלף שמות,  שאולי נראה לך מפתה להוסיף את השם  גם שלך.

אבל הצלחה חיצונית אינה באמת מפתח לאושר פנימי. הליכה לבית בושת אינה מעידה, היא תעודה שמעידה על הבטחון העצמי הנמוך שלך בגבריות שלך. בקיצור, לך לחפש אהבה כזו שבאה עם הרבה תשוקה, ואל תהסס להחליף את אשתך אם היא כל הזמן בעניין של אכזבה ממך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב