דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מאמרים בגוגל 

מאת    [ 05/01/2007 ]

מילים במאמר: 697   [ נצפה 3995 פעמים ]

קידום מאמרים, כתבות ובלוגים בגוגל

שכחו מכל מה שידעתם על קידום אתרים בגוגל וחשיבותו. התחום החדש זה קידום מאמרים בגוגל. להשקיע בקידום האתר שלך בגוגל זה חשוב אבל להשקיע בקידום מאמרים שנכתבו עלייך או שהשם שלך עלה בהם הוא כדאי ביותר וזהו הלהיט הבא של האינטרנט.

נתחיל בסקירה של תחום הקידום בגוגל. אתרים שרצו להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל הלכו לחברות שעושות קידום אתרים ושילמו להם ממיטב כספם על מנת שיגרמו לגוגל לאהוב את האתר שלהם וכתוצאה מכך שיופיע בין הראשונים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.

תחום זה נכנס חזק ומהר מאוד לשוק, מכוון שרוב התנועה לאתרים ברשת הגיעה דרך גוגל. היו גם אתרים סתמיים שבעזרת קידום בגוגל הצליחו לעשות הרבה מאוד כסף. אבל הציבור התחיל להבין שהתוצאות ?האורגניות? בגוגל כבר לא כך אורגניות והם אכן משופצות, וכתוצאה מכך נולד תחום חדש בקידום בגוגל.

קידום מאמרים וכתבות בגוגל זה אכן הדבר הבא ורבים רוצים ללמוד איך עושים את זה. אז שימו לב. מה שבעצם נעשה הוא שילוב של יחסי ציבור וקידום אתרים. בשלב יחסי הציבור של העסק נעשים מאמצים להכניס כתבה עליו לגופי מדיה שונים על מנת לזכות בחשיפה. גם אם המשימה בוצעה בהצלחה, רוב החשיפה שהכתבה תזכה לה באינטרנט תהייה כתוצאה מחיפוש ספציפי בגוגל. פעם כתבה הייתה מתפרסמת ולאחר מכן נשכחת. כיום אפשר למצוא בראש דף תוצאות החיפוש כתבות שהתפרסמו גם לפני חצי שנה ויותר. ולכן כדאי מאוד ואפילו חובה לדאוג שהכתבות האלו יהיו למעלה בתוצאות החיפוש.

עסק שישכיל לקדם את הכתבה שפורסמה עליו בגוגל יוכל להגדיל את החשיפה אליו בכמויות אדירות ולצפות לכניסות חוזרות ונשנות לאתרו (אם יש קישור בכתבה) למשך חודשים רבים. בעצם במקום לקדם את האתר שלו הוא מקדם כתבה שמהללת ומשבחת את העסק שלו. הקורא משתכנע בקלות רבה יותר כתוצאה מכתבה של צד שלישי (עיתונאי) מאשר אתר תדמיתי רגיל. ובנוסף מתווכח שהעסק הוא מותג ואפילו זוכה לפרסום בתקשורת.

איך עושים קידום מאמרים בגוגל

אני יכול לפרט כל מטלה בצורה רחבה מאוד אבל מכוון שהתחום בסיסי עדיין ולא כל כך מוכר אני אתן את זה בקצרה ומי שיירצה יוכל לפנות אלי לקבל הסבר מפורט יותר.1) לאחר פרסום הכתבה על עסק שלך, צור קישור מאתר נחשב לכתבה עצמה. דוגמא: פרסמו עליך כתבה בוואלה. דאג להכניס כתבה על העסק שלך בנענע עם קישור לכתבה הקודמת שפורסמה עלייך בוואלה. וכך הלאה.

2)דאג שבכתבה יהיו שניים עד שלושה ביטוים מודגשים (B) שבהם אתם מעונינים להופיע בגוגל. דוגמא: שימו לב שהביטוי ?קידום מאמרים? מודגש כ-4 פעמים בכתבה.

3) תאם עם מפרסם הכתבה את הביטוי שאותו הוא יכניס ל-titlle. שם החלון. גוגל נעזר רבות בביטוי שמופיע שם על מנת לאנדקס אתכם.

4) תנו בתוך הכתבה שניים עד שלושה לינקים לכתבה עצמה

5) שימו לב שבתוך האתר שפורסמה בו הכתבה יהיו שניים עד שלושה קישורים לכתבה שפורסמה עליכם.

6)תנו כותרת שתתאר בבירור את נושא המאמר שבמילים שלה אתם רוצים שימצאו אתכם בגוגל. דוגמא: שוב תראו את הביטוי ?קידום מאמרים? מופיע בכותרת שלי.

7) הכלל הכי משמעותי על מנת להצליח בתחום הוא לחשוב כמו בני אדם. גוגל בנוי כך שמה שהגיוני בשבילנו יהיה הגיוני גם בשביל הרובוטים שלו. כמו שאתם לא אוהבים כתבה עם יותר מדי קישורים כך גם גוגל לא יאהב. כתבו על מנת שהכותב יתעניין בכתבה ותבליטו את המילים החשובות לכם. בשביל גוגל מה שמובלט חשוב.

 

לצרכן הממוצע יש דעה שכל מה שמתפרסם בתקשורת כנראה שווה משהו. לכן אם תצליחו למשוך את הלקוח הפוטנציאלי שלכם קודם לכתבה אוהדת שהתפרסמה עליכם ורק אחר כך לאתר שלכם, תקבלו לקוח ?משומן? ומוכן יותר מתמיד לרכישה. כאן כמובן נכנסים גם לתחום הכתבות השיווקיות, אבל זה במאמר נפרד.

 

לסיכום, חשוב להכיר את התחום הזה ולדעת שהוא יכול לדחוף אתכם קדימה בצורה מהירה מאוד ולהשיג לכם יתרון על המתחרים שלכם. בצעו את המחקר הראוי ותתחילו לקדם את הכתבות שהתפרסמו עליכם. אם לא התפרסמו עליכם כתבות פנו למשרד יחסי הציבור הקרוב לביתכם.

הערכת מערכת:

 

גוגל ממש אוהב בלוגים כי הם מלאים בתוכן ומתעדכנים בדרך כלל בצורה קבועה . הבלוגרים צריכים לאמץ לעצמם דפוס התנהגות שהם מקשרים בכל מאמר לכמה בלוגרים אחרים על מנת להגביר את הרישות בינינו. שימו לב לתת קישור איכותי אשר רלוונטי לנושא שאתם כותבים עליו, אחרת אתם סתם מורידים את הערך שלכם בפני גוגל. למרות זאת אם קראתם רשומה מעניינת השתדלו להתייחס אליה בצורה כלשהי בבלוג, הרי כולנו באותה סירה.

 

הכותב הוא כתב. מתעסק בשיווק ויחסי ציבור באינטרנט. בארץ ובעולם. יש לו גם בלוג.
http://www.lior.blogli.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב